اعتراض کاربران به فرح ِ جمهوری‌اسلامی!

نویسنده

بازیگر سریال پرحاشیه‌ی “معمای شاه” که پخش‌اش از پانزدهم آبان آغاز خواهد شد، در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام با اعتراض مخاطبان‌اش مواجه شد.

ساغر عزیزی بازیگری که تا پیش از این چندان شناخته شده نبود، با انتشار عکسی از خود در نقش فرح پهلوی خبر داد که سریال معمای شاه از  پانزده آبان روی آنتن می‌رود. بخشی از مخاطبان صفحه‌ی این بازیگر اما به او معترض شدند که چرا به خاطر پول حاضر به حضور در نقشی شده که ضد خاندان پهلوی است. کاربران اینترنتی با برشمردن خدمات خاندان پهلوی، به ساغر عزیزی گوشزد کرده‌اند که بهتر است راهی که امین حیایی و شریفی‌نیا و دیگران رفته‌اند را در پیش نگیرد و بازی در مجموعه‌های سیاسی جهت‌دار را نپذیرد. این بازیگر پس از چند روز با انتشار پست دیگری و تصویر تازه از خودش در نقش فرح پهلوی به حمله‌ی کاربران اینترنتی معترض شد و نوشت: “کدام یک از شما حاضر هستید زیر گریم ۱۰، ۱۲ساعته بنشینید. روز تاج گذاری با لباسی که ۷متر دم داشت نزدیک به ۱۳ساعت یک جا بایستید و در تمام این مدت نه غذا نه چایی نه سرویس بهداشتی بروید. یکسال و پنج ماه کارتان تمام شود و هنوز یک سوم دستمزدتان را دریافت نکرده باشید. با هزار جور بی مهری رو به رو شوید و تازه و تازه بعد به فحش‌های یک مشت … گوش بدید؟این نقش را هم مثل بقیه نقش‌هایی که توی این ۱۴سال بازی کردم دوست دارم و به آن افتخار می‌کنم و باز هم می گویم من این قدر می فهم که سیاست کار من و شما نیست. از گیر دادن به هم دست برداریم. شاید خدا به ما هم نظر لطفی کرد.”

سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی ساخته شده که آثار دیگرش مثل “سال‌های مشروطه” به دلیل تحریف‌های تاریخی مورد اعتراض تاریخ‌نگاران مستقل ایران قرارگرفت.