لابی یهودیان آمریکا خواستار جنگ با ایران

نویسنده

» از وبلاگ دیوید دوک

لابی یهودیان آمریکا- که کنترل زیادی بر دولت آمریکا دارد- بطور علنی خواستار “استفاده از فشار نظامی علیه ایران شد.

با وجود اینکه ماموران اطلاعاتی گزارش های متعددی منتشر کرده اند که نشان می دهد هیچ مدرکی دال برساخت سلاح اتمی توسط ایران وجود ندارد، رسانه ها و سیاستمداران آمریکایی که توسط یهودیان اداره می شوند همچنان به شکلی هیستریک بر عقاید خود پافشاری می کنند و مخالف این گزارش ها هستند.

بنا بر گزارش رویترز، سنای آمریکا تحریم های شدید تری علیه ایران به تصویب رسانده است که 400 سناتور به آن رای داده اند و بموجب آن صادرات نفت ایران به صفر خواهد رسید.

این قانون، جریمه های سنگینی برای خریداران نفت ایران در نظر گرفته است و دسترسی ایران به منابع مالی خارج از کشور را غیر ممکن می کند و کشورهایی را که در بخش صنعت با ایران همکاری می کنند جریمه های سختی خواهد کرد.

تعجبی ندارد که بزرگ ترین لابی اسرائیل، کمیته روابط عمومی آمریکایی اسرائیلی (آیپاک) ، پشت پرده تصویب این قانون قرار دارد.

طبق گزارش موندوویس: “درحالی که ایران خود را برای استقبال از رئیس جمهور جدید ایران که آماده گفتگو با آمریکاست می کرد، لابی اسرائیل و متحدانش در کنگره مشغول تخریب هر نوع توسعه دیپلماتیک با ایران بود”.

لایحه سنای آمریکا کاملا در جهت اظهارات نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بود که گفت: “تحریم ها را افزایش دهید، آماده جنگ شوید و به حرف کسانی که فکر می کنند حسن روحانی، رئیس جمهور جدید ایران، یک فرصت جدید برای دیپلماسی فراهم می کند، گوش ندهید.”

طبق گزارش تایم اسرائیل “نامه ای که لابی اسرائیل از آن حمایت می کرد به دست اوباما رسیده که طی آن از اوباما خواسته شده است که فشار های بیشتری به ایران و برنامه های مشکوک اتمی اش بیاورد. این نامه توسط 76 سناتور امضا شده است. آیپاک برای تهیه این نامه دست به لابی زده و موفق به جمع آوری 76 امضا از 100 سناتور شده است.”

واقعیت این است که تنها کشوری که درخاورمیانه سلاح اتمی دارد، خود اسرائیل است و تنها کشوری است که به دلیل امتناع از امضای پیمان منع تولید سلاح اتمی، باید تنبیه شود.

اما به دلیل وجود لابی اسرائیلی ها در آمریکا و کنترلی که بر دولت این کشور دارند این ایران است که زیر میکروسکوپ اسرائیل قرار گرفته و تحریم می شود.

وبلاگ دیوید دوک، 13 اوت