جملات ناقص

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

نمی دانم تیترهای روزنامه ها و وب سایت ها اشکال دارد یا آنتن گیرنده ها اشکال دارد، در هر حال من ادامه جملات آقایان را از منابع نسبتا آگاه بدست آوردم و آنها را نوشتم.

سردار احمدی مقدم: لباس باید چهار مشخصه داشته باشد… پاره باشد، کثیف باشد و بو بدهد، دراز و پهن باشد که همه جا را بپوشاند، هیچی از هیچ جا بیرون نزده باشد.

حداد عادل: مجلس و دولت برای خدمت به معلمان آنچه می توانست انجام داد…. در نتیجه تعدادی از آنان دستگیر و زندانی شدند و وضع بقیه معلوم نیست.

احمدی نژاد: علم باید در زندگی مردم جاری شود… من خودم تلاش کردم تا می توانم علم را در زندگی مردم جاری کنم، البته بعد از اینکه کاملا جاری شد، بهتر است مردم خودشان را آب بکشند، چاوز هم در ونزوئلا علم را بر مردم این کشور جاری کرده است، ولی برای آنها نجس پاکی مهم نیست.

صفار هرندی: تاکنون کشور تا این حد یکدست نبوده است… نه، منظورم صرفا این نیست که همه کارها دست ایشان است، ولی فعلا کشور یکدست است.

احمدی نژاد: ما باید تا سال 1404 کشور نمونه منطقه شویم، ولی من معتقدم زودتر از آن هم می توانیم به این هدف برسیم. حتی می توانیم در عرصه جهانی نیز اول شویم… علتش هم این است که من دو سال دیگر که رفتم بالاخره یک آدم درست و حسابی می آید و تا سال 1404 ایران را کشور نمونه می کند.

رهبر انقلاب: گرایش اصلی نظام کمک به محرومان است… و ما برای کمک به محرومان، آنان را رئیس جمهور و عضو کابینه کردیم.

سردار رویانیان، معاون راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی: تلفات جاده ای ایران به زیر صفر رسید… حتی از سال آینده ما در جاده ها سالی حداقل 3 درصد افزایش جمعیت و زاد و ولد خواهیم داشت.

چمران: برای شهردار کردن احمدی نژاد 35 جلسه گذاشتیم… و در تمام این 35 جلسه این آدم یک کلمه حرف نزد که ما بفهمیم اینکاره نیست.

فرمانده ناجا: متاسفانه کسانی که لباس دینی برتن دارند، از طرح نیروی انتظامی حمایت نمی کنند… و وقتی می پرسیم چرا، می گویند می خواهیم آبروی لباس دینی را پیش مردم بیش از این از بین نبریم.

آیت الله موسوی اردبیلی: کاری نکنید مردم از دین زده شوند… البته من می خواستم این حرف ها را دو سال قبل بگویم، کمی دیر شد.

زاهدی: دانشجوی سیاسی بازداشت نشود، البته در دانشگاه،… بیرون دانشگاه هم که فاصله زیادی نیست، همان طرف خیابان که باشند، ما با انگشت اشاره می کنیم، مساله حل است.

توصیه بوش به رایس: با متکی مودبانه برخورد کن… ماچش نکن، بهش دست نده، گازش نگیر، زیاد بهش لبخند نزن و در مورد قزوین هم هیچی نگو.

خبرگزاری ها: الاغی در یاسوج دو بره را خورد و مرد… وی واقعا الاغ بود.