رمضان زاده: احمدی نژاد یک نقطه تاریک در تاریخ جمهوری اسلامی است

نویسنده

گفت و گوی هفته نامه صدا با عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شروع شده و او از بازداشتش گفته و روزهای انفرادی که بر او سخت گذشته است.

عدم هماهنگی بدنه مدیرتی دولت” ، “همراهی نکردن مجلس با کابینه “و”کارشکنی ها طرفداران فساد در کشور علیه دولت ” را مهمترین موانع حسن روحانی در عملی کردن برنامه هایش می داند. در مقابل اما مردان کابینه یازدهم را به صراحت بیشتر و افشای فسادهای درون دستگاههای اجرایی دعوت می کند و ازضرورت ورود قوه قضاییه به ماجرا می گوید. او فکر می کند که شاید حمله بهترین پاسخ باشد و آن وقت عقب نشینی حاصل شود البته بشرط دوری از تنش و درگیری.

در ارزیابی عملکرد روحانی هم می گوید دولت اولویت بندی اش در ست است اما ضعف اطلاع رسانی دارد و ارتباطش با بدنه اجتماعی اش قطع شده است. خوش بین است و امیدوار بارها تاکید می کند که اصلاح طلبان همواره می توانند پیروزکارزار انتخابات شوند، اجماع اخیر اصلاح طلبان را داری ایراداتی می داند و تاکید می کند که سران اصلاحات باید دیدار های بیشتری با هم داشته باشند تا در انتخابات آینده اجماع داری کاستی های کمتری باشند. او درباره جناح راست هم معتقد است اصولگرایان که بوسیله احمدی نژاد تخریب شدند دیگر حرفی برای گفتن ندارند، می گوید آنها درگیر منافع شان هستند و نه فرصتش را دارند و نه کاندیدایی دارند که آرای مردم جذب کند.

به بحث دولت قبل که می رسد محمود احمدی نژاد را نقطه تاریک جمهوری اسلامی تعبیر می کند و می گوید که نمی خواهد در موردش صحبت کند، او را فاجعه می داند.