تودهنی به هالیوود با حضور گوگوش، شاهین نجفی، اوباما و ....

نویسنده

» گزارش

جرج بوش،آریل شارون، بن‌لادن،اوباما، خشایار شاه، شاهین نجفی و گوگوش در تازه ترین محصول سینمایی جمهوری اسلامی باز سازی شده اند تا توی دهان هالیوود بزنند.

این فیلم که “فیلسوف‌های احمق” نام دارد، به گفته‌ی سازنده گانش اثری ضدصهیونیستی او جوابیه‌ای سینمایی است به آثار تولیدی هالیوود نظیر “سیصد”، “آرگو” و “گلاب”.

 در خلاصه‌ی داستان این فیلم کمدی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته آمده: “بعد از وقایع ۱۱ سپتامبر امریکا به رهبری جورج بوش به افغانستان و عراق حمله می‌کند و قصد دارند تا به ایران هم حمله نظامی کنند اما به یک‌باره منصرف می‌شوند. چون به این نتیجه می‌رسند که حمله نظامی در ایران جواب نمی‌دهد و مردم ایران تجاوز به خاک کشور را بر نمی‌تابند و به همین دلیل به جای حمله نظامی اقدام به راه‌اندازی جنگ نرم در ایران می‌کنند و اقدام به تاسیس شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز و ساخت فیلم‌های سینمایی ضد ایرانی نظیر آرگو،گلاب، ۳۰۰ و … می‌کنند.”

سعید چاری کارگردان گمنام این فیلم گفته در فیلسوف‌های احمق چهره‌هایی نظیر جرج بوش، آریل شارون، بن‌لادن، اوباما، خشایار شاه، شاهین نجفی و گوگوش را بازسازی کرده‌ام تا با اشاره به نقش صهیونیست‌ها در ایجاد جنگ نرم فرهنگی در ایران اسلامی، قدرت، عزت و اقتدار کشورمان را در تمامی عرصه‌های فرهنگی، هنری، نظامی و… به دنیا نشان بدهم. طبق گفته‌ی سازنده‌گان فیلم برخی از بازیگران سینمای ایران به دلیل داشتن گرین کارت و اقامت برخی از کشورهای اروپایی بازی در این فیلم را قبول نکرده‌اند و تا این لحظه هنرپیشه‌گانی نظیر رضا رویگری، شراره رخام، فرشید نوابی و محمود بصیری با این پروژه قرارداد بسته‌اند. نکته‌ی جالب درباره‌ی تیم بازیگران فیلم حضور همسر سابق الهام چرخنده-فرشید نوابی- و محمود بصیری است. بصیری همان بازیگری‌ست که هشت سال به دلیل شباهت ظاهری به محمود احمدی‌نژاد ممنوع‌الکار بود و حالا در این فیلم قرار است نقش جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا را بازی بکند.

فیلسوف‌های احمق این‌طور که در اخبار آمده، برای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر صبر نخواهد کرد و تهیه‌کننده‌گان فیلم تلاش دارند تا اولین اکران اثرشان در جشنواره‌ی مقاومت که به نمایش فیلم‌های ارزشی اختصاص دارد، باشد.