بی حیایی و بی عفتی بازیگران زن

نویسنده

» جشنواره/ گزارش

یک گزارش تصویری ویژه از رسانه های امنیتی بدون نیاز به شرح و توضیح:

انقلاب نیوز - سرویس فرهنگی ؛ متاسفانه این روزها به لطف برخی مسئولین که در خواب زمستانی به سر می برند و در بیداری شان فقط به فکر ژست گرفتن و سیاسی کاری هستند فرهنگ ایرانی و اسلامی مان بشدت مورد حمله بازیگران زن سینما و تلوزیون قرار گرفته است .

بازیگران زن سینما و تلوزیون که این روزها در حاشیه اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در میان رسانه ها و محافل عمومی حاضر هستند با اوضاع بسیار زننده و آرایش های غلیظ و در برخی موارد بدون حجاب در خارج و داخل کشور در مقابل رسانه ها دیده می شوند.

این بازیگران زن سینما که هر از چند گاهی در خارج از کشور کشف حجاب علنی آنها هم دیده و تصاویری از آنها در فضای مجازی منتشر می شود و فقط مدتی خبرساز سایتهای تفریحی برای جذب مخاطبان بیشتر هستند و نمی دانند که چه حمله ضد فرهنگی را به فرهنگ ایرانی و اسلامی آغاز کرده اند .

بازیگران زن متاسفانه با الگو گیری از بازیگران غربی می خواهند شباهت خاصی به آنها پیدا کنند این روزها جشنواره فیلم فجر را همچون اسکار و کن تبدیل کرده اند و با اوضاع بسیار زننده همراه با آرایش غلیظ و  بدحجابی حاضر می شوند و فرهنگ جامعه را مورد حمله قرار می دهند و بدین سبک فرهنگ ایرانی و اسلامی ما را زیر سوال می برند که جای بسی تاسف و نگرانی است که افرادی که متولی و ابزار فرهنگ سازی عمومی جامعه هستند خودشان دچار بی فرهنگی و کج فهمی هستند البته در این میان استثنا هایی هم وجود دارد که جای تقدیر فراوان دارد اما تعداد زیادی از بازیگران زن سینما و تلوزیون حرمت عفاف و حجاب زن ایرانی را در محافل عمومی حداقل نگه نمی دارند .

در زیر تصاویری از حضور بازیگران زن در حاشیه حضورشان در جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید که فرهنگ حجاب و عفاف مظلوم واقع شده است .

 انقلاب نیوز:پیشتر از نشر این تصاویر از شما مخاطبان عزیز عذرخواهی می کنیم.

 

مهناز افشار

میترا حجار

مهناز افشار سمت راست. سحر دولتشاهی سمت چپ

طناز طباطبایی

نهمی : باران کوثری + عاطفه رضوی

ترلان پروانه

آنا نعمتی

مهراوه شریفی نیا