شارلی عامل استکبار

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

محمدرضا تویسرکانی نماینده رهبری در بسیج اعلام کرد: “مهاجمان به نشریه شارلی ابدو عامل استکبار بودند.” برای مطلع شدن از جزئیات واقعه شارلی ابدو با این نماینده رهبری در همین بسیج گفتگو کردیم.

ما: شما فرمودید مهاجمان به شارلی ابدو عامل استکبار بودند، کاریکاتوریست هایی که کشته شدند، عامل چی بودند؟

تویسرکانی: این که مشخص است، آنها عامل استکبار بودند، و به دستور استکبار کاریکاتورهای موهن را در نشریه شارلی ابدو منتشر کردند. ما دست استکبار را پشت سر انتشار کاریکاتورها علیه پیامبر می بینیم.

ما: القاعده بعد از عملیات پاریس مسئولیت آن را پذیرفت، حالا شما چی کار می کنید؟

تویسرکانی: عرض کردم که، این عملیات توسط شخص استکبار صورت گرفت و القاعده هم عامل اصلی استکبار است که این عملیات را برای استکبار انجام داد.

ما: عده ای از روشنفکران غربی معتقدند که این عملیات کار سرویس های اطلاعاتی اسرائیل است، نظرشما چیست؟

تویسرکانی: من هم همین را گفتم، موساد و عیساد هر دو سازمانهای اطلاعاتی استکباری هستند که در این جریان دست شان در پشت پرده دیده شد.

ما: پس شما نظر روشنفکران غربی را در این مورد تائید می کنید؟ افرادی مانند تیری میسان یا حتی ژان پیر لوپن و ژان پل سارتر که معتقدند این اعمال توسط سرویس های اطلاعاتی غربی انجام شده.

تویسرکانی: نه، اصلا، به نظر ما روشنفکران غربی که نام بردید خودشان هم عامل استکبار هستند، ما کلا همه آنها را دشمنان اسلام می دانیم.

ما: گروهی از مسلمانان در نیجر هفت کلیسا را برای تلافی آتش زدند، نظرتان چیست؟

تویسرکانی: مسلمانان نیجر و بخصوص آفریقا و بقیه جاها از وهابیون که عامل استکبار هستند، خط می گیرند و ما اصلا آنها را قبول نداریم.

ما: گروهی از رهبران مسلمانان مصر ضمن محکوم کردن ترور چاپ کاریکاتورها را هم محکوم کردند، نظرتان درباره آنان چیست؟

تویسرکانی: در مصر چهار جریان در رهبری گروههای اسلامی وجود دارند که هر چهار جریان عوامل استکبار هستند که با سکولارها و ملی گرایان مصری که عامل استکبار هستند مبارزه می کنند، اینها برخلاف احزاب اسلامی ترکیه مثل حزب اردوغان که عامل استکبار هستند، سعی می کنند خیلی تندتر برخورد کنند که ما گول نمی خوریم.

ما: به نظر شما باید با این نشریه موهن چه می کردند؟

تویسرکانی: ما با تروریسم مخالفیم، یعنی اینکه کسی بردارد با مسلسل به یک مجله ای که فقط تعدادی کاریکاتور چاپ کرده حمله کند و پانزده نفر را به قتل برساند، کار بسیار بدی است، یعنی اسراف است. اینها اگر عامل استکبار نبودند باید مثل آدم توی ساختمان بمب کار می گذاشتند، خرج سی چهار با فولمینات جیوه و بمب ساعتی، موووچ، راحت، اینطوری کل ساختمان هم منفجر می شد. برای این کار می توانستند از همان خانه بغلی که مال یک زن و شوهر مراکشی بود اقدام کنند. البته به ما که راه ندادند، چون ما عامل استکبار نبودیم.

ما: به نظر شما چه کسانی عامل استکبار نیستند؟

تویسرکانی: متاسفم، من چون مطمئنم شما به عنوان یک خبرنگار عامل استکبار هستید، نمی توانم با شما در این مورد همکاری کنم، ولی تعدادی هستند، سربسته بگویم که اگر تعداد کسانی که عامل استکبار نیستند تا چند سال دیگر به 313 نفر برسد آقا امام زمان ظهور می کند و دیگر از این وضع راحت می شویم.

 

هما یا هاله نور بزودی منتشر می شود

تیم احمدی نژاد قرار است به زودی روزنامه منتشر کنند. البته ماجرا به همین سادگی هم نیست. اول که دوره ریاست جمهوری دکتر محمود تمام شد، گروه هما( هواداران محمود احمدی نژاد) تصمیم گرفتند یک دانشگاه تاسیس کنند، قرار شد احمدی نژاد رئیس دانشگاه شود و با حفظ سمت ریاست دانشکده مهندسی، دانشکده علوم سیاسی، دانشکده روابط بین الملل و تربیت بدنی را عهده دار شود و پروین احمدی نژاد مسئول دانشگاه خواهران شود. رحیم مشائی هم بخش فلسفه، ایران باستان، علوم غیبی و عرفان اسلامی را ریاست کند، محمود کلهر رئیس دانشگاه هنر و گل آرایی و آرایش مو و لباس را بپذیرد و بقایی به مدیریت دانشکده اقتصاد، اختلاس و دارایی بپردازد. فاطمه رجبی نیز رئیس دانشکده ادبیات و تیراندازی و پرتاب وزنه را به عهده گرفته و غلامحسین الهام مدیریت بقیه بخش ها را عهده دار شود. عبدالرضا داوری نیز به دلیل تخصص اش در حوزه مهندسی مکانیک و تجربیاتش در روزنامه نگاری قرار شد رئیس دانشکده پزشکی شود.

اما، تیم احمدی نژاد پس از تلاش های فراوان به این نتیجه رسید که ایجاد چنین دانشگاهی مقرون به صرفه نیست، چرا که وزارت علوم به هیچ وجه مجوز چنین دانشگاهی را صادر نمی کرد. بعد از این مرحله، دکتر محمود تصمیم گرفت به ایجاد یک حزب عظیم به نام “حزب ایرانیان” بپردازد، حزبی که حداقل هفتاد تا نود میلیون نفر را بتواند عضوگیری کند. تقسیم کار انجام شد و بنا شد محمود احمدی نژاد به عنوان دبیرکل حزب، رئیس شاخه سیاسی، رئیس شاخه بین الملل و مسئول شاخه تهیدستان اعلام شود. پروین احمدی نژاد به عنوان مسئول واحد زنان، رحیم مشائی قائم مقام کلیه واحدها و رئیس اتاق فکر، مهدی کلهر مسئول واحد هنرمندان، بقایی مسئول امکانیابی، خدمات و جابجایی پول منصوب شدند. فاطمه رجبی نیز به عنوان مدیر واحد افشاگری و هتک حرمت و نیروی واکنش سریع عصبی تعیین شد. غلامحسین الهام نیز به عنوان مسئول خدمات ساختمان حزب به کار گرفته شد و عبدالرضا داوری مسئول بولتن داخلی حزب ایرانیان گشت. اما مشکل اصلی این حزب آن بود که برنامه ای که برای حزب تنظیم شده بود، قابلیت جذب نود میلیون نفر را داشت و لازم بود قبل از تشکیل حزب، جمعیت کشور به نود میلیون برسد، که چون این اتفاق رخ نداده بود، برنامه حزب متوقف شد.

پس از دانشگاه و حزب گروه هما( هواداران محمود احمدی نژاد) به پروژه های مختلفی فکر کردند، دو پروژه مهم از طریق فاطمه رجبی به شورای مرکزی آمده بود که هر دو رد شد، نه به این خاطر که پروژه های خوبی نبودند، بلکه به این دلیل که قبلا داعش و بوکوحرام عین این پروژه ها را اجرا کرده بود که ما در مورد جزئیات آن اطلاعاتی نداریم.

هفته قبل گروه هما تصمیم گرفت که یک روزنامه جدید را دائر کند، این روزنامه بر اساس عقاید و نظرات و دیدگاههای محمود احمدی نژاد، و طبیعتا مشائی ایجاد خواهد شد. مدیر مسئول و سردبیر و مسئول سرویس مقالات و مسئول صفحات خارجی و سخنگوی روزنامه محمود احمدی نژاد خواهد بود و بقیه صفحات چنین اداره می شود: غلامحسین الهام( مسئول صفحه نیازمندیهای فاطمه رجبی)، فاطمه رجبی( مسئول صفحه مقالات و هنرهای رزمی)، بقایی( مسئول آگهی، کمک های مالی و جنسی و صفحه خبرهای اقتصادی)، مشائی( صفحه اندیشه)، پروین احمدی نژاد( صفحه شهرستانها) و داوری ( صفحه خبر و گزارش)، مهدی کلهر( صفحه هنر، گلدوزی، خیاطی، آرایش و خانه داری و در صورت لزوم آموزش آداب معاشرت.)

تیم احمدی نژاد آماده اند تا بزودی روزنامه را منتشر کنند، در غیر این صورت ممکن است همین گروه به فکر ایجاد یک شبکه عظیم رستوران زنجیره ای، تشکیل دانشکده های علوم سیاسی در آفریقا، ایجاد یک شبکه تلویزیونی، راه اندازی یک سیرک بزرگ برای اجرای برنامه در کلیه کشورهای جهان و بخصوص آمریکای لاتین اقدام ورزند، مهم ترین هدف گروه این است که یک کاری بکنند و این کار را با هم بکنند. خبرنگار ما از محمود احمدی نژاد سخنگوی هما پرسید: “آیا شما برای انجام این کارها تخصص کافی را دارید؟” وی پاسخ داد: ما قبلا یک کشور را با همین گروه هشت سال اداره کردیم، این کارها که چیزی نیست.