برادر خورشید، خواهر ماچ

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

به دنبال تعطیل “مرکز آمار ایران” که قرار است از این به بعد آمارهایش را مستقیما به شخص رئیس جمهور بدهد، موسسه نظرسنجی مرکز آمار همدان کارش را از نیم ساعت قبل آغاز کرد. برادر “غیاث‌الدین طه‌محمدی”‌ امام جمعه همدان گفت “بر اساس آمار ۵۰ درصد زنان ایتالیا، ۷۰ درصد زنان فرانسه و ۴۵ درصد از زنان آلمان خواستار زندگی در کشوری مذهبی هستند‌.” به گفته این غیاث الدین، این تعداد از زنان “از شرایط جنسی حاکم بر کشور خود ناراضی هستند.” در پی انتشار این آمار در کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان، مصرف داروهای روانگردان بشدت افزایش یافت و تعداد زنانی که مایل اند این غیاث الدین را حتی شده برای یک بار تماشا کنند، در عرض یک روز از 15 نفر به 17 نفر افزایش یافت. امام جمعه مذکور در یک مصاحبه اختصاصی با ما شرکت کرد و به سووالات ما پاسخ داد:

ما: چطوری شد که شما فهمیدید که پنجاه درصد زنان ایتالیایی دوست دارند در یک کشور مذهبی زندگی کنند. آیا شما به ایتالیا رفته اید؟

غیاث الدین: من البته به خارج نرفتم و اصولا با رفتن به خارج هم موافق نیستم، اما وقتی موج گرایش به حجاب را در زنان ایتالیا می بینم، براساس فیلمی به نام “برادرخورشید خواهر ماه” یا “خواهر و برادر در ماه و خورشید” یا “خواهر ماه و خورشید رهبری” یا “بیگانه از ونیز آمد.” که چند سال قبل توفیق زیارت آن از تلویزیون به من دست داد، یادم هست که از ده زنی که در آن فیلم بازی می کردند، حداقل پنج زن با روسری بود( که همین می شود 50 درصد) و چقدر هم حجاب کاملی بود که این نشان می دهد که اگر دولت فاسد برلوسکونی جلوی این شیرزنان را ول کند، آنها دوست دارند در یک کشور مذهبی زندگی کنند.

ما: با توجه به اینکه در کشوری مثل فرانسه آزادی انتخاب و اعتراض وجود دارد، و هفتاد درصد زنان می خواهند در جامعه مذهبی زندگی کنند، پس چرا نمی کنند؟

غیاث الدین: من البته به فرانسه نرفتم، ولی وقتی نگاه می کنم که زنان مسلمان محجبه فرانسه با روسری و لباس پوشیده به خیابان می روند، معلوم است که آمار زیادی از آنها که من حساب کردم حدود هفتاد درصد آنان مایل به زندگی در جمهوری اسلامی هستند، مثلا در همین قم در ده سال گذشته قریب ده زن فرانسوی طلبه شدند و هفت نفرشان در همین جا ازدواج کردند و ماندند( این خودش هفتاد درصد) البته ممکن است نود درصد زنان در پاریس با اندام برهنه به خیابان بروند، از طرف دیگر شاید هشتاد درصد زنان فرانسه کسانی باشند که فمینیست یا دوآتشه باشند، یا شانل و فشن باشند، ولی حداقل هشت درصد شان مسلمان اند و قریب 65 درصدشان طرفدار بازیکنان تیم فوتبال مسلمان مثل زین الدین زیدان هستند که این نشان دی دهد چه گرایش عمیقی به حکومت دینی وجود دارد.

ما: براساس آمارهای شما نود درصد زنان فرانسوی برهنه، هشتاد درصد فمینیست و هفتاد درصد مایل به برقراری حکومت دینی هستند، این خودش می شود 240 درصد، آیا دادن چنین آماری درست است؟

غیاث الدین: ببینید، ما درباره آمارهای الهی حرف می زنیم، آمارهای الهی که دودوتا چهارتا نیست که حتما جمعش بشود چهار؟ الآن مکتبی که آقای رئیس جمهور، البته نه واحد انحرافی ایشان، بلکه همان رئیس جمهور مورد تائید قبلی، انقلابی در آمار ایجاد کرد که الآن همه غربیان کوردل محاسبات شان به باد فنا رفته و اصلا نمی فهمند چه خبر است. البته آنان آمارهای دقیقی می دهند که ما از آن استفاده می کنیم، ولی بقول مقام معظم رهبری ارائه آمار باید نشاط برانگیز باشد.

ما: پس برای ایجاد نشاط می فرمائید 45 درصد زنان آلمانی مایل به ایجاد حکومت دینی هستند؟

غیاث الدین: البته این هم هست، ولی در نظر بگیرید که حداقل سه تا چهار درصد جمعیت آلمان فقط ترک های مسلمان هستند، البته بقیه جمعیت مهمی نیستند، ولی اگر به کیفیت این جمعیت توجه کنیم متوجه می شویم که جمعیت کشور آلمان یک جمعیت خواهان حکومت مذهبی است، حتی اگر شما به فیلم های جدیدی که از دوران مرحوم هیتلر نشان می دهند اگر نگاه کنید، می بینید که همه جمعیت یکصدا هایل هیتلر می گویند که یک چیزی است مثل “الله اکبر”، “خامنه ای رهبر” و اتفاقا اگر به چهره ها دقت کنید آن نشاط و شور را می بینید، ولی در آلمان الآن چی؟ البته من آلمان نرفتم و فقط یک سفری به سوریه رفتم و واقعا فرقی نمی کرد، خیلی از زنان با حجاب و حتی با نقاب بودند، و این نکات خیلی اهمیت دارد.

ما: لطفا بفرمائید که جمعیت زنان باحجاب ترکیه و امارات چقدر است؟

غیاث الدین: در ترکیه بیش از 300 درصد زنان با حجاب هستند که با محاسبه زن رئیس جمهورشان می شود گفت 320 درصد، در امارات هم بیش از 790 درصد از زنان با حجاب هستند.

ما: به نظر شما چند درصد احتمال دارد آمریکا تا فردا سقوط کند؟

غیاث الدین: من تا فردا نمی توانم احتمال زیادی بدهم، فوقش 80 درصد ولی مطمئنم تا آخر امسال 200 درصد احتمال دارد که آمریکا سقوط کند.

ما: ببخشید. یک سووال، 20 چند درصد عدد 40 است؟

غیاث الدین: بطور طبیعی حدود 800 درصد.

ما: اجازه می دهید این مصاحبه را به دلایل فنی منتشر نکنیم؟

غیاث الدین: نه، حتما منتشر کنید، ما باید فریاد زنان پاکدامن غرب را به گوش های چدنی غربی های مستکبر برسانیم.