جهاد ضربدری

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

من مرده شما زنده، اگر بر سر لجبازی و دشمنی وهابی ها و شیعه، خانواده سعودی تا همین دو هفته دیگر جلوی دوربین سکس دسته جمعی نکنند، من دو تا شاخ کامل در خواهم آورد. ناصر العمر از مفتیان مهم و اصلی عربستان سعودی، اعلام کرده که مبارزین سوری اگر مشکل جنسی داشته باشند، می توانند با محارم خودشان هم رابطه جنسی برقرار کند. اصلا آدم نمی فهمد اگر قرار است جهاد نکاح همان صادرات فاحشه به جبهه های جنگ باشد، و رابطه جنسی با خواهر و مادر وهابیون مجاز باشد، احتمالا تا هفته دیگر مجاهدین اسلام در سوریه و یمن می خواهند پنج تایی با خواهر و مادر همدیگر وصلت کنند، یعنی در واقع الکسیس تگزاس و جینا میشل و بقیه خواهران پورن استار، تا حالا مجاهدان راه اسلام بودند، بیخودی به ما گفتند اینها پورن استار هستند.

فتواهای این حیوانات را آدم می بیند، اصلا حال عجیبی پیدا می کند. حالا همه اینها به کنار، خالد مشعل که سالها نان جمهوری اسلامی را خورده، لای دست و پای این اراذل و اوباش چه می کند؟ شوخی شوخی دارند کاری می کنند که واقعا مسیتتا اسلام و برادران وهابی کلا تعدادی آلت تناسلی هستند که مسلح شدند. آن وقت اینها می خواهند حکومت اسلامی تشکیل بدهند که معلوم نیست بعد از تشکیل آن چه اصول اخلاقی و دینی را اجرا کنند؟

 

مرتضوی، احمدی مقدم، احمدی نژاد

فکر کنم کم کم خود آقا هم باید ساکش را ببندد که برود اوین. نماینده ارومیه گفته که “فسادهای مرتضوی کمتر از مه آفرید خسروی نیست.” منتهی طرف چنان مثل شعبده بازها هر روز چهار تا شکایت از شاکی های خودش می کند که احتمالا ۶۷ سال طول می کشد که بخواهند به پرونده اش رسیدگی کنند. از آن طرف همین نماینده ارومیه گفته که “احمدی نژاد باید به ریخت و پاش هایش در نیویورک پاسخ بدهد.” البته که باید پاسخ بدهد، ولی ای کاش این ائمه جمعه که هر وقت طرف از نیویورک برمی گشت هفت تا معجزه در سفرش به نیویورک کشف می کردند هم پاسخگوی این گند و کثافت باشند. از طرف دیگر قوه قضائیه هم اعلام کرده که احمدی مقدم به زودی تحت تعقیب قرار می گیرد.

حالا همه اینها به کنار، داستان مرتضوی را بچسب. سعید مرتضوی در توقیف مطبوعات، قتل زهرا کاظمی، قتلهای کهریزک، فروش سئوال کنکور، دادن رشوه به مجلس، دریافت رشوه به رهبر، جعل اسناد، جیب بری، دادن اموال کشور به بابک زنجانی، دست داشتن در همه پرونده های فساد ده سال گذشته، دائر کردن فاحشه خانه در استانبول، اداره قمارخانه در لاس وگاس، و اصولا هر پرونده جرم و جنایت که پس از بلوغ او در ایران رخ داده، یا نقش اصلی داشته یا تبانی کرده. شاید فقط در مواردی مثل کودتای قذافی، عملیات پرل هاربر، ترور کندی و قتل شارون تیت دست نداشته باشد، یعنی فقط اگر افرادی که نام شان در دفتر تلفن احمدی نژاد آمده است را اگر دستگیر کنند، حداقل دو سه میلیون سال نوری زندان و 15 برابر ثروت بیل گیتس جنس و پول از آن بیرون می ریزد.

 

حجاب و رباخواری

یعنی اگر برای خوار و خفیف کردن اسلام هزار تا موسسه تبلیغاتی تلاش کنند، به این سادگی به نتیجه نمی رسد که علمای اعلام سه سوت اعتبار تاریخی شان می ریزند توی جوب و تمام شد رفت پی کارش. بعد هم چنان فریب و دروغ توی کارشان است که اصلا دیگر حفظ ظاهر هم نمی کنند. آیت الله سبحانی دیروز گفته: “پرداختن به حجاب مهم تر از رباخواری است.” در حالی که اصلا حجاب ضروری دین نیست و هرگز گفته نشده جز همین که فقط خشتک تان را وسط نماز نباید بیرون بیاندازید، اصلا از این خبرها نبوده، درست برعکس این، خداوند متعال هر نیم ساعت یک بار در قرآن، داد و هوار که ربا مهم ترین جرم و گناه است.

دلیل اش چیست؟ همین که موسیو سبحانی گفته: “بدحجابان به نظام دهن کجی می کنند اما رباخواران با حکومت کاری ندارند.” چرا می گوئی رباخواران با حکومت کاری ندارند، تو که داری می گویی، لطف کند و بگو رباخواران در ایران همان هایی هستند که جلوی بدحجان را می گیرند. یا بگو اگر در ایران کسی پول نزول را ندهد، مثل آب خوردن می رود زندان و تقریبا همه کسانی که به اتهام مالی زندان هستند، جز دو سه درصدی که کلاهبردار هستند، تقریبا همه زندانیان چک، همانهایی هستند که به دلیل نزول پول و بهره بانکی زندانی اند.

 

چه کسی از فرج سلحشور نمی ترسد؟

مراسم بازگشائی دهان فرج یا فرج سلحشور هفته گذشته مجددا بعد از یکی دو هفته که خودش خزعبلات نگفته بود و این وظیفه مقدس را به جهانگیر الماسی واگذار کرده بود، برگزار شد. از قضا هفته قبل من فیلم سخنان جهانگیر الماسی را دیدم، اصلا برایم شگفت انگیز بود، من پانزده بیست سال قبل با چشم خودم دیده بودم که این آدم هم شبیه آدمهای شریف بود و هم بلد بود حرف بزند. نمی دانم چطوری می شود که افرادی که اعتقادات شان عوض می شود، همزمان ضریب هوشی شان هم پائین می آید.

به هر حال هفته گذشته “فرج‌الله سلحشور گفت محسن مخملباف «آدم منفی‌باف» است و محمد نوری‌زاد هرگز به «خبیثی الان» نبوده است.” البته فرج الله سلحشور توضیح نداد که کل بیست سال آغازین زندگی سلحشور شامل بازی در نقش سیاهی لشگر در یکی دو تا از فیلمهای محسن مخملباف است.آگاهان توضیح دادند که درست برعکس نوری زاد، فرج سلحشور تقریبا همیشه به خبیثی الآن بوده و از این نظر با نوری زاد تومنی هفتصنار فرق دارد.

 

موفقیت های علم الهدایی

یکی خانمی سوار بر دوچرخه در بلاد فرنگ داشت می رفت، یک دفعه افتاد زمین و دامنش رفت بالا و شورتش معلوم شد، فورا دامنش را داد پائین و به آقایی که همان جا داشت راه می رفت با لبخند گفت: “مهارت مرا دیدی؟” آن آقا هم گفت: بله، دیدم، ولی فکر می کردم اسمش شورت است، نمی دانستم اسمش مهارت است.

حالا حکایت آقای علم الهدی است که هی شورتش دیده می شود و از موفقیت های بزرگش یاد می کند. دیروز ایشان گفته: “همه موفقیت ها از دل تحریم بیرون آمد…” حالا اگر بگوئی مثلا کشور بعد از تحریم چه موفقیتی داشت؟ آن وقت خواهد گفت: “افزایش طلاق، کاهش ازدواج، افزایش اعتیاد، افزایش دزدی، افزایش فرار مغزها، کاهش امنیت، افزایش پرونده های قضایی و الی آخر…” مشکل این است که طرف فرق موفقیت و شکست را نمی داند. البته یک موضوعی هم خیلی مهم است.

نگاه کنید به زندگی افرادی مثل رویانیان، بابک زنجانی، مشائی، احمدی نژاد و فرزندانش، پروین و داوود احمدی نژاد، اغلب ائمه جمعه، دهها نفر از نمایندگان مجلس، اغلب فرماندهان سپاه و اکثر وزرای احمدی نژاد، تقریبا همه وعاظ و مداحان، اغلب قضات و بطور کلی افرادی که مازارتی و پورشه یا بنز و بی ام و مدل بالا سوار می شوند و خانه های ویلایی در شمال شهر تهران دارند، اینها اگر تحریم های آمریکا نبود، الآن داشتند بغل جوب منتظر می ماندند که یکی سوارشان کند ببرشان سر ساختمان آجر بالا بیاندازند، الآن هر کدام شان قد بیل گیتس ثروت و قد آلکاپون پرونده دارد.