فرار دو ورزشکار ایرانی با همدستی مسوولان قایقرانی!

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» افشاگری ایرنا علیه خودی ها:

خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی اعلام کرد که علاوه بر مینا علیزاده، یک قایقران ملی پوش دیگر ایرانی هم از محل رقابتهای جهانی دراگون بت به آلمان گریخته و در فرودگاه فرانکفورت ناپدید شده است.

در پی فرار خانم مینا علیزاده، عضو تیم ملی قایقرانی بانوان ایران در شاخه دراگون بت از جمهوری چک به المان، ایرنا اعلام کرد که از تیم اعزامی به رقابتهای جهانی پراگ، مهدی حق شمار هم از این سفر ورزشی به تهران بازنگشته و به آلمان گریخته است.

 در گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی مسوولان فدراسیون و به ویژه سرپرست تیم اعزامی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند که در این مدت در رسانه های ایران از بازگشت حتمی دو قایقران یاد شده خبر داده است.

 مسلم جهانگیری، سرپرست تیم اعزامی به پراگ در بازگشت تیم اعلام کرد که حق شمار در یک مرکز خرید در شهر پراگ گمشده و توسط پلیس به سفارت جمهوری اسلامی راهنمایی شده بود.

 او سپس در مورد مینا علیزاده نیز اعلام کرد که این خانم به آلمان پناهنده نشده است و به زودی به ایران باز می گردد.

ایرنا آشکارا از این خبر می دهد که مسوولان فدراسیون قایقرانی از خبرنگار انان خواسته اند که پیگیر فرار این دو ورزشکار نباشند.
این خبرگزاری از سوی یک منبع موثق در فدراسیون قایقرانی اعلام کرد:“حق شمار به هیچ وجه عضو تیم ملی دراگون بت نبوده و تا چند روز قبل از اعزام او در رشته آبهای آرام (کایاک) به عنوان یک ورزشکار ممنوع الخروج فعالیت می کرده است!”
این مقام، که نامش فاش نشده است، می گوید که فدراسیون قایقرانی از خانم مینا علیزاده و آقای حق شمار تعهد محضری و وثیقه نگرفته است. در واقع این مقام مدعی است که فرار دو ورزشکار از پراگ با همدستی مقامات فدراسیون صورت گرفته است.