آماده برای آخرالزمان

نویسنده

» تحلیل ورلد نیوز از سخنان خامنه ای

رهبر ایران برای اولین بار به ملت خود گفته است که باید برای “آخرالزمان” آماده باشند. این درحالی است که ایران به برنامه هسته ای خود ادامه می دهد.

کلیه رسانه های دولتی ایران در هماهنگی با یکدیگر، روز جمعه داستان مشابهی را منتشر کردند و بر پیام آیت الله علی خامنه ای در باره ظهور حضرت مهدی تاکید کردند.

تا کنون، رسانه های دولتی برای اجتناب از اتلاق صفت مهدوی به دولت ایران، در مورد ظهور امام دوازدهم از علمای حوزه علمیه نقل قول می کردند. با این وجود، اکنون با توجه به رویارویی ایران با غرب بر سر برنامه هسته ای ایران، اشاره رهبر ایران به آخرالزمان، می تواند هشداری به رهبران غربی تلقی شود.

خامنه ای گفت: “موضوع امام مهدی از مهمترین مسائل است و مساله ظهور وی به روشنی در دین مقدی اسلام بیان شده است. ما باید آن را مطالعه کنیم و نسبت به آخرالزمان و ظهور مهدی هشیار باشیم….ما باید محیط را برای ظهور آماده کنیم تا ایشان تشریف بیاورند.”

مذهب شیعه بر این باور است که جنگ باید سراسر زمین را در بر گیرد که در آن یک سوم جمعیت دنیا در جنگ و گرسنگی کشته خواهند شد و بی قانونی بطور کامل حکمفرما می شود. در این میان اسرائیل باید نابود شود و تنها آن زمان است که امام مهدی ظهور می کند و کفار با به قتل می رساند و پرچم اسلام را در سراسر دنیا برافراشته می کند.

نهادهای متعددی در ایران، زیر نظر خامنه ای، در باره ظهور مهدی تحقیق می کنند و سالانه کنفرانس هایی را در زمینه مهدویت برگزار می کنند.

خامنه ای گفت: “امروز ما وظیفه ای در باره ظهور داریم…..اگر ما سرباز امام زمان هستیم باید آماده باشیم.”

او گفت: “به یاری خداوند و با امدادهای غیبی او ما موفق می شویم به تمدن اسلامی در دنیا افتخار کنیم. این سرنوشت ماست…… جوانان و مومنان باید خود رابرای این حرکت عظیم آماده کنند.”

خامنه با استناد به قرآن گفت آمدن مهدی قول خداوند است. او گفت: “زمانی می رسد که قدرت های استکباری جهان نابود می شوند و انسانیت در پرتو امام مهدی متجلی می شود.”

گزارش شده است که جزوه ای بنام “شش ماه آخر” میان نیروهای نظامی توزیع شده است تا آمادگی آنان را در مقابله با غرب تقویت کند. این جزوه می گوید که سپاه پاسداران و بسیج باید برای وظایف خود در طول جنگ آماده باشند.

سپاه پاسداران روز یکشنبه به اسرائیل و آمریکا هشدار داده است و گفته است که آنها باید حدس بزنند موشک های ایران به چه کلاهکی مجهز خواهد بود.

در نشریه مشرق به تفصیل در باره توان موشکی ایران و قدرت تخریبی آن سخن گفته شده است.

در این نشریه گفته شده که موشک دو مرحله ای سجیل، قادر است دفاع موشکی اسرائیل را در نوردد و “خواب صهیونیست ها” را مختل کند.

غرب، پس از یک دهه مذاکره با ایران، همچنان در فکر مهار کردن برنامه هسته ای پنهانی ایران است.

آخرین گزارشات آژانس هسته ای حاکی از آن است که ایران غنی سازی اورانیوم در نظنز و فوردو را همچنان ادامه می دهد و اورانیوم غنی شده کافی برای پنج بمب هسته ای در اختیار دارد.

با وجود اینکه اکثریت ایرانیان با رژیم ملایان مخالف هستند، تحریم های غرب نتوانسته است برنامه هسته ای ایران را متوقف کند؛ چیزی که نه تنها ممکن است به بحران اقتصادی جهانی بدل شود بلکه ممکن است باعث کشته شدن میلیون ها افراد بیگناه از جمله ایرانی ها شود.

Bottom of Form

منبع: ورلد نیوز دیلی– 7 ژوئیه