آیت الله خامنه‌ای در جمع سپاهیان: دنبال چیزهایی که می‌تواند به کرامت سپاه لطمه بزند مطلقا نروید

نویسنده

آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان سپاه پاسداران سخنرانی کرده و گفته “وعده می‌دهند که ایران ۱۰ سال دیگر، این ایران نیست، نباید گذاشت این فکر و امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد.” او در عین حال از سپاهیان خواسته “دنبال چیزهایی که می تواند به کرامت سپاه لطمه بزند” نروند.

رهبر ایران در سخنرانی امروز ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) گفته “اگر ما بیدار باشیم امید دشمن ناامید خواهد شد، باید پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی را بسیار مستحکم کرد.”

آقای خامنه‌ای گفته “این وظیفه اساسی نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی کشور است.”

آیت الله خامنه ای خطاب به فرماندهان و کارکنان سپاه گفته “اولین کسی که باید سپاه را گرامی بدارد خود شما هستید. بافت معنوی، فکری، عقیدتی و عملی سپاه را هرچه مستحکمتر کنید و از بهانه هایی که ممکن است کسانی بگیرند بشدت بپرهیزید.”

رسانه های ایران می گویند آیت‌الله خامنه ای در سخنرانی امروز خود “بر دنبال کردن خط مستقیم و درست انقلاب در زمینه های گوناگون اقتصادی، مالی، سیاسی” تاکید کرده و گفته “دنبال چیزهایی که می‌تواند به کرامت سپاه لطمه وارد کند مطلقا نروید و این شأن و حیثیت واقعی را باید حفظ کرد.”

رهبر ایران انقلاب را “یک امر دائمی” عنوان کرده و گفته “عده‌ای در داخل و خارج این حرف ها را تکرار می‌کنند که انقلاب تمام و به جمهوری اسلامی تبدیل شد. این اصلا قابل تبدیل نیست. جمهوری اسلامی باید مظهر انقلاب و همان حالت تحول دائمی باشد.”

بی بی سی