نکو: فراکسیون اعتدال رسماً تشکیل شد

نویسنده

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه فراکسیون اعتدال تشکیل شده و با برخی معاونان رئیس‌جمهور هم جلسه داشته است، گفت: اعضای فراکسیون اصولگرایان در جلسه استیضاح نظم فراکسیون رهروان ولایت را بهم‌ ریخته و آنرا مدیریت کردند.

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه فراکسیون اعتدال تشکیل شده است، گفت: فراکسیون اعتدال رسماً تشکیل شده است و حتی جلسات خود را نیز برگزار کرده است؛ البته ما تصمیم داریم فراکسیون رهروان ولایت را مشروط رفتار صحیح تشکیلاتی، فراکسیون اول و مرجع بدانیم.

وی از جلسه فراکسیون اعتدال با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: ما علاوه بر آقای انصاری با برخی وزرا و افراد موثر در دولت نیز نشست‌های داشته‌ایم، اولویت آنها این است که فراکسیون رهروان ولایت مشروط به حمایت از دولت تقویت شود اما در غیر اینصورت آنها می‌گویند که مخالف تشکیل فراکسیون اعتدال نیستند.

نکو خاطر نشان کرد: ما به اعضای سرشناس فراکسیون رهروان ولایت گفته‌ایم که اگر این فراکسیون بهتر عمل کند و بتواند نقش آفرین باشد، فراکسیون اعتدال را ذیل آنها تعریف خواهیم کرد اما اگر غیر از این باشد و فراکسیون رهروان ولایت بخواهد همانند روز استیضاح وزیر علوم رفتاری نادرست داشته باشد، قطعا فراکسیون اعتدال مستقل از رهروان ولایت عمل خواهد کرد.