حزب الله وارد می شود

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

من نمی دانم چرا هر وقت می گویند فلان چیز وارد می شود، من یاد بروس لی می افتم که همیشه “اژدها وارد می شود” اش داشت وارد می شد. معمولا این عبارت و اصطلاح یا ترکیب را وقتی به کار می برند که کسی، مثلا مرحوم بروس لی، تا حالا بیرون بوده و حالا وارد شده و بعد از اینکه وارد شده خیلی قرار است اتفاقات بزرگ و مهمی بیافتد، اول با استاد چینی جنگ می کند، بعد با بسکتبالیست سیاه جدال می کند و او را از میان می برد، بعد با مرد دست آهنی می جنگد تا برسد به اکوان دیو و خوان ها یا اخوان بعدی. بخاطر همین هم وقتی خواندم که دبیر شورای فرهنگی بیت رهبری گفته است: “اگر به بی حجابی پایان داده نشود، حزب الله وارد عمل می شود.” کمی تعجب کردم.

اول اینکه: حزب الله که اصلا در این ۳۷ سال خارج نشده بود که حالا وارد شود. این ۳۷ سال است مثل یک تکه چیز وسط مسیر عبور و مرور ملت افتاده و ۳۷ سال است هر کسی هر کاری می‌کند سر این برادران وسط زندگی مردم است.

دوم اینکه: حزب الله وارد کدام میدان عمل می‌خواهد بشود که قبل از این نشده؟ اسید به چهره زن‌ها نپاشیده، که در اصفهان پاشیده. چاقو به باسن زنان نزده که در جهرم زده، زن و شوهر را به دلیل روابط مشروع با همدیگر در کرمان نگرفته و نکشته که گرفته و کشته، دختر نامزد مردم را از وسط پارک ندزدیده و در زندان نیروی انتظامی به او تجاوز نکرده، که در همدان کرده، ۱۷ تا زن فاحشه بدبخت را به عنوان نهی از منکر ندزدیده و بعد از تجاوز آن‌ها را نکشته که در مشهد دزدیده و کشته، از دیوار سفارت بالا نرفته که رفته، میلیارد میلیارد پول در دولت احمدی‌نژاد ندزدیده که دزدیده، این حزب الله کدام عمل را تا حالا نکرده که دارید تهدید می‌کنید که قرار است بکند؟

همین غلامی غلام فرهنگی بیت رهبری گفته: “من تعجب می‌کنم برخی با لباس روحانی می‌گویند چرا در جمهوری اسلامی حجاب اجباری شده است؟” خب برادر! تعجب ندارد. دلیل نمی‌شود که اگر کسی روحانی بود حتما همه عقلش زایل شده باشد.

همین برادر غلام گفته: “توجه ندارند که حجاب در اسلام قانون اجتماعی بوده و نباید در این خصوص هرج و مرج پیش آید؟” انگار همه قوانین اجتماعی را در اسلام اجرا کردند که این یکی مانده. آن موقع که اسلام قدرت نداشت می‌گفتند اسلام اگر بیاید، کسی بهره بانکی نمی‌دهد، کسی دروغ نمی‌گوید، کسی ظلم نمی‌کند، حاکم اسلامی دزدی نمی‌کند، اگر خلخال از پای زن یهودی در بیاورد، همه علمای اسلام جیک ثانیه دق می‌کنند. حالا خود حاکم اسلامی اگر روزی سه وعده دزدی نکند، خلخال که هیچ، چکمه زن یهودی که نه، چکمه زن مسلمان را با پایش مورد اتهام قرار ندهد، روزشان شب نمی‌شود.

و آخرش هم گفته است: “حدود ۹۰ درصد به حجاب اسلامی باور دارند.” باز آمار دادند. هر وقت هر ایرانی در مورد چیزی گفت که نود درصد اتفاق افتاده یا می افتد، حتما آمارش از روی شکمش است.