زلزله زدگان شورانگیز

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

آیت الله صدیقی امام جمعه تهران گفت “ بی حجابی موجب لرزش دل جوانان می شود و همین لرزش ها ادامه پیدا می کند و باعث گناهان کبیره و در نتیجه زلزله می شود.” شخص موسوم به خواجه حافظ شیرازی در همین رابطه اظهار داشت.

 

دلم رمیده لولی وشی است شورانگیز

دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز

فدای پیرهن چاک ماهرویان باد

هزار جامه تقوی و خرقه پرهیز

خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد

که تا زخال تو خاکم شود عبیرآمیز

پیاله بر کفنم بند تا سحرگه حشر

به می ز دل ببرم هول روز رستاخیز

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

 

به دنبال اظهارات شخص مذکور، تفسیر ژئوفیزیکی شعر حافظ توسط مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران با همکاری استاد حسن عباسی، متخصص انواع فیلم، سریال های خارجی، کتاب های سکسی سیاسی، استراتژی های بی ناموسی، شعر نو و کهنه، رمان پست مدرن و رئالیسم جادویی، منتشر شد.

 

دلم رمیده لولی وشی است شورانگیز

رمیده: رم کرده، داغ کرده، لرزیده، جوش آورده، بدجور قاط زده

لولی وش: شبیه کولی، خانمی که آرایش سنگین کرده و شبیه کولی ها شده است.

شورانگیز: یک نوع خانم غیرطباطبایی که باعث انواع لرزش و زلزله می شود.

 

ترجمه: دل اینجانب به دلیل روابط مشکوک با یکی از خواهرانی که خودش را شبیه کولی ها درست کرده بود، به شکل ناجوری دچار لرزش شده و بشدت تکان خورده است.

تفسیر زمین شناسی: به گزارش مرکز ژئوفیزیک دانشگاه شیراز، شخص مذکور( مرد، دارای گرایشات غیراخلاقی و مساله دار) به دلیل مشاهده یک خواهر فتنه گر که مسوول آشوب های اخیر می باشد، دچار لرزش و تکان شده و حالت رم به او دست داده است.

گزارش جانور شناسی: در هنگام زلزله جانوران دچار حالت رم می شوند.

مرکز مقابله با زلزله: جهت مقابله با انواع زلزله پیشنهاد می شود با آزمایش کاردیوگرافی از کلیه آقایان زیر نود سال که تصادفا یا با قصد قبلی با خانمی که بالاتر از شش سال دارد، ملاقات می کنند، از آنان نوار قلبی اخذ شده و در صورت مشاهده هرگونه علائم لرزش در منحنی قلب، مراتب جهت بررسی زلزله به سازمان مذکور گزارش شود.

 

دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز

دروغ وعده: احتمالا منظور رئیس دولت یا یکی از معاونانش می باشد.

قتال وضع: قطعا منظور معاون رئیس دولت در امور امنیتی انتظامی می باشد

رنگ آمیز: پیش بینی می شود منظور یکی از معاونین تبلیغاتی رئیس دولت باشد.

 

ترجمه: رئیس دولت با دو نفر از معاونین آن دهانشان را باز کرده در نتیجه تعدادی وعده داده شد، چندین نفر مقتول شده و یکی ازمعاونین شروع کرد به رنگ کردن مردم.

تفسیر سیاسی: براساس گزارش مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران و اعتراف شخص موسوم به حافظ، بعد از اینکه دل شاعر در اثر مشاهده یک فقره خانم لولی وش( احتمالا نوع آرایش وی شبیه گروهک رپ یا شیطان صفتان یا شوارتسکف آلمان یا آرایش خلیجی با بافت آفریقایی بود) دچار لرزش شدید شد، دولت تشکیل جلسه داد و دولت برای مبارزه با فتنه مذکور وارد خیابان شد.

 

فدای پیرهن چاک ماهرویان باد

هزار جامه تقوی و خرقه پرهیز

 

پیرهن چاک: لباس جرخورده، حالتی که هم در استریپ تیز و هم در گسترش شکاف در حکومت ایجاد می شود. ترکیبی از سردار فیروزآبادی و دمی مور.

ماهرویان: اعضای هیات دولت، رئیس جمهور و خانواده، غلامحسین الهام و انجمن بی ریخت های مقیم مرکز.

جامه تقوی: نوعی لباس که قبل از ایجاد شکاف در حاکمیت از آن استفاده می شد.

خرقه پرهیز: همان جامه تقوی است که قبل از دستگیری دراویش مورد استفاده قرار می گرفت. بعدا کلا دیلیت شد.

 

گزارش پزشکی قانونی: متهمه مورد معاینه قرار گرفت و به دلیل استفاده از لباس چاکدار، کوتاه بودن فاق شلوار، ادامه چاک تا مناطق استحفاظی نیروی انتظامی و برخی موارد دیگر، معلوم شد که توسعه بی حجابی موجب شکاف در حاکمیت و جرخوردگی ساختار نظام شده و متهم چاکدار مذکور به عنوان عامل زلزله نیز شناخته شد.

 

خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد

که تا زخال تو خاکم شود عبیرآمیز

 

خیال: تصور، توهم، هاله، هرنوع چیز عجیب و غریب، گاهی اوقات چیزهای خوب خوب

خال: یک غده گوشتی سیاه در صورت انواع معشوقه هندی و فارسی که قدرت ماندگاری در حافظه دارد. عامل زلزله تا قبل از قرن سیزدهم. ( امام خمینی مدتی به خال یکی از دوستانش گرفتار شده بود، بعدا قرص خورد و خوب شد و انقلاب کرد.)

به خاک خواهم برد: دچار زلزله شده و با خود به رحمت ایزدی خواهم برد.

عبیرآمیز: بودار، یک ادکلن قدیمی که نام ژنریک آن هنوز شناخته نشده است. احتمالا نوعی عطر مشهدی بود که با ترکیبی از بوی جوراب آدم را به یاد عشق می انداخت.

 

ترجمه: پس از اینکه تو را مشاهده نموده و دلم به لرزه افتاد، بلافاصله دچار انواع خیالات باطل و مقاصد شوم گشته، اما قبل از هر توطئه ای بلافاصله زلزله می آید و من خواهم مرد، بعدا هر کسی سرقبرم بیاید، احساس می کند یک بویی می آید و یاد شیراز می افتد، ولی هر چه فکر کند نمی فهمد.

گزارش زمین شناسی: کلیه عشاق جوان، کلاسیک، مدرن، اخلاقی و غیراخلاقی، چهارشانه، چهار ابرو، در جریان باشند که به محض اینکه به خیال طرف بیافتند، بلافاصله حکومت دچار شکاف و زمین دارای گسل خواهد شد و تا بیایند همدیگر را ماچ کنند، زرتی می روند زیر خاک. لذا، ضمن رعایت کلیه موارد احتیاطی از نگاه کردن به خال طرف بطور خاص خودداری کنید.

 

پیاله بر کفنم بند تا سحرگه حشر

به می ز دل ببرم هول روز رستاخیز

 

پیاله: گیلاس، استکان غربزده، نوعی کاسه که مورد تهاجم فرهنگی غرب قرار گرفته است.

کفن: لباس رسمی دوره احمدی نژاد

سحرگه حشر: صبح حادثه، احتمالا منظور زمان زلزله است

می: نوعی الکل که به جای زدن آن روی محل تزریق سوزن، اشتباها خورده می شود.

روز رستاخیز: زمانی که کیلومتر صفر می شود. روز صفر ماه صفر سال صفر. نیم ساعت بعد از کنار رفتن روسری و انجام شدن خاک توسری و رفتن ددری به دلیل لرزش دل یا هر جای دیگر محتمل. اشاره به زمان و ساعت زلزله.

 

ترجمه: حالا که قرار است بعد از اینکه آدم عاشق شد و دلش لرزید، دم سحر زلزله بیاید و زرتی دود بشویم برویم جهنم، حداقل یک بغلی( واحد عرقخوری بامرام) ودکا بدهید که آنجا حالش را ببریم.

توصیه های ایمنی: کلیه کسانی که در اثر دیدن خواهران دچار لرزش می شوند و احتمالا بزودی در اثر زلزله خواهند مرد، لوازم کمک های اولیه و بخصوص الکل به همراه داشته باشند.

توصیه هنگام مصرف: خالی نخورید. قبل از مصرف لازم نیست یک ساعت بمالید تا قرمز شود. اگر احساس کردید که دل تان می لرزد ولی سقف دارد روی سرتان پائین می آید، فکر نکنید که چون مست هستید، دچار توهم شدید، نه، واقعا دارد زلزله می آید.

 

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

 

عاشق: نوعی انسان فریب خورده که دلش می لرزد. عامل ایجاد زلزله. نوعی گسل در نیروهای غیرخودی. موجودی که آمادگی هر نوع فتنه را دارد.

معشوق: وایبریتور، لرزاننده. عامل اصلی زلزله. نوعی انسان که دارای چهره و اندام است و به همین دلیل دیگران را فریب می دهد. این موجود احتمالا روح هم دارد و ممکن است نظر هم بدهد. اما در هر حال باعث زلزله می شود. معمولا اگر صدا بدهد و حرف بزند و زنگ بزند، ممکن است باعث لرزش نشود.( توضیح لازم نیست.)

حجاب: زلزله گیر، مانع اصلی زلزله. وسیله ای که با آن کلیه برجستگی ها و گسل های موجود در هستی پوشانده شده و احتمال زلزله از بین می رود.

حافظ: یک آقایی که مدتها قبل لرزیده و هنوز هم می لرزد و احتمالا تا ابد خواهد لرزید. یکی از عوامل تاریخی زلزله.

از میان برخیز: برو بمیر بابا. اوتور بابا. برو کنار بذار باد بیاد.

 

ترجمه: میان خواهران و برادران هیچ مانعی وجود ندارد، الا حجاب، و اگر همین مانع برداشته شود احتمالا زلزله همه جهان را نابود خواهد کرد.