آقای خامنه ای! محمود را دریاب!

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

جناب آقای خامنه ای

 اینجانب سید ابراهیم نبوی، طنزنویس و بیمار قلبی به مدت یک ماه بستری بوده و بطور کلی در جریان اخبار و رویدادها قرار نگرفتم. روز سیزدهم فروردین که به خیر و خوشی به سیزده بدر رفته بودم، شصت پای چپ اینجانب به چشم راستم اصابت نموده و موجب گردید تا به زمین افتاده و در اثر ضربه وارده مقداری سکته نموده و به بیمارستان رفتم. امروز پس از یک ماه بی خبری مطلق به رسانه های مختلف مراجعه کرده و دیدم جا تر است و آقای احمدی نژاد و مشائی این دو گل سرسبد گلستان دولت نهم و دهم و الی آخر، نیستند. در ابتدای امر مقادیر معتنابهی تعجب نموده و سپس تصمیم گرفتم به عنوان میانجی وارد دعوا شده و از آن حضرت بخواهم که این بچه را به من ببخشید. بالاخره آدم است، اشتباه می کند، خلاف می کند، نمی شود که انداختش توی جوب که آب او را ببرد. البته من سابق بر این با شما و ایشان مخالف بودم و معتقد بودم که باید پدر این بچه را درآورد، ولی الآن که نگاه می کنم می بینم که هر چقدر هم این طفل بازیگوش و شیطان باشد، باز هم مستوجب این عذاب الیم که بر او وارد می شود نیست.

هر چه نباشد، حداقل به گفته خودتان دولت احمدی نژاد، بهترین دولت در سی سال گذشته که چه عرض کنم، در پنجاه سال گذشته هم چه عرض کنم، در صد سال گذشته و اگر درست حساب کنیم از زمان هخامنشیان تا امروز بوده است. اینها را خود ایشان گفته و شما هم با آن لبخند تمام دندان تان کر و کر به او خندیدید و تائیدش کردید. بالاخره هر چه نباشد، دولت احمدی، دولتی است که همه پیامبران الهی آرزو داشتند در دوران این دولت زندگی کنند و قرار بود این دولت زمینه ظهور امام زمان را فراهم کند. ما که این حرفها را نزدیم، این حرفها را آقای احمدی نژاد زد و شما هم زنده و گنده ور دلش نشسته بودید و با همدیگر گل می گفتید و گل می شنفتید. حالا فرض کنیم این دولت بی عرضه، یا فرض کنیم این دولت اشتباه کرده، این که اره و عوره، شمسی کوره، جمع بشوند و ایکی ثانیه، همه امت شهیدپرور بگویند که این دولت رمال و جنگیر و خائن و فاسد و دزد است، همه اینها که نمی شود یکجا در عرض یک ماه کشف شود، آن هم زمانی که ما بیمارستان رفتیم و خبر از هیچی نداشتیم.

شما نه یک بار، نه دوبار، دهها بار گفتید که این دولت را تائید می کنید. مجلسی ها خواستند به وزرا رای اعتماد ندهند، نامه محرمانه نوشتید که رای اعتماد بدهید، مردم خواستند علیه دولت اعتراض کنند، دستور دادید همه شان را به گلوله ببندند. آن اکبر آقایی که یک عمر بقول خودش و بقول خودتان که گفته بودید “هیچ کس برای من هاشمی نمی شود” را کردید پوست پیاز و فروختیدش به این رئیس جمهور و گفتید “نظر آقای احمدی نژاد از همه به من نزدیک تر است.” حالا یک دفعه چطور شد که بکلی آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت؟ شش ماه قبل مجلسی ها جمع شدند مثل بچه ننرهای کلاس سوم دبستان علیه مشارکت و مجاهدین انقلاب شعار دادند “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، چهار ماه قبل همین مجلسی ها باز مثل همان بچه ها جمع شدند و علیه موسوی و کروبی شعار دادند “مرگ بر ضد ولایت فقیه” و “خواستار اعدام آنها شدند” دو ماه قبل همین مجلسی ها در همان جا جمع شدند و مثل همان بچه ها علیه هاشمی رفسنجانی شعار دادند “مرگ بر ضد ولایت فقیه” دو روز قبل هم همین مجلسی ها دوباره مثل بچه ننرهای لوس جمع شدند و علیه احمدی نژاد و مشائی شعار دادند “مرگ بر ضد ولایت فقیه” خب اگر بنا باشد براساس آمارهای ارائه شده خودتان 13 میلیون نفری که به موسوی رای دادند، فرض کنیم تقلبی هم در کار نبوده، همه خائن و مزدور و مخالف ولایت فقیه باشند. و آن 24 میلیونی هم که بقول خودتان به احمدی نژاد رای دادند، آنها هم قدرت تشخیص نداشته و به آدمی رای دادند که مخالف ولایت فقیه بوده، کروبی هم که از بیخ مخالف ولایت فقیه است، هاشمی و خاتمی هم که اصلا مخالف فقیه روی خشت افتاده اند، یعنی از آن جمع 39 میلیون نفری که در انتخابات شرکت کردند، اگر 38 میلیون نفرشان ضد ولایت فقیه باشند، آن وقت شما می خواهید بگوئید که چکاره حسن تشریف دارید؟

اعلیحضرت متعال آیت الله العظمی امام خامنه ای

راستش را بخواهید بعد از اینکه از بیمارستان آمدم، از همان موقع شروع به بررسی کردم، از یک ماه قبل که شما آیت الله خامنه ای بودید، و چهار پنج روز بعد معلوم شد که مخالفت با شما مخالفت با خدا و پیغمبر است، بعد معلوم شد که مخالفت با خدا و پیغمبر اصولا بخاطر مخالفت با شما صورت می گیرد. آقای مصباح هم که هر روز یکی از پیامبران را می آورد پائین و شما را می برد بالا، می گویند شما هفته ای یک بار به معراج می روید، می گویند رابطین دولت با امام زمان تقلبی بودند، چون امام زمان خودش به شما گفته، حتی می گویند امام زمان دو سه بار برای ملاقات به بیت شما آمده، اما شما گفته اید برو سرووضع ات را درست کن، با کت و شلوار و کراوات نمی شود بیایی، ایشان هم سرگردان مانده یه لنگی وسط خیابان. به همین دلیل من نمی دانم واقعا باید با شما چطوری حرف بزنم. البته با این وضعی که دنیا پیش می رود، بعید نیست که آن حضرت به این همه مقامات رسیده باشید، ولی نمی دانم این ماجرای اجنه و فساد اخلاقی و فساد مالی و اینها یعنی چه.

خداوند عزیز!

واقعیت این است که آقای احمدی نژاد به نظر من خیلی اشتباه کرده، حرفی در این نیست، خلاف هایش هم غیرقابل گذشت است. این که می گوید من اختیارات می خواهم هم حرف مفت است، چه ماستی چه کشکی! هیچ کس نداند، شما خودتان می دانید که احمدی نژاد اصلا رئیس جمهور نبود که حالا اختیار داشته باشد یا نداشته باشد. فرض کنیم اختیار هم بخواهد، برای چه شما باید اختیارات تان را به او بدهید، برود از مجلس یا قوه قضائیه بگیرد. شما که یک بار بدون اینکه خودتان هم اختیار داشته باشید، او را در عرض چهار ساعت رئیس جمهور کردید و حاضر شدید پدر جد همه را دربیاورید تا این تحفه رئیس جمهور بماند، حالا چه اختیاری. برندارید یک دفعه به او اختیارات بدهید. او اختیار نداده هر چه جن و پری است وارد دولت کرده، پس فردا اختیارات هم بگیرد، یک مشت غول و اژدها و آل و لولوخورخوره را می خواهد بیاورد در دفتر ریاست جمهوری. البته شما که خودتان خدای جن و انس هستید، یک فوت می توانید بکنید، طرف برود به آسمان هفتم. آنجا هم که آشنا زیاد دارید.

حاج خداعلی آقا!

من به اجنه و آل و پری و این چیزها به مناسبت کتاب هری پاتر ارادت مختصری دارم، ولی تا آنجا که می دانم این موجودات بیشتر در بخش خصوصی کار می کنند و زیاد علاقه ای به بخش دولتی ندارند. شاید اصل 44 قانون اساسی بتواند فضای فعالیت آنها را بیشتر کند، ولی واقعیت این است که به نظرم به این دلایل نمی شود این دولت را شوت کنید برود به آسمان. دولت احمدی نژاد بی عرضه است و کفایت سیاسی ندارد. در این که تردیدی نیست. هر ننه قمری حتی فاطمه رجبی هم این را می فهمد. من پیشنهاد می کنم، به مجلس اجازه بدهید، همانطور که قبلا اجازه نمی دادید که عدم کفایت سیاسی اش را تصویب کنند، بعد هم که برکنار شد، او و مشائی و خانواده و جماعتی که با آنها همراه هستند، همه را بفرستید سفارت ایران در ونزوئلا، آنجا به اندازه کافی دور است. برای خودتان خوبیت ندارد که رئیس جمهوری که ایکی ثانیه می شود برکنارش کرد، هم متهم بشود که تیم اش فاسد است، هم متهم بشود که دزد است، هم متهم بشود که رمال و جنگیر است، هم متهم بشود که حرامزاده است، هم فردا سند رو می شود که پروین احمدی نژاد کارش اداره جی جی سراهای اوکراین و لهستان بوده، داوود هم مسوول حراست لاس و گاس بوده و مشائی هم خودش جن است و بصورت آدم ظاهر شده. یک جوری ردش بکنید که زیاد ضایع نشود. نه اینکه ما بدمان می آید ضایع بشود، بالاخره بخاطر همین جانور ما پنج شش سال است  داریم عذاب می کشیم و حیثیت کشور و ثروت ملی و احترام کشورمان از بین رفته است. زودتر یا یک ظرف واجبی بدهید بمالد به خودش و با هواپیما برود، یا بخورد و با آمبولانس برود، یا مثل بچه آدم ردش کنید برود، کار داریم و مملکت علاف است.

زیاده عرضی نیست