تکرار یک نمایش مسخره؛اعتراف به نفوذ

نویسنده

سایت های امنیتی اعلام کردند که به‌زودی از تلویزیون جمهوری اسلامی فیلم اعتراف افرادی که در طرح “نفوذ” دستگیر شدند پخش خواهد شد.

در حالیکه زندانیان ایرانی- آمریکایی مبادله شده  با عوامل جمهوری اسلامی در آمریکا، یکایک در مصاحبه های تلویزیونی پرده از نحوه دستگیری خود بر می دارند و  اعلا م می کنند برای اعتراف به جاسوس بود ن توسط  بازجویان سپاه شکنجه شده اند؛ فیلم “اعتراف گیری” دیگری آماده پخش از تلویزیون جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش سایت امنیتی صراط ”مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به طرح دشمن برای به انحراف کشیدن مسئولان نظام گفت: به‌زودی از رسانه ملی فیلم اعتراف افرادی که در طرح نفوذ دستگیر شدند پخش خواهد شد و ملت ایران پشت‌صحنه نفوذ را مشاهده خواهند کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امروز دام‌های گسترده‌ای برای به انحراف کشیده شدن مسئولان پهن کردند و افراد متعددی را وارد کشور کردند که انقلاب را متلاشی کنند.در آینده نه‌چندان دور فیلم اعتراف افرادی که در موضوع نفوذ دستگیر شدند پخش خواهد شد و ملت پشت‌صحنه موضوع نفوذ را مشاهده خواهند کرد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: دشمن در طرح نفوذ خود به دنبال این است که در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه‌ریزی کند البته جلوی بسیاری از طرح‌ها گرفته‌ شده است.”