هالوسیناسیون بعد از پروستات

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

هالوسیناسیون بعد از جراحی پروستات هم دست کمی از افسردگی بعد از زایمان ندارد. آیت الله خامنه ای دیروز پس از یک هفته استراحت ملت ایران، متاسفانه از بیمارستان مرخص شد و دردسرهای مردم به خانه خود بازگشت، پیش بینی می شود کاهش عملیات داعش، توقف بحران خاورمیانه، تثبیت قیمت نفت، کاهش درگیری های خیابانی، کم شدن مصرف داروهای روانگردان که در هفته گذشته وضعیت خوبی داشت متوقف شده و بحوانهای کشور، منطقه و جهان دوباره شروع شود. خامنه ای که دیروز سرحال و شنگول از بیمارستان مرخص شد، در آخرین لحظه خروج از اتاق، در آخرین باری که به توالت بیمارستان رفت، در لحظه پائین آمدن از پله های بیمارستان، در هنگام سوار شدن به ماشین، در هنگام ورود به بیت و به هنگام درآوردن کفش در خانه چندین مصاحبه انجام داد و دیدگاههای خود را درباره همه چیزهایی که اطلاع داشت و نداشت اعلام کرد.

رهبر جمهوری اسلامی، با “پوچ، توخالی و جهت‌دار” توصیف کردن سخنان مقام‌های آمریکایی درباره تشکیل ائتلاف بین‌المللی برای مبارزه با داعش گفت: “حرکتی که در عراق انجام شد و کمر داعش را شکست، کار آمریکایی‌ها نبود، بلکه کار مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق بود.” خامنه ای گفت: “خود آمریکایی‌ها و داعش نیز این واقعیت را می‌دانند.” وی گفت: “آمریکایی‌ها درخواست کردند که درباره‌ داعش همکاری کنیم، من مخالفت کردم چون اینها دستشان آلوده است، وزیرخارجه‌ آمریکا هم شخصا از دکتر ظریف درخواست کرده بود که آقای ظریف هم رد کرد.»

البته بعضی از صاحب نظران معتقدند علت شکست داعش برخلاف گفته خامنه ای اقدامات آمریکا بوده است، خیلی ها هم معتقدند که علت شکست داعش برخورد فعال و قدرتمندانه کردها بوده، بعضی از فرماندهان سپاه پاسداران هم معتقدند علت شکست داعش برخوردهای هوشمندانه ایران و سپاه قدس بوده، معدودی از قدرتهای عرب منطقه معتقدند که علت اصلی و اساسی شکست داعش کم شدن قدرت پشتیبانی عربستان سعودی و قطر از داعش بوده، بطور خلاصه هر کسی علت شکست داعش را یک “چیز” قلمداد کرده، منتهی هیچکس توضیح نداده که “مگر داعش شکست خورده که همه علتش را نام می برند؟” داعش که سرومر و گنده، با دوقورت و نیم باقی ایستاده که ایستاده، دلش خواسته که ایستاده، به درک که ایستاده، به هیچ کس مربوط نیست که ایستاده، اصلا شکست نخورده که بخواهد سقوط کند یا نه. فعلا داعش فتیله تبلیغاتی را پائین کشیده که حساسیت کمتری ایجاد کند، وگرنه تا آنجا که خبرش را داریم، نه متوقف شده نه مناطق تحت اشغالش را از دست داده، ممکن است موبایل هشتصد جی خلیفه بغدادی افتاده باشد در سوراخ خلا، به همین جهت چند روزی است که ارسال فیلم سربریدن کم شده است در بزرگراه جنایی کمبودش به شدت احساس می شود.

آیت الله خامنه‌ای گفت: “من در این چند روزی که در بیمارستان بستری بودم، یک تفریح داشتم که عبارت بود از شنیدن صحبت‌های مقامات آمریکایی در زمینهٔ مبارزه با داعش، که واقعاً مایهٔ تفریح بود.” به همین دلیل هم خامنه ای گفت در صورت حمله به عراق “آمریکایی‌ها بدانند همان مشکلاتی که در ده سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار دیگر به وجود خواهد آمد.”

حالا مشکلات ده سال گذشته آمریکا در منطقه و عراق چه بود، همین بود که دولت طالبان سقوط کرد، دولت صدام حسین در بغداد سقوط کرد. بن لادن و صدام حسین کشته شدند. همه این کارها هم با حمایت ایران انجام شد. حالا هم احتمالا اگر آمریکا وارد بشود، مثل همین ده سال گذشته، در حالی که ایران و آمریکا علیه همدیگر فحش می دهند، با هم همکاری می کنند و داعش را شکست می دهند و دوباره پشتبه هم می کنند و حالش را می برند. در همین حال، رهبر، مشاورش، فرماندهان سپاهش، اغلب و خورده ای از ائمه جمعه کشور، کلیه استراتژیست های علاف، گفتند که “ همکاری ایران با آمریکا علیه داعش غیرممکن است.” آمریکا هم زمان اعلام کرد که “همکاری با ایران علیه داعش غیرممکن است.” اما چون حرف راست را باید از بچه شنفت، وزیر خارجه انگلیس که از هر دری بیرون برود، از پنجره بغلی اش برمی گردد، گفت: “از ایران می خواهیم در ائتلاف علیه داعش همکاری کند.”

 

بیمارستان یادگار پروستات، شهید رجایی سابق

در ۲۴ ساعت گذشته، ارائه پیام های خودجوش، دیرجوش، تندجوش، بدون جوش، حمایت آمیز، درایت آمیز و دستمال آمیز دستمال به دستانه گروهها و اقشار مختلف به مناسبت خروج رهبری از بیمارستان ادامه داشت، کارشناسان پیش بینی می کنند که از فردا همانهایی که به بیمارستان رفتند، به بیت بروند و به رهبری برای خروجش از بیمارستان تبریک بگویند. از این گذشته، پیش بینی می شود که ده سال بعد مطالب زیر در “دهه پروستات” که هر سال از دوازدهم تا بیست و دوم شهریور هر سال برگزار خواهد شد، اتفاق می افتد:

 به گزارش روزنامه کیهان دکتر کامیار خیراندیش پزشک بیهوشی رهبر مرحوم نظام درباره حضور دشمن شکن و پروستات گونه رهبر در بیمارستان “ یادگار پروستات”( شهید رجایی سابق، مصدق اسبق، رضایی مسبوق، شهناز تسبیق، فوزیه اسباق، حکیم الملک انتسباق و صیون ماسبق الولین) نکات شنیدنی به خبرنگار ما گفت: “روزی که امام دوم به محوطه بیمارستان تشریف فرما شدند لبخند می زدند، ما خواستیم ایشان را بیهوش کنیم، ایشان با لبخند به من نگاه کردند و گفتند “بیهوش نکنید، پروستات من جزو اموال ملی است، برش دارید و بیهوشم نکنید.” دکتر خیراندیش افزود: “درآوردن پروستات از صفات بارز رهبری بود” همچنین دکتر حداد عادل که از یاران نزدیک امام خامنه ای بود، گفت: “رهبری موقعی که می خواستند به بیمارستان بروند مرا صدا کردند و گفتند غلوم! داری صد تومن دستی به من بدی که وقتی می رم بیمارستان پول بیمارستان رو بدم؟ و من صد هزار تومان پول به رهبری دادم، ایشان یک همچین رهبری بود.”

حداد عادل که آخرین روزهای زندگی اش را می گذراند، گفت: “نداشتن پول بیمارستان، از صفات بارز رهبری بود.” به گزارش پرس تی وی مراسم دهه پروستات در میدان پروستات تهران با رژه نیروهای مسلح برگزار شد. حسین نصرالله رهبر حزب الله لبنان و فرزند شهید حسن نصرالله در سخنرانی خود در بیروت گفت: “ما در آن روزها نگران بودیم، وقتی پروستات رهبر جمهوری اسلامی عمل شد، در عرض یک هفته نیروهای داعش سقوط کردند و اسرائیل در غزه شکست خورد و این روز یکی از بزرگترین روزهای پیروزی اسلام بر صهیونیسم بود.”

 

حکم میم ر ابلاغ شد

به گفته نادری وکیل رحیمی حکم پرونده وی ابلاغ شد. تا این جا که معلوم است و البته خیلی هم معلوم نیست، رحیمی به زندان و جزای نقدی محکوم شده، وکیل رحیمی گفته که : “با توجه به قطعی نبودن حکم صادره، از بیان جزییات آن معذورم. ” کارشناسان حدس می زنند که اگر رحیمی زندان هم برود و به هفتصد سال زندان هم محکوم بشود، و در سال پنجاهم زندانش هم باشد، باز هم در همان حد میم ر باقی می ماند. فکر کن عباس امیرانتظام بعد از ۳۶۱ سال زندان هنوز معلوم نیست جرمش چه بوده که ۳۶۱ سال زندان رفته و میم ر که یک میلیون برابر امیرانتظام جرم مرتکب شده، هنوز اسمش هم اعلام نشده، بیخودی نیست که می گویند ایران مستقیما توسط امام زمان اداره می شود.

 

خطر رایانه و موبایل برای جوانان

خمرهای سرخ در پنوم پنه پایتخت کامبوج مردمی را که یخچال و تلویزیون و تلفن در خانه داشتند، دستگیر می کردند و کسانی که دست هایشان زبر و خشن نبود و معلوم بود که کار کشاورزی و برنج نکردند، به عنوان بورژواهای کثیف – به قول خودمان مرفهان بی درد - به گلوله می بستند و اعدام می کردند. مصباح یزدی گفته است: “علوم انسانی ما ترجمه منابع غرب است.” او گفته: “امروز با وجود رایانه و تلفن‌های همراه خطر گرفتاری جوانان آسوده تر شده است.” مصباح گفت: “گسترش رسانه و اینترنت، موجب می‌شود تا مباحث ضد اسلام به جان جوانان ما تزریق شود.” در ضمن پیشنهاد می شود جناب حداد همین جملات طرف را بدزدد و در جلسه فرهنگستان به اسم خودش به ثبت برساند. خطر گرفتاری جوانان آسوده تر شدن….. چقدر زیباست مانند برخی از غزل های آقاست. تزریق مباحث ضد اسلام توسط رسانه و انینترنت… باز هم جای مداقه دارد کجا سعدی این ها را گفته بود.

البته توجه کنید که فقط اینترنت و موبایل عامل منحرف شدن جوانان نیست، انحرافات کثیفی مانند استفاده از آسفالت، آسانسور، انواع چرخ، باطری، لامپ، رادیو و تلویزیون، پوشیدن کفش بنددار، چاپ هر نوع نوشته، عینک، بوگیر، جوراب و شانه و برس و سشوار از عوامل انحراف جوانان محسوب می شود. در همین رابطه هاشمی رفسنجانی در مشهد گفت: “جریانات افراطی اگر مهار نشوند تبدیل به بوکو حرام و داعش و طالبان می شوند که هر روز یک گوشه جهان اسلام یک خلیفه سبز می شود اما اینها دائمی نیستند که اگر این گونه باشد دنیا خراب می شود.”

فعلا که اسم مستعار هاشمی شده موبایل پرسرعت و رسانه مجازی و اسم مستعار مصباح یزدی شده داعش و بوکوحرام. از طرف دیگر غلامعلی حداد عادل گفته “چه لزومی دارد که امروز افراد فتنه در پست‌های نظام به کار گرفته شوند و نظام را دوباره با تنش و چالش مواجه سازند، در حالی که نظام به آرامش نیاز دارد.” یک طوری این حداد عادل حرف می زند که اگر کسی اطلاعی از اتفاقات ایران نداشته باشد، فکر می کند اصولگرایان بدون اصلاح طلبان می توانند جایی بزرگتر از یک دبیرستان را اداره کنند. بگو در این هشت سال که اصولگرایان دولت و مجلس را در دست داشتند، غیر از به آشغال تبدیل کردن سرمایه ملی و به بوق تبدیل کرذن رسانه ملی و ملی کردن فقر و بیچارگی غلطی کردند.