دومین شکایت احمدی‌نژاد از دولت روحانی

نویسنده

وکیل محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم از عزم خود و موکلش برای اعلام شکایت از حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری خبر داد. خبری که به فاصله چند روز بعد از اعلام وصول شکایت احمدی‌نژاد از معاون‌اول رئیس‌جمهوری منتشر شد.

وکیل احمدی‌نژاد افزوده: «همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کرده بودیم شکایت از افترازنندگان و منتشرکنندگان اکاذیب ادامه خواهد داشت».  موضوعی که بهانه شکایت قریب‌الوقوع وکیل احمدی‌نژاد از اشرفی‌اصفهانی شده، این است که چندی‌پیش نقل قولی از اشرفی‌اصفهانی در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه بقایی مبالغی را از کشور خارج کرده و در ۱۰ کشور سرمایه‌گذاری کرده است، اما اشرفی‌اصفهانی بعد از انتشار این مطالب، در توضیح ماجرا گفته بود: «در یک ضیافت افطاری در جمع معدودی دعوت بودم و از من خواسته شد مطالبی بیان کنم…   

… که من نیز به‌استناد یکی از مسئولان امنیتی کشور گفته بودم آقای بقایی در خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده و پول‌ها را به آنجا فرستاده است و به‌دنبال برگرداندن پول‌ها هستند. خبرنگاری که در آن نشست حضور داشت با آب‌وتاب مفصل، موضوع را به‌نقل از من رسانه‌ای کرد و این موضوع در سایت‌های خبری و حتی رسانه‌های خارجی بازتاب داشته است که این، یک کار غیرمنطقی و غیراخلاقی است. من اصلا با آن فرد مصاحبه‌ای نداشتم و تنها جملاتی در یک نشست خصوصی بیان کرده بودم».

در ادامه این ماجرا هم آن‌گونه که وکیل احمدی‌نژاد مدعی شده، سازمان بازرسی کل کشور از اشرفی‌اصفهانی درخواست ارائه مستندات کرده و این درخواست بدون پاسخ مانده و به همین دلیل حالا احمدی‌نژاد و وکیلش قصد دارند به اتهام افترا و نشر اکاذیب از او شکایت کنند.

تسنیم