اوباما هم 24 ساعته اعتراف می کند

نویسنده
سارا اصفهانی

» سردار نقدی:

سردار محمدرضا نقدی، فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ناجا که در پرونده فعالیت های اطلاعاتی ـ امنیتی اش، ماجرای جنجالی شکنجه و دستگیری شهرداران مناطق مختلف تهران را دارد، در آخرین اظهارات خود رئیس جمهور آمریکا را به همکاری با عبدالمالک ریگی که اخیرا توسط نیروهای وزارت اطلاعات به طرز مرموزی دستگیر شده است، متهم کرد و اظهار داشت:” حتی اگر خود اوباما نیز به ایران بیاید، قدرت اسلام ناب چنان است که او هم مثل ریگی به خطاهایش اعتراف خواهد کرد.”

.

نقدی که هم اکنون رئیس سازمان بسیج مستضعفین است در ادامه گفته: “این شرور – ریگی - که هیچ، حتی خود اوباما که ریگی به همکاری با او اعتراف کرده است، اعتراف می کند.”

نقدی که در جریان پرونده شهرداران تهران یکی از متهمان اعمال شکنجه بر علیه آنان بود و در اتفاقات بعد از انتخابات نیز خبرهایی در خصوص حضور وی در بازجویی دستگیر شدگان و حتی حضور در بازجویی برخی فعالین سیاسی شناخته شده اصلاح طلب منتشر شد، در خصوص اعتراف گرفتن به زور از رئیس گروهک جندالله می گوید: “تحت تاثیر قدرت این اسلام ـ هرکسی - به خطاهای خود اعتراف می کند”.

البته سردار نقدی توضیح نمی دهد چگونه با وجود دستگیری بیش از هزاران تن در جریان اتفاقات پس از انتخابات تنها به عدد انگشتان دست “تحت تاثیر قدرت اسلام” مورد اشاره وی قرار گرفته و اعتراف کرده اند. وی همچنین نمی گوید “قدرت این اسلام ” توسط افرادی مانند وی چگونه در سلول های انفرادی به رخ زندانیان کشیده می شود.

وی در ادامه در نقش یک متخصص دارو ظاهر می شود و با رد این تئوری که بر اثر تزریق مواد گیج کننده شخص مجبور به اعتراف شده است می گوید: “48 ساعت آن قدر مدت کوتاهی است که هیچ دارو و آمپولی نمی تواند اینگونه تاثیر بگذارد”.

وی همچنین اعترافات ریگی را “اثراسلام ناب محمدی” معرفی می کند و می گوید:  “این اسلام ناب چنان است که جدی ترین دشمنان ما را در هم می شکند. “

گفتنی است سردار نقدی چند پرونده در قوه قضاییه دارد.