کنایه های شهرزاد مظفر به لاریجانی ها و ضرغامی

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» شکایت از بی توجهی به بانوان ورزشکار

شهرزاد مظفر،  سرمربی پیشین تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان ایران،  پس از کناره گیری ناگهانی از تیم ملی،  به همراه یارانش به تیم پرسپولیس پیوست، هرچند داستان تکراری عدم پرداخت قراردادهای بسیار متفاوت با مردان روز فوتبال ایران،  او را از صحنه ورزش حرفه ای بیزار کرده؛ ضمن آنکه بی توجهی مسوولان این فصل پرسپولیس به پرداخت تعهدهای مالی،  مظفر و یارانش را به جمع طلبکاران میلیاردی و معترض افزود.

خانم مظفر دیروز در مصاحبه با ایسنا ضمن اعلام اینکه “اگر از راه مسالمت آمیز مطالباتمان پرداخت نشود به شیوه دیگر پیگیری می‌کنیم”،  از شرایط آشفته حاصل از دخالتهای نیروهای خارج از مدار ورزش هم به شدت انتقاد کرد.

وی به شکل طنزآلودی در مورد مشکلات اقتصادی روز و تزریق خبرهایی که دردی از مردم دوا نمی کند،  با کنایه به براداران لاریجانی و رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: “ما واقعاً چند وقت بود که خیلی نگران رئیس جدید صدا سیما بودیم و در این مدت بعضاً حتی چند شب هم پیش آمد که نخوابیدیم،  همه راانداختیم گردن همین نگرانی رییس جدید صدا سیما. حتی یک‌ بار هم به این آقای سید محمد حسینی که بعد از وزارت ارشاد روی دست‌مان باد کرده،  فکر کردیم وگفتیم انشالله که گربه است. راستش را بخواهید یک دفعه هم که شام زیاد خورده بودیم به پدر لاریجانی‌ها فکر کردیم،  گفتیم اگر ایشان موقعی که داشت زحمت می‌کشید،  چند تا لاریجانی بیشتر می‌ کاشت،  الآن ما در این شرایط حساس این همه نگران نبودیم که بعد از ضرغامی چه کسی قرار است در صدا سیما خاک بر سری بکند!”

سرمربی پیشین تیم ملی و دلزده از فوتبال در دفاع از حقوق یارانش همچنین گفت: “قرارداد بازیکنان کم است و آنقدر بالا نیست که ارزش این را داشته باشد که دیر پرداخت شود و به خاطرش این مشکلات به وجود بیاید. بازیکنان در طول فصل با وجود بی پولی به بازی ها ادامه دادند. در طول لیگ برتر فوتسال بانوان،  بازیکنان فشار زیادی را بابت پرداخت نشدن مطالباتشان تحمل کردند و در یک مقطع هم تصمیم گرفتند که به مسابقات ادامه ندهند اما من از تمام آن ها خواهش کردم به خاطر نام پرسپولیس و زحمت های خودشان تا پایان کنار تیم بمانند.”

مشکلات مالی و حاشیه ای فوتبال بانوان

طبق گفته این خانم نام آشنای فوتبال بانوان،  روال پرداخت قراردادها هرسال به این شکل بوده اما تا پایان فصل به هر شکلی شده پول ها از طرف باشگاه پرداخت می شده است. اما مشکلات در فوتبال و فوتسال بانوان از همه نظر “اعم از مالی و غیر مالی” زیاد شده است و او نمی تواند کار مربیگری را در این شرایط “با آرامش” ادامه دهد. او تاکید کرد: “ترجیح می دهم در این فضا نباشم.”

مظفر همچنین گفت: “این بچه ها در باشگاه و یا تیم ملی هیچ گاه به حقشان نرسیده اند و همیشه به آن ها ظلم شده است.”