جواب نمی دهند؛ راه ها مسدود است

نویسنده

baharehedayat514.jpg

شیرین کریمی

به دنبال دستگیری بهاره هدایت، دانشجو و مسئول بخش زنان دفتر تحکیم وحدت، پدر و مادر وی در گفت و گو با ورز تاکید کردند که همه راه های پیگیری بسته است.

پدر وی می افزاید: با وجود مراجعه چندین باره به دفتر پیگیری یا دادگاه انقلاب، هیچگونه اطلاع دقیقی از دخترمان نداریم و همه راهها مسدود است.

آقای هدایت افزود: فرزندم تنها یکبار بمدت چند ثانیه توانست به مادرش بگوید خوب است و ممکن است 2-3 ماه او را نگهدارند.

مادر بهاره هدایت نیز گفت : پس از چند روز هنوز نمیدانیم دخترمان را کجا نگهداری میکنند. فقط شنیده ایم که اوین است.

او ضمن اشاره به یورش روز جمعه نیروهای امنیتی به منزلشان افزود: آنها ابتدا خود را به دروغ از دوستان آقای باقی معرفی کردند اما بلافاصله به تفتیش منزل و وسایل شخصی بهاره پرداختند. خانم هدایت ضمن بیان اینکه از بیماری سختی رنج میبرد و قدرت تحمل این فشارها را ندارد، گفت: نمیدانم با کدام مجوز وارد حیطه شخصی افراد میشوند و اسمش را حکومت اسلامی میگذارند ؟ آنها حتی وسایل شخصی دخترم از جمله آلبومهای خانوادگی ما را با خود بردند.

مادر بهاره هدایت ادامه داد: همان روز نیروهای امنیتی به محل کار دخترم که شرکتی خصوصی است رفتند.

خانم هدایت در پایان خاطر نشان کرد به علت وضعیت خاص جسمی خود و شوهرش وبا توجه به پیگیریهای بی پاسخ، امیدشان به خداست و امیدوارند وکلای مدافع دخترشان، احزاب وشخصیت ها با انتخاب درست ترین راه، امکان آزادی بهاره هدایت را فراهم آورند.

بهاره هدایت در 22 خرداد سال گذشته نیز به دلیل فعالیت در جنبش زنان و تجمع میدان 7 تیر به مدت یک هفته بازداشت شد که وکالتش را نسرین ستوده برعهده داشت. علاوه بر ستوده، شیرین عبادی که فعلا در خارج از کشور است، وکیل دیگر اوست.