آی تی بلا ان سر سپاه

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

بعد از فیلتر شدن صدها هزار وبلاگ، تهدیددهها هزار کاربر اینترنتی بطور مستقیم و غیرمستقیم، فیلترینگ هزاران وب سایت سیاسی و اخلاقی و علمی و اجتماعی، دستگیری صدها وبلاگ نویس و سرویس کردن دهان و پیاده کردن فک و دندان آنها، ممنوع کردن دهها وب سایت طرفدار حکومت و کشته شدن چندین نفر از نویسندگان اینترنتی در اعتراضات خیابانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سه سال است ارتش سایبری اش حداقل شش هفت هزار عضو دارد و دو سال است که سپاه مشغول هک کردن همه سایت ها و ای میل ها و سایر موارد است، تازه امروز برادر مظفری از مسوولان سپاه اعلام کرد “سپاه پاسداران وارد حوزه آی تی می شود.” پس این همه سیخ و میخ صبح تا شب توی چشم ما می رود، نکند از طرف وزارت بهداشت و درمان است؟ احتمالا از هفته آینده حمل لپ تاپ در حکم محاربه با امام زمان بوده و هاردتان را ماوس می خورد، البته ماوس کور!

 

به همسایگان ربطی ندارد

اکی ولایتی، تنها بازمانده یخبندان اول جمهوری اسلامی که هنوز نه فتنه گر شده، نه منحرف و نه اصولا کاری می کند که چیزی بشود، اظهار فرمود: “مسائل سوریه به کشورهای همسایه ربطی ندارد.” وی گفت: ما که همسایه نیستیم، ما گاهی از کنار هم رد می شیم به هم اسلحه می دیم، این کوتوله با اون درازه عکس می گیره، وگرنه چه ربطی داره. نه به اردوغان، به به عربستان، نه به اردن، نه به لبنان، …. وی اصلاح کرد: البته لبنان که همسایه نیست، اون از خودمونه. اکبر ولایتی که بقول جلایی پور پدر( یواش یواش باید مثل الکساندر دوما پدر و پسرش را مشخص کنیم) در طول شانزده سال حتی یک سیاست موفق هم نداشت، اظهار امیدواری کرد که همسایگان سوریه همانطور که تا امروز حرفش را گوش نکردند، از این به بعد هم همان کار را بکنند.

 

نرم افزار خارجی، سخت افزار داخلی

تا حالا تلفن و فکس و موبایل و ضبط صوت و ای میل و جی میل و سی میل و فیس بوک و کتاب و روزنامه و کیف و لپ تاپ و همه اینها ابزار جاسوسی بودند، حالا آفیس دوهزار و ویندوز ایکس پی و بقول غلومسین پی هوتوشاپ( فوتوشاپ سابق) هم شدند ابزار جاسوسی. اسماعیل احمدی مقدم فرمانده پلیس مملکت امام زمان گفت: “نرم افزارهای خارجی ابزاری برای جاسوسی هستند.” وی گفت: در صورت مشاهده نرم افزار خارجی، سخت افزار داخلی تو پاچه تون می کنیم.

 

کالای انگلیسی مشروط باید گردد

باز آقا نطق فرمود. بگو مرد حسابی، تو که اینقدر خوشگل می خندی، اینقدر خوب آورین آورین می گویی، اینقدر قاآنی شناس و بیدل شناسی، چی کار داری به سیاست و اقتصاد. رفیق شخصی ات ما را دارد می برد شعب ابوطالب، آقا گفته: “خرید کالا از بریتانیا مشروط است.” خیلی پول داری که بخری؟ خیلی دست به اشغال سفارت ات بد است؟ خیلی خوب حرف می زنی و می سیاستی، خیلی حرف ات را گوش می کنند، شرط هم می گذارد. “نزدیکترین آدم” به آقا برایش تره خرد نمی کند، رفیق چهل ساله اش وقتی کنارش می نشیند از لب و لوچه اش یک من ترشی لیته می شود استخراج کرد، نصف سفرایش یا پناهنده می شوند یا مستعفی، عاشقان دو سال قبلش نامه برایش می نویسند کیلو کیلو، معلوم نیست این اعتماد به نفس را از کجا آورده. اصلا بقول نوری زاد باید یک وقت بگذاریم برای آقا هفت هشت تا نامه بنویسیم، لااقل مردم کم می خندند دل شان خنک شود.

 

کند همجنس از همجنس زایمان

حدس می زنم از چند ماه دیگر اصولا ایران را دو قسمت کنند، مردها یک طرف، زن ها یک طرف، البته این طرح را ده سال قبل هم داده بودم، گوش که نمی کنند، هی می روند با خاک انگلیس بازی می کنند. البته می شود برای بچه دار شدن از لقاح مصنوعی استفاده کرد. شرعا هم اشکال ندارد. غلومحسین هم دیگر نمی تواند به زنش الهام کند. یک مقام مسوول که اصولا مسوولیت کارهایش را قبول نمی کند، فرمود: “حضور دانشجویان پسر در زمان زایمان زنان اشکال دارد.” کم کم زائیدن پسر را هم ممنوع می کنند، منتظر خبرش باشید. زنان باید دختر بزایند مردان هم می توانند پسر بزایند. بیخود هم بهانه نیاورند که من خجالت می کشم، من بلد نیستم، من تا حالا نزائیم. چطور … ئیدن را بلدید، زائیدن را بلد نیستید.( پائیدن صحیح است.)

 

سرمایه داری مخالف خانواده

حجت الاسلام صدوق که خیلی آدم باحالی است و در مورد طلاق و ازدواج و خانواده همه چیز بلد است، گفت که “سرمایه داری با خانواده مخالف است.” البته خودمان کور که نیستیم، داریم می بینیم همین کشورهایی مثل بلاروس(52 درصد)، فنلاند(51 درصد)، استونی( 46 درصد)، چک( 43 درصد)، روسیه( 43 درصد)، اوکراین( 40 درصد) همه شان سرمایه داری اند، حالا شش ماه است سرمایه داری شده اند یا یک سال و قبل از آن سوسیالیستی بوده اند، به ما ربطی ندارد. در عوض در مملکت ما خدا را شکر در سال 1383 میزان طلاق 2 درصد بود، در سال 1388 رسید به 13 درصد، هنوز تا 40 درصد شش هفت سال جا داریم. البته من فکر می کنم این احمدی نژاد هم خیلی وارد دنیای سرمایه داری شده، وگرنه خانواده اش را ببینید، برادرش به او بدوبیراه می گوید، دامادش علیه او سخنرانی می کند، امام جمعه تهران حکم طلاق زنش را می دهد، کلا به نظرم اگر این همه روحیه سرمایه داری نداشت میزان طلاق در هشت سال دولت اش باید 6 برابر می شد؟ البته نمایندگان مجلس از چند سال قبل هی به مرکز آمار اعلام کردند که برای کاهش طلاق، میزان طلاق را کمتر اعلام کنند، چون مردم که خبر ندارند، فکر می کنند هیچ کس طلاق نمی گیرد، به زندگی شان ادامه می دهند، مثلا در همین روسیه میزان طلاق پنج درصد بود، به محض اینکه دولت آمار طلاق را اعلام کرد شد 40 درصد. البته خانم شهلا کاظمی پور استاد جامعه شناسی خانواده که خودم افتخار شاگردی اش را داشتم و یک ترم هم راجع به شکاف سنی در ازدواج تحقیق کردم و الهی دردوبلایش بخورد توی سر مشاورین امور زنان ریاست جمهوری، گفته که میزان واقعی طلاق در ایران هشت برابر بسیاری از کشورهای پیشرفته است. بیخودی نیست که سرمایه داری مخالف خانواده است، اگر نبود که در کشورهای سوسیالیستی این همه مردم از هم طلاق نمی گرفتند. در عوض در کشورهای سرمایه داری اسلامی مثل عربستان سعودی و امارات میزان طلاق منفی 3 است، یعنی مردان حتی زیادی هم ازدواج می کنند.

 

مشکل جدی صدای آمریکا

یکی می گفت کامبیز حسینی در صدای آمریکا مشکل پیدا کرده، به نظرم بعید نیست، من حتی دو سه نفر دیگر را هم از مجریان صدای آمریکا دیدم که به نظرم در چند روز آینده مشکل پیدا خواهند کرد. اسم نمی برم تا این ژنرالی که فرمانده ناوگان صدای آمریکا شده فردا طرف را شوت نکند بیرون. اصولا اخراج مجریان و کارشناسان از صدای آمریکا چند دلیل دارد:

اول: تماشاگران صدای آمریکا آنها را دوست داشته باشند و این موضوع را اعلام کنند.

دوم: مجری بلد باشد فارسی حرف بزند و لهجه آمریکایی نداشته باشد و تپق نزند.

سوم: بیش از شش ماه سابقه کار تلویزیونی داشته باشد.

چهارم: بلد باشد فکر کند و از فکرش استفاده کند.

پنجم: چهره و صدایش قابل تحمل باشد و به نظر شبیه ایرانی ها باشد.

بیخودی که آدم را از صدای آمریکا بیرون نمی کنند، پنج تا دلیل دارند. بقیه اش را از خودشان بپرسید.

 

مثل فنر جمع شدند

من نمی فهمم این سردار نقدی از کی متخصص جوانان آمریکایی شده؟ این برادر که تا سن 25 سالگی عراقی بود، بعد خدا زد پس کله اش ایرانی شد، از آن موقع هم 124 بار رفته حج، 67 بار هم رفته سوریه، من فکر کنم این دکتر مولانا هی می نشیند پشت سر جوانهای آمریکایی به این جوان اعرابی حرف می زند، این هم که ندید بدید، نطق می کند به چه کلفتی. دیروز نقدی گفت: “رفتار ظالمانه جوانان آمریکا را مثل فنر جمع کرده است.” فکر کنم بخاطر همین است که تا دانشجوهای ایرانی درس شان تمام می شود می روند دبی و پرت می شوند توی دانشگاههای آمریکا، من تا حالا به فنرش دقت نکرده بودم.

 

اعلام وضعیت قیرمیزی

این محمودخان هم حالش دارد سرجایش می آید، زمانی که جیک جیک مستونش بود و سفر به باغ و بستونش بود، و ناو وینسنت و آیزنهاور و لینکلن و کندی و بقیه روسای جمهور آمریکا داشتند وسط تنگه هرمز گل کوچک بازی می کردند، می گفت: “جنگ؟ کدوم جنگ؟ اینها همه اش شایعه است.” به گزارش یک فقره از وب سایت های طرفدار احمدی نژاد تیم رئیس جمهور، معروف به تیم ملی اجنه و دعوا، اعلام کردند که “ حوادث پیش رو مثل جنگ هشت ساله خواهد بود.” البته با چند تفاوت:

1) سی سال قبل عده ای با وزن متوسط پنجاه کیلو فرمانده سپاه بودند مثل همت و باکری که اگر تمام زندگی شان را می فروختند، بدهی موتورسیکلت شان را نمی توانستند بدهند، حالا یک مشت موجود دویست کیلویی که هر کدام صد تا شرکت تجاری دارند و بچه هاشان مثل ماهی قزل آلا همه جای دنیا اعم از لندن و پاریس تخم ریزی شده و مشغول رشد هستند، قرار است فرماندهی سپاه را بکنند.

2) سی سال قبل تنها عملیات موفق بزرگ نظامی ایران عملیات بیت المقدس و فتح المبین بود که 52 درصد رزمندگانشان داوطلب بودند و نصف شان الآن یا زندان رفتند یا از هر چه سیاست است حال شان به هم می خورد، امروز حکومت صدهزار نفر را نمی تواند به خیابان بیاورد، چه برسد به اینکه دو میلیون داوطلب به جبهه بروند، اصلا.

3) سی سال قبل، خوب یا بد، غلط یا درست، یک آیت الله خمینی بود که وقتی با همان لهجه دهاتی اش می گفت “بروند آزاد کنند این آبادان را لاکن” یک میلیون نفر می رفتند و لاکن آبادان را آزاد می کردند، حالا برادر رئیس جمهور به داداشش می گوید منحرف و پسر رهبر به اتهام ترور پدرش تحت تعقیب است، آقا برای بزم شاعرانه به شاعر می گوید شعر بخوان، شاعر ناز می کند و نمی خواند، می خواهند به مردم بگویند برای رزم بروند، صد سال سیاه.

4) سی سال قبل، ایران کرم ریخته بود یا نه کاری نداریم، ولی به هر حال عراق با هفت تا لشگرش با صد تا دولت پشت سرش حمله کرده بود و دست صدام وسط خشتک مردم دزفول بود، حالا همه کرم ها را احمدی نژاد و نقدی و آقا ریختند، آخرش به مردم می خواهند چه مظلومیتی را ثابت کنند، عمرا.

5) آبادان و خرمشهر محاصره بود ملت لر و ترک با برنوی درب داغان و تفنگ ام یک عهد شاه وزوزک با تانک چیفتن می جنگیدند و در جنگ تانک به تن شرکت می کردند، می گفتند از ناموس کشورمان دفاع می کنیم، حالا سپاه به اندازه تمام خاورمیانه موشک شهاب یک و دو و سه و چهار، بشمار برو بالا دارد تا موشک های روسی و تانک چینی، یک گلوله در می کنند، 34 نفر از فرماندهان سپاه می روند ملاء اعلی، با همین ریش می خوای بری تجریش؟

6) همین الآن اگر وسط بساط عرقخوری وسط محله ردلایت آمستردام، در حال بنگ کشیدن، اگر یک ایرانی فحش بدهد به کسانی که در جنگ شهید شدند، طرف مقابل جرش می دهد، الآن اگر صدتا بسیجی را بیندازند توی چرخ گوشت، پدرشان می گوید از دست این تخم جن راحت شدیم.

7) موسوی که هرکجا هست خدایا به سلامت دارش، فرض کن بد، موسوی عاشق دوران طلایی امام خمینی، موسوی فرض کن چیزچیز می کرد، باز هم هزار عیب که داشت، یک حسن داشت که حتی آدمی که عقل اش را می گذارد زیر پایش مثل فریبرز خان یا خیلی اقتصاد دانان دیگر، معتقدند تنها کسی بود که ایران را در شرایط جنگی از نظر اقتصادی خوب اداره کرد، حالا یارو چهارصد میلیارد دلار را داده به فاک فنا، تازه قرار است بودجه هفتمین سال ریاست جمهوری اش را با دوماه تاخیر و با چهل درصد کسری بودجه بدهد. نماینده مجلس هم تازه بعد از شش سال نفت صد دلاری می گوید قرار است برویم شعب ابی طالب برای جلوگیری از گرسنگی سنگ ببندیم به شکم مان. بقول لات های عهد هزار و سیصد و درشکه “طرف یه مثقال گه تو شکمش نیست، می خواد برینه به شمس العماره.”

8) سی سال قبل حکومت بد بود، خرافاتی بود، دینی بود، مستبد بود، هر چه بود دزد و فاسد نبود، هیچ انسان شریفی حتی در جنگ میهنی هم از یک حکومت دزد و فاسد دفاع نمی کند. جیک ثانیه تاریخ جهان را بخوانید تا من برگردم بعدا بیشتر توضیح بدهم.