وضع عوضی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

بعضی اوقات آدمها عوضی هستند، مثلا کسی است که فکر می کنیم خطرناک است، اما اصلا خطرناک نیست، فقط عینک دودی زده است، یا مثلا کتابی به نظرمان خیلی سنگین است، در حالی که اصلا کتاب سنگین و دشواری نیست، فقط کلفت است. الآن ما دچار یک وضع عوضی هستیم، خیلی چیزها هستند که اصولا آن طور نیستند که گفته می شود هستند، فقط مشکل این است که این چیزها عوضی هستند. علتش هم این است که ما یک چیزهایی را دوست داریم باشد، اما نیست، به همین دلیل یک چیزهایی را به جای آن چیزها فرض می کنیم و بعد یک کارهایی می کنیم که ظاهرا درست است، اما واقعا درست نیست.

صهیونیست عوضی
ما در حال حاضر در ایران حداقل هفتاد هزار نیروی استشهادی داریم( این تعداد فقط در یک روز ثبت نام کردند) که این افراد با تمام وجود حاضرند برای نابودی صهیونیسم به شهادت برسند، در حالی که چیزی به اسم اسرائیل نداریم. نه سفارتخانه اش را داریم، نه کسی از ایران به اسرائیل رفته است و اگر هم فرضا به اسرائیل رفته باشد، بازنگشته است. مردم ما محصولات اسرائیل را ندیده اند. تنها موجودات نزدیک به اسرائیل که دیده ایم تعدادی خاخام ضد صهیونیست هستند که دولت اسرائیل را گاز می گیرند، اما احمدی نژاد را ماچ می کنند. از طرف دیگر ما حتما باید با اسرائیل مبارزه کنیم، و باید محصولاتش را تحریم کنیم، در نتیجه در هفته گذشته مسوولان تهدید کردند که کارخانه “ کوکاکولا” بزودی تعطیل می شود. توزیع کننده کوکاکولا هم دو ساعت بعد اعلام کرد که “ ما هیچ گونه ارتباطی با شرکت صهیونیستی کوکاکولا نداریم”. و تازه معلوم شد این کارخانه ای که بیست سال بود ما به نیت کوکاکولا نوشابه هایش را می خوردیم اصلا کوکاکولا نبوده است. حالا مرده شور اسرائیل و صهیونیسم را ببرد، یعنی تمام پیتزاهایی که ما با کوکاکولا خوردیم همه اش دروغ بود؟ البته بگذریم که به نظر ایشان اصلا کارخانه کوکاکولا صهیونیستی نیست، چون اگر صهیونیستی بود، الآن اوضاع اسرائیل توپ بود. به نظر من برادران حزب الله فقط به این دلیل به کارخانه کوکاکولا می گویند صهیونیستی، چون تنها چیزی است که دم دست است و می شود کارخانه اش را آتش زد، وگرنه اگر کارخانه جنرال موتورز در تهران شعبه داشت، الآن به جنرال موتورز صهیونیستی بود و تا حالا بیست بار هم آتش گرفته بود.

سفارت عوضی
یکی از نیازهای جدی جامعه سیاسی ما به سفارت آمریکا و اسرائیل است، ما در حال حاضر هزاران حمله کننده فداکار داریم که دوست دارند به سفارت آمریکا و اسرائیل حمله کنند، اما سفارتی که به آن حمله کنیم، نداریم، این یک کمبود جدی است. بسیاری از جوانان حزب الله صبح با رویای فتح سفارت اسرائیل و تحویل دادن آن به فلسطین از خواب بیدار می شوند، ولی صبح که چشم باز می کنند می بینند جا تر است و فرزند صهیونیسم و لانه جاسوسی رژیم اشغالگر قدس نیست. به همین دلیل است که دیروز ایسنا اعلام کرد “ راهپیمایی دانشجویان به سمت لانه جاسوسی آغاز شد” البته این راهپیمایی فقط آغاز نشد، بلکه ادامه هم پیدا کرد و صدها دانشجوی عوضی که همان برادران بسیجی هستند، پس از آتش زدن تعدادی پرچم عوضی اسرائیل، که در حقیقت پارچه هایی بود که خودشان نقاشی کرده بودند، به یک سفارت عوضی که در حقیقت مرکز انتشارات سپاه پاسداران است، حمله کردند. این مرکز سپاه که 28 سال قبل سفارت آمریکا بود و الآن انتشارات سپاه است، هر سال یک بار به جای سفارت آمریکا فرض می شود و راهپیمایان با تصور اینکه این جا لانه جاسوسی دشمن است به آن حمله می کنند و با خشم و ناراحتی به ساختمانی که سی سال قبل آمریکایی ها در آن بودند، فحش می دهند و ساختمان را به نابودی تهدید می کنند. البته دیروز یک اقدام قهرمانانه دیگر نیز صورت گرفت و نیروهای رزمنده و مبارز مشهدی موفق شدند با فتح “ سه راه صهیونیستی کوکاکولای مشهد” نام آن را تغییر داده و به نام “ سه راه شهید مغنیه” نامگذاری کردند. قرار است نیروهای استشهادی هفته ای یک بار یک اتومبیل را در این سه راه منفجر کنند تا اسرائیل نابود شده و کوکاکولا نیز از بین برود. البته شهرداری مشهد لحظاتی پس از تغییر نام سه راه کوکاکولا اعلام کرد که نام این سه راه اصلا کوکاکولا نیست، اما دادستانی خراسان اظهارات شهردار مذکور را سنگ اندازی در راه مبارزات اسلامی جنبش مقاومت دانست و آن را چند بار محکوم کرد.

انقلاب مخملی عوضی
اصولا در ایران انقلاب مخملی یکی از مهم ترین نیازهای ملی ماست، چون در برخی موارد هیچ مدرک و دلیلی برای دستگیری افراد وجود ندارد، به همین دلیل حضور این افراد در انقلاب مخملی ضروری به نظر می رسد. یک انقلاب مخملی در شرایطی این چنین می تواند بسادگی مشکلات مهمی را از پیش پای بازجویان عزیز وطن بردارد. به گزارش خبرگزاری ها وزارت اطلاعات در یک مبارزه بسیار گسترده موفق شد دو نفر از پزشکانی را که به خارج رفته بودند دستگیر کند. اما چون رفتن پزشک به خارج خودبخود جرم محسوب نمی شود، تحقیقات وسیعی در مورد این پزشکان صورت گرفت و معلوم شد علت اصلی وابستگی این افراد به استکبار جهانی تخصص آنهاست، وزارت اطلاعات تاکید کرد که این وزارتخانه کشف کرده است که استکبار جهانی در بخش فیزیوتراپی و بیماری های عفونی و انواع سرطان قصد انقلاب مخملی در ایران را نداشته و تمام هم و غم( مخصوصا غم) خود را معطوف نفوذ به بدنه جمهوری اسلامی از طریق ایدز کرده است، این بیماری ضد انقلابی که حتی پس از ابتلا تا مدتها برای فرار از تعقیب و مراقبت اطلاعاتی بصورت مخفی در بیمار می ماند، راهی است برای گسترش انقلاب مخملی که اخیرا شبکه آن کشف و دو برادر در جریان آن دستگیر و محاکمه و اعتراف شدند. وزارت اطلاعات به کلیه عوامل دشمن در اروپا و آمریکا و برخی کشورهای منطقه هشدار داد که اگر دشمنان انقلاب که از ایران خارج نشده اند، بسرعت به وطن بازنگردند و زندانی نشوند، این وزارتخانه مجبور است پزشکان متخصص مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق و سایر بخش های مخملی را نیز بازداشت کند.

نسل جوان عوضی
یکی دیگر از مهم ترین مشکلات کشور، کمبود دشمنان فرهنگی کشور و بخصوص سکوت دشمنانه و فعال نبودن آنان در صحنه است. این امر باعث شده است هزاران عضو زحمتکش نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و نیروهای موازی و دادستانی که وظیفه مبارزه با شبیخون فرهنگی و فروپاشی اجتماعی را دارند با بحران اشتغال مواجه شوند. هزاران پلیس که برای دستگیری جوانان فاسد و زنان مساله دار استخدام شدند، هیچ کاری ندارند و برای اینکه بتوانند دشمنان مخالف انقلاب را سرجایش بنشانند، نیاز به دشمنانی دارند که حضور فعال در صحنه داشته باشند. در همین راستا، نیروی انتظامی اعلام کرد که با “ پلمب هفده واحد فروشنده ادوات شیطان پرستی در کشور برای مبارزه با شیطان پرستان” اقدام کرده است. به گفته شاهدان عینی پلیس موفق شده است تعداد زیادی سوهان ناخن، رنگ مو، موچین، ماژیک، مداد ابرو، مژه مصنوعی و ریمل که برای تبدیل خواهران فرشته به زنان شیطان استفاده می شد، کشف و بعضا اختراع کند. نیروی انتظامی اعلام کرد از این پس از طریق جلوگیری از توزیع عینک های آفتابی بزرگ، میخ، سیخ، کمربند میخ پرچ، انواع سنجاق قفلی و لباس زیر و خیلی زیر با شیطان شدیدا برخورد خواهد کرد.

دادگاه عوضی
یکی از مهم ترین مشکلات نیروی کار در ایران وجود تعداد بسیار زیادی قاضی و بازجو و دادستان سیاسی و تعداد کمی مجرم سیاسی است، به همین دلیل قوه قضائیه نیازمند تعداد زیادی متهم برای حل مشکلات دادگاههای کشور است. در همین راستا سخنگوی قضائیه اعلام کرد بسرعت شروع به رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاههای ایران خواهد کرد. این سخنگو از رهبران اسرائیل خواست خود را به دادگاههای تخلفات صهیونیستی معرفی کند. وی گفت که اگرچه قانونا اتباع اسرائیل به ایران ممنوع است، برای آنان در مدت محاکمه و اعدام و یا گذراندن زندان، ویزا صادر خواهد شد. سخنگوی قوه قضائیه اظهار امیدواری کرد که قاضی های این قوه بتوانند شعب خود را در غزه، بیروت، دمشق، پاریس، لندن و سایر کشورها دایر نمایند تا در سطح گسترده تری به محاکمه صهیونیست ها بپردازند. این سخنگو گفت تنها مشکل قوه قضائیه این است که اکثر قاضی های قوه قضائیه به عنوان تروریست و یا جنایتکار جنگی در جهان تحت تعقیب هستند، بنابراین صهیونیست ها فعلا باید خودشان برای محاکمه به تهران مراجعه کنند.

و یک موضوع مهم: انتخاب! تو رو خدا مواظب باش!

من نمی دانم چرا شش بار وب سایت انتخاب را فیلتر کردند؟ حالا اگر یک بار یا دوبار یا حداکثر سه بار فیلتر کرده بودند، باز جای شکرش باقی بود، ولی وقتی شش بار فیلتر می کنند، اصلا جای شکرش باقی نیست. البته من معتقدم یک دلایلی برای فیلتر کردن انتخاب وجود دارد، اما ایشان معتقد است هیچ دلیلی وجود ندارد.

من معتقدم همین که اسمش انتخاب است یعنی بیا منو فیلتر کن، اما ایشان معتقد است این دلیل کافی نیست. البته من دیروز برای پیدا کردن دلیل فیلتر کردن انتخاب، حدود نیم ساعت خیره شدم به صفحه آن. هی رفتم بالای صفحه، هی آمدم پائین صفحه، گیر کردم وسط. همه خبرها را سه چهار پنج شش بار، حتی بعضی خبرها را ده بار خواندم تا آخرش شش تا دلیل پیدا کردم برای فیلتر کردن انتخاب، شما به تیترهای زیر که مهم ترین تیترهای وب سایت انتخاب در 24 ساعت گذشته است دقت کنید، این شش تا دلیل را پیدا می کنید.

الآن بین من و ایشان اختلاف نظر مهمی رخ داده است. من معتقدم که علت فیلتر کردن سایت انتخاب انتشار خبر سرماخوردگی احمدی نژاد است، در حالی که خیلی از دوستان من معتقدند علت فیلتر شدن خبر درد گرفتن قلب احمدی نژاد است، چون واقعا هرجوری که فکر کنی حکومت اصلا دلش نمی خواهد قلب احمدی نژاد درد بگیرد و انتشار چنین خبری که حتی بی بی سی و سی ان ان هم جرات انتشار آن را ندارند، خیلی کار خطرناکی است.

البته ایشان می گوید که ممکن است علت فیلتر شدن وب سایت انتخاب خبر پورمحمدی باشد و بخصوص اینکه نوشته است که “ مقامات بالای نظام هم در مورد آمدنش نظر مثبت دارند” و اگر درست در نظر بگیریم متوجه می شویم که معمولا سابقه ندارد کسی در مورد نظر مثبت مقامات بالای نظام نظری بدهد و وب سایتش فیلتر نشود. حتی بارها شده است که در خبرها نوشته شده که “ فلانی به بالا نگاه کرد” و روزنامه اش بخاطر همین کلمه “ بالا” توقیف شده، انتخاب که دیگر تا ته خط رفته و بعید نیست همین فردا سردبیرش را بخاطر له کردن خط قرمز و جنگ علنی با جمهوری اسلامی از طریق انتشار اخبار، اعدام کنند.

شاید هم قضیه این نباشد و همان چیزی باشد که شما حدس می زنید. به خبر “ بدل احمدی نژاد…” دقت کنید، آخر خبر یک علامت تعجب! گذاشته شده که یکی از کارهای متهورانه خبری است، می دانید تا همین امروز حداقل دویست روزنامه نگار در ایران و عراق و اسرائیل و حتی استرالیا بخاطر همین علامت (!) زندانی شده اند، بخصوص در خبری که در آن راجع به پلیس سوریه هم چیزهایی گفته شده است. واقعا آدم گاهی اوقات نمی داند چطور باید به آدمهایی با این شجاعت بگوید عزیزم، تو رو خدا مواظب باش! آخه واسه چی اینقدر از خط قرمز رد می شی، شما که این خط قرمز رو کشتی! تو رو خدا مواظب باش! تو که فقط برای خودت زنده نیستی، به فکر خودت نیستی حداقل به فکر قلب ما باش.