حرف روز - سرقت عکس وثوقی ازخانه میلانی.....

نویسنده

توهین رسانه های حکومتی به تهمینه میلانی، فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای ایران!

سرقت عکس وثوقی ازخانه میلانی…..

اشاره:

ماجرا ساده است. دیدار یکی از کارگردان های بنام سینمای ایران با سوپراستار هم این سینما در روزهای خوش نه چندان دور و گرفتن عکسی به یادگار از این دیدار. هم این ماجرای ساده اما پس از سالها دست مایه ی برادران ارزشی سینما شده است. حرف روز را به مرور این حادثه اختصاص داده ایم. شرح خبر و اتفاق را در ادامه دنبال کنید…

 عکسی که 15 سال پیش توسط نیروهای امنیتی ا زخانه تهمینه میلانی بسرقت برده شد، بعد از دستکاری بعنوان سند جرم او توسط خبر گزاری دولتی، مورد استفاده قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیما با انتشار این که تهمینه میلانی رادر کنار بهروز وثوقی نشان می دهد، او را بی حیا و بی عفت خواند.

تهمینه میلانی در واکنش باین برنامه امنیتی، گفت:

«عکس مورد نظر برادران ۱۵ سال پیش گرفته شده و هنگام دستگیری من در سال ۸۱ از خانه و دفتر من و همسرم برده شده است.»

برادران ارزشی که این عکس را سال ۸۱ از آلبوم خصوصی تهمینه میلانی به سرقت برده بوند، آن را با تغییراتی در حاشیه عکس منتشر و طوری جلوه دادند که گویا تهمینه میلانی این عکس را در فیس بوک خود منتشر کرده است. شرح عکس هم توسط همین برادران «مومن» نوشته شده است: «کارگردان زن سینمای ایران که چندی پیش از عریان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار بازیگر فاسد فیلم فارسی‌های قبل از انقلاب تأسف و تعجب اهالی سینمای متعهد کشورمان را برانگیخت.

برادران ارزشی که این عکس را سال ۸۱  از آلبوم خصوصی تهمینه میلانی به سرقت برده بوند، آن را با تغییراتی در حاشیه عکس منتشر و طوری جلوه دادند که گویا تهمینه میلانی این عکس را در فیس بوک خود منتشر کرده است. شرح عکس هم توسط همین برادران “ مومن” نوشته شده است: “کارگردان زن سینمای ایران که چندی پیش از عریان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار بازیگر فاسد فیلم فارسی های قبل از انقلاب تأسف و تعجب اهالی سینمای متعهد کشورمان را برانگیخت.

تهمینه میلانی “ که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، تصویری از خود و آقای ( ب. و ) از بازیگران فاسد فیلم های قبل از انقلاب در فیس بوکش به نمایش عموم گذاشته است که حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی در آن محلی از اعراب ندارد.حال سوالی که در ذهن متبادر می شود این است که آیا چنین فردی با چنین دیدگاهی می تواند فیلم موثری بسازد که کمکی به ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی جامعه مان باشد؟”