اطلاعیه دفتر حضرت حجت

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

ساعاتی قبل از سوی دفتر جناب آقای مهدی صاحب الزمانی اطلاعیه زیر منتشر شد:

به دلیل بروز اختلاف شدید میان سید خراسانی و شعیب بن صالح ظهور حضرت ولی عصر به زمانی مناسب تر موکول شد. در این اطلاعیه از کلیه امت شهید پرور و معمولی خواسته شده است، تا اطلاع ثانوی دست نگه دارند و از هر گونه انتظار و خواندن ترانه عجل علی ظهورک برای تشریف فرمائی آقا خودداری نمایند. بموجب این اطلاعیه موارد زیر تذکر داده شده است:

یک، با توجه به انتشار فیلم هایی درباره ظهور آقا، به کلیه فیلمبرداران، صدابرداران، صحنه پردازان، نورپردازان، مجریان اسپشیال افکت و سایر عوامل تولید تذکر داده می شود که فیلمبرداری از جریان ظهور اکیدا ممنوع و در حکم محاربه با امام زمان است و “ ظهور نزدیک نیست” شلوغ نکنید.

دو، انقلابات صورت گرفته در برخی کشورهای شاخ آفریقا، وسط آفریقا، آسیا، خاورمیانه و نقاط دیگر، به این دفتر هیچ ارتباطی نداشته و مسوولیت آن با این حضرت نمی باشد. حضرت در فیس بوک، تویتر و بالاترین اکانت نداشته و کسانی که به اسم ایشان یا حامیان ایشان پیج یا گروپ تاسیس نموده اند، بطور خودسر این کارها را کرده و ایشان پاسخگو نمی باشد.

سه، دیده شده است که برخی اجتماعات با استفاده از ساندیس و کیک و پرداخت قبض برق و موارد دیگر، تشکیل شده است. تعداد یاران ما همان 313 نفر بوده و بیخودی برندارید آدم اضافه بیاورید. استفاده از ساندیس و کیک یا هر نوع خوراکی دیگر، در مراسم ظهور ممنوع بوده، مسوولین مربوطه خودشان پذیرایی خواهند کرد. از آوردن اطفال، نوجوانان خردسال، اعضای بسیج، دانشمندان زیر 18 سال، به مراسم اکیدا خودداری نمایید.

چهار، با توجه به اینکه چهار سال قبل شخص موسوم به محمود احمدی نژاد، ادعا کرده بود که در هاله نور دیده شده و سه سال قبل مشارالیه اعلام کرد که با خداوند مستقیما حرف می زند و چند سال قبل معاون ایشان اعلام کرد که اگر پیامبری بیاید، مثل احمدی نژاد خواهد بود و چند ماه قبل وی به عنوان شعیب بن صالح معرفی شده است، اینجانب نگرانی شدید خود را از اینکه وی تا چند ماه دیگر خود را امام زمان، یا خداوند متعال بداند، اعلام کرده و لذا تا وقتی تضمین کافی برای امنیت اینجانب داده نشود ظهور نخواهم کرد.

پنج، حضرت اظهار داشتند، در این هزار و سیصد و اندی سال، ما دو سه بار خودمان می خواستیم ظهور کنیم که خداوند متعال مخالفت نمودند، ما هم قبول کردیم، دو بار هم اخیرا بعض مومنین هی گفتند مهدی بیا مهدی بیا، تا خواستیم برویم، متوجه شدیم که منظورشان مهدی هاشمی بوده و قصد دستگیری دارند، در این همه سال کسی عجله ای برای ظهور ما نداشت، حالا چه خبر است که هر روز هر روز یک بساطی راه می اندازند که ما ظهور کنیم؟ ایشان فرمودند با توجه به برخی دستگیری ها در مبادی ورودی کشور، بدون تضمین سازمان ملل متحد ظهور نخواهیم کرد، عمرا.

لازم به یادآوری است که در ازمنه قبلی یکی دیگر هم به همین نام مهدی هاشمی اعتماد کرد و ظاهر شد و کلی هم خدمات کرد و از جمله تعدادی را به اسم من کشت اما بالاخره گیر افتاد و توسط همین آقایان که خود را از اصحابه ما می دانند اعدام شد حتی فامیلش هم از سمت فقیه عالیقدر عزل شد که همین باعث شد ما دریابیم که با این ها فرق دارد.

شش، حضرت فرمودند، با توجه به اینکه در چند سال اخیر تعداد زیادی امام زمان در ایران ظهور کرده و برای ما آبرو باقی نگذاشته اند، و باعث شده اند که وقتی خودمان هم یک جایی می رویم و خودمان را معرفی می کنیم، چهل تا پس ورد و اسم شب می پرسند، لذا اعلام می نمائیم که اگر بخواهیم ظهور کنیم هم در جاهایی مثل جمکران و قم و مشهد و تهران که جنس ژنریک ما در بازارش فراوان است، نخواهیم رفت.

دفتر آقای مهدی صاحب الزمانی

هشتم جمادی الاول 1431 هجری قمری