بگذار خودم باشم در آلبوم خصوصی!

نویسنده
بهاره خسروی

» ای‌بوک/ تازه‌های کتاب‌های الکترونیک

انتشارات الکترونیک، دیگر بخشی از فرهنگ ایران شده است. دو انتشارات بزرگ در پاریس و لندن و چند انتشارات کوچکتر در نقاط مختلف دنیا، کتابهای فارسی را به شیوه نوین منتشر می کنند.

صفحه ای بوک هنر روز، به معرفی هفتگی این کتا ب‌ها اختصاص دارد. ناشران و پدید آورندگانی که قصد معرفی کتاب خود را در این صفحه دارند، می توانند با این نشانی تماس بگیرند:

honarrooz(at)gmail.com

 

جدایی گفت‌وگو

نویسنده: محمدحسین مدل

ناشر: انتشارات نگاه، ناکجا

تاریخ انتشار: 1389

152 صفحه

قیمت: 5,99€

بر آسمان | گلی که تویی تنهاست | نگاه کن | به شکل فروتن اشیاء | و پروانه که رنگ انهدام دارد | نگاه کن | به برج کهنه دل | تنهایی‌ات پرنده‌ای‌ست…

لینک خرید

 

بگذار خودم باشم

نویسنده: مژگان صمدی

ناشر: H&S Media

610 صفحه

تاریخ انتشار: 2014

قیمت: $20.00

رمان “بگذارخودم باشم” روایت ده سال زندگی مشترک مرجان، از خانواده‌ای نسبتاً مرفه است که با محسن، از خانواده‌ای مذهبی ازدواج می کند. نویسنده با نگاهی عمیق به ساختار فرهنگی جامعه، در سه فصل رمان به رابطه آنها میپردازد.

لینک خرید

 

آلبوم خصوصی

نویسنده: رضا علامه‌زاده

ناشر: H&S Media

190 صفحه

تاریخ انتشار: 2012

قیمت: $9.00

اگر آن سال‌ها گذارتان به خیابان شهناز افتاده باشد حتما “عکاسی سایه” را می‌شناسید. شاید برای تصدیق کلاس ششم دبستان، و یا دیپلم دبیرستانتان از آن سه پله‌ی کوتاه، که پیاده‌رو را به عکاسی سایه وصل می‌کرد پائین آمده باشید و در استودیوی کوچک ما، جلوی دوربین نشسته باشید. اگر پله‌ها از یادتان رفته باشد، حتما صدای زنگوله‌ای که جایی در پشت در ورودی نصب شده بود، و با ورود و خروج مشتری‌ها به صدا در می‌آمد را به خاطر خواهید آورد. مشتری‌ها همیشه وقتی برای اولین بار وارد عکاسی سایه می‌شدند از این صدای خوش‌زنگِ نا منتظر، به خنده می‌افتادند. اگر هنوز عکس‌های آن دوره‌تان را در آلبوم دارید نگاهی به پشت عکس‌ها بیاندازید. مُهر بیضی شکل “سایه”، باید هنوز روی آن باشد، وگرنه پیش ما نینداخته‌اید.

لینک خرید

 

سفر به گرای ۲۷۰ درجه

نویسنده: احمد دهقان

ناشر: H&S Media، سوره مهر

250 صفحه

تاریخ انتشار: 2013

قیمت: $9.00

داستان کتاب از زبان ناصر بیان می‌شود. ناصر رزمنده جوانی است است که بارها سابقه شرکت در جبهه داشته. در بین امتحانات مشق و درس را رها و به همراه دوستش علی راهی منطقه جنگی جنوب می‌شود. در آنجا ضمن دیدار مجدد با دوستان سابقش، از قریب الوقوع بودن عملیاتی مهم اطلاع می‌یابد. در حین عملیات بسیاری از دوستانش شهید و مجروح می‌شوند، خود او نیز مجروح شده و به پشت خط می‌آید. بعد از چند روز به شهر خود بازگشته و زندگی عادی را از سر می‌گیرد. پس از مدت کوتاهی با دریافت تلگراف یکی از دوستانش خود را آماده بازگشت به منطقه می‌کند.

لینک خرید

 

عزیز

نویسنده: مهری کاشانی

ناشر: H&S Media

70 صفحه

تاریخ انتشار: 2012

قیمت: $6.00

خانه‌ای دارم حالا، با رنگ و بوی خانه. دیگر دست‌هایم را به در و دیوارهای ناشناس نمی‌کشم و دیگر به دنبال آواز زندگی، صدای به هم خوردن بشقاب و چیدن میز غذا، گوشم را به در‌های بسته نمی‌چسبانم. تلمبار نوشته‌های ناتمام روی دستم مانده. حالا جای امنی دارم که بنویسم‌شان. دنیا فریب‌کار است و من سر راه دنیا نشسته‌ام تا به کار خودش برسد، تا ته دلم نفوذ کند و تا ته دلم را به میل خودش و از جنس خودش رنگ کند.

لینک خرید

 

گرگ سالی

نویسنده: امیرحسین فردی

ناشر: سوره مهر، H&S Media

402 صفحه

تاریخ انتشار: 2013

قیمت: $15.00

در رمان “گرگ سالی” متخصصین خارجی در منطقه اطراف دشت مغان دست به اصلاح نژاد گرگ‌ها می‌زنند، اما این حیوانات به گرگ‌های آدمخوار تبدیل می‌شوند و زندگی را بر مردم منطقه تنگ می‌کنند…

لینک خرید

 

بوسه در تاریکی

نویسنده: کوشیار پارسی

ناشر: H&S Media

690 صفحه

تاریخ انتشار: 2012

قیمت: $20.00

باز هم چیزی برای گفتن ندارم و این را در صفحات ِ پرشمار بعدی نشان خواهم داد. حالا می‌بینیم. در خیابان بودم. هیچ حیوانی همراهم نبود. پنج شنبه روزی بود در تابستان. پشت ِ خط ِ افق، هوا می‌لرزید. خورشید هم‌چون ماد‌ه‌ای عظیم می‌درخشید و چیز جالبی هم نبود. جان‌مان به سلامت باشد کافی است. حالا که ریه هم پیوند می‌زنند. به کجا خواهد رسید؟ چیزی نمی‌دانم. تو خیابان بودم. کسی داشت (غیر ممکن نیست این) دنبال ِ زن ِ دوم‌اش می‌گشت. زنی با پستان‌های درشت و بلوز ِ لیمویی. این آدم‌ها به جست و جوی رومانتیک در زندگی‌شان هستند و باید به شان حق بدهی. گنجشگی پروازکنان رفت لای شاخه‌ی درختی. باید خوش‌حال باشیم که درخت هنوز وجود دارد. و گنجشگ چی؟ پرنده‌ی خوبی است؟ جهان ِ حیوانات، جهان ِ انبوهی است برای پرسش‌های بی پاسخ.

لینک خرید