اینا واقعیه یا دارید شوخی می کنید؟

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای پیروزی تیم فوتبال ایران بر کره جنوبی که به فاصله اندکی از پیروزی نماینده اصلاح طلبان و میانه روها در انتخابات ریاست جمهوری و به فاصله یک روز پس از آزادی دو زندانی سیاسی صورت گرفت، و براساس برخی شوخی های فیس بوکی موارد زیر را خاطر نشان می سازیم.

اول: از خداوند متعال می خواهیم بعد از چهار سال مصیبت و بدبختی و بیچارگی حساب تحمل ما را هم کند. ما تحمل این همه خوشبختی را پشت سر هم نداریم، آن هم در یک هفته، لطفا کلیه اتفاقات خوب بعدی را در زمان طولانی تنظیم کنید که ما سکته نکنیم.

دوم: از خداوند متعال خواهش می کنم حالا که دو هزار سال بی خیال جنتی شده است، این هفته را هم بی خیال شوند، ما تحمل این یکی را نداریم.

سوم: در راستای اتفاقات واقع شده در این هفته از مسوولان درخواست می شود که همین برنامه ها خوب است، فقط مدت این هفته را بیشتر کنید.

چهارم: با توجه به اینکه ممکن است خداوند متعال که چند سالی کلا ایران را از حافظه بارگاه الهی دیلیت فرموده بودند، حالا دائم روی کشور عزیز ما زوم کرده، ممکن است کاری کند که میرحسین و کروبی تا هفته آینده آزاد شود، لطفا دستور فرمایند این اقدام به هفته بعد موکول شود، چون ما کار داریم و نمی توانیم هر روز برویم خیابان شادی کنیم.

پنجم: در پایان از مسوولان امر سووال می کنیم که آیا واقعا همه چیز واقعی است یا دارید شوخی می کنید؟ جان من فردا زیرش نزنید.

ششم : بدین وسیله تشکر و قدردانی خود را از رییس جمهور ناپدید اعلام می دارد و پیروزی تیم ملی را حاصل همین غیبت ایشان از همراهی با تیم ملی می داند و گرنه در سال های گذشته به کرامات حضور این شخصیت اهل نارمک و تاثیر فاجعه آمیز آن در نتیجه مسابقات روبرو بوده ایم.

هفتم: بدین وسیله از کی روش مربی تیم ملی که هر چه نامش خوب نیست خودش خوب است ابراز تشکر می کنیم که توانست با قاطعیت از نزدیک شدن تیم انحرافی و فال گیرهایش به تیم محافظت کند.