موضع گیری قالیباف علیه برجام

نویسنده

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در اختتامیه ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع)،

علیه “برجام” موضع گیری کرد.سردار قالیباف شهردار تهران که سابقه چوب زنی به معترضین رانشسته بر موتور هزار وتلاش مکرر برای رسیدن به ریاست جمهوری را در کارنامه دارد، پرسید:مگر می‌شود با شیطان بازی برد-برد کرد؟”

  شهردار تهران که “رضا شاه حزب الهی” را نجات بخش ایران اعلام کرده است، د راین سخنرانی  از جمله گفت: “نمی‌توان با مصالحه با دشمن و با پذیرش ولایت شیطان به مقصد رسید/ ساده‌اندیشی است بگوییم “مرگ بر آمریکا” ربطی به انقلاب ندارد/ آیا کل موضوعاتی که در برجام آمده، می‌تواند سیاست راهبردی استکبارستیزی ما را از بین ببرد؟ 
به چه کس دیگری می خواهیم خودمان را بفروشیم؟ مگر می شود با شیطان معامله کرد و رستگار شد و به بهشت رفت؟ مگر می شود با شیطان بازی برد برد کرد؟ یعنی نه تو هزینه بدهی و نه او و هر دو برنده شوید؟! مگر می شود با عافیت طلبی به مقصد سعادت رسید؟
تغییر سیاست در صنعت هسته ای و تصمیم گیری مقطعی در این باره و اساساً کل موضوعاتی که در برجام آمده است، آیا می تواند سیاست راهبردی استکبارستیزی ما را از بین ببرد؟ سطح مسائل مبنایی و راهبردی از مسائل تصمیم گیری اقتضایی و تاکتیکی جداست.
در سطح تاکتیکی می توان داده ها و ستانده ها را سنجش کرد و نظر داد اما برخی در این میان هدف شوم دیگری را دنبال می کنند و آن حذف مقوله برائت از طاغوت و شیطان از مکتب اسلام است.
قطعا این کار یک خیانت بزرگ است. اینجا همانجاست که رهبری معظم می فرمایند من دیپلمات نیستم من انقلابی هستم اینجا همان جایی ست که حضرت امام بعد از قطعنامه 598 می فرمایند کینه مقدستان را نگه دارید و اینجا همان جایی ست که باید با تئوری رفع تخاصم با کل جهان به معنای حذف برائت از طاغوت مقابله کرد.”