و این بار نعلین آقا

نوشابه امیری
نوشابه امیری

در مقاله پیشینی ماجرای کلاه آقای خامنه ای را نوشتم؛این بار خودشان سوژه را پیش رو نهاده اند: نعلین آقا

 

حجت‌الاسلامی به نام رشاد، که رئیس “پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی” معرفی شده و ظاهرا آدم نازکدلی هم هست “در حالی که بغض خود را فرو” می‌خورده، گفته است: “تا به حال چندین بار قصد کرده‌ام با تلفن همراهم از کف پاره‌پاره و ترک‌ترک نعلین آقاعکس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران هم نشان بدهم.”

مطلب را هم خبرگزاری فارس چاپ کرده، همراه با جملاتی چند که هیچکدام، هدف نبوده اند؛ گفته شده اند تا در میان آنها، از ساده زیستی “سید علی” سخن رود. خب؛ شما بودید در مورد “نعلین پاره آقا” نمی نوشتید؟ نمی گفتید آقا! یک نعلین نو بخر، اماحکم سرکوب معترضان به انتصاب محمود احمدی نژاد را، در نماز جمعه فریاد نکن؟ نمی گفتید آقا! اصلا سرتاپایت را نو کن امادست قدرت بر پشت باندی نظامی ـ امنیتی مگذار که سرداران شان میلیاردی اند و معاون های اولشان، سردسته “باند فاطمی”؟

نباید به “سیدعلی” بگوییم آقا! نعلین خود وعادل های خانواده و…را نوکن، اما از راس هرمی فرودآ که وظیفه اش سرکوب جوانان تازه بال و پرگشوده میهن ماست که تنها می گفتند: رای من کو.

آقای خامنه ای! آینده ـ آینده نزدیک ـ روشن خواهد کرد که در نوک هرم تصمیم گیری برای تحمیل فردی در حد و اندازه محموداحمدی نژاد بر میهن اهورایی ما چه کسی بود. روشن خواهد شد چرا یک تنه، بر این امر پا فشاری کردید که حتما باید پشت این کوتوله سیاسی دروغگو ایستاد تا کسی از میان به اصطلاح اصولگرایان برکشیده شودنه خاتمی یا موسوی یا کروبی. آشکار خواهد شد که نیروهای شبه نظامی مسلح به فرمان چه کسی، سرپرشور فرزندانی را که بدین انتصاب معترض بودند، نشانه گرفتند.پنهان نمانده و پنهان نخواهد ماندکه “شورای عالی تصمیم گیری سایه” که با شرکت مجتبی و مصطفای شما تشکیل می شود و حسین تائب، سردار جعفری و احمدی نژاد در آن عضویت دارند، رسمیتش را از کجا می گیرد. معلوم خواهد شد بر رد صلاحیت یکایک کاندیداهای انتخابات مجلسین چه کسی مهر تایید می زند.چه کسی حکم به بستن روزنامه ها می دهد، برای دستگیری افراد سیاسی، مجوز چه کسی لازمست. فرمان ادب کردن عبدالله مومنی و حمزه کرمی و…از کدام ظلم خانه آمد…

همه اینها روشن خواهد شد؛ تا آن زمان اما به این حجت السلام های رشادی بفرمایید در مورد نعلین شما سخن نگویند.چرا که آن وقت کس و کسانی ـ حتی در داخل مجموعه خود شما ـ  یک به یک چراغ ها را روشن خواهند کرد تامردم بدانندکمیسیون های میلیون دلاری نفتی، و دست خوش های کلان خرید از چین به جیب چه کسی می رود؛ تا مردم دریابند در معاملات دبی و  در تجارت مواد مخدر، سود اصلی به کدام جیب سرازیر می شود؛ تا مردم بدانند….

آقای خامنه ای! به رشادی ها بگوییدمردم “هشیار” شده اند. بر زخم هشیاران، نمک نپاشید.