پادر میانی بی نتیجه وزیر؛ سکوت رهبر

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» مصادره اموال تربیت بدنی قم توسط آستانه حرم

در حالیکه حدود دو ماه پیش به دنبال پلمپ تربیت بدنی قم و ورزشگاه حیدریان این شهر توسط آستان حرم معصومه، مسوولان وقت تربیت بدنی از دستور آتی رفع توقیف توسط   آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی خبر دادند، دیروز خبرگزاری دانشجویان ایران از مصادره اموال تربیت بدنی در ساختمان این اداره  از سوی کارگزار حرم و توسط نیروی انتظامی خبر داد.    

در جریان مصادره اموال توسط مسوولان حرم، مامور اجرای احکام دادگستری قم از ورود خبرنگاران و عکاسان به ورزشگاه حیدریان، برای تهیه خبر و عکس از انتقال اموال توسط چند کامیون خودداری کرد و تنها گفت این اموال به انبار آستانه قم و یا انبار نیروی انتظامی انتقال خواهد یافت.

ایسنا یادآور شده است که در طول 65 روز پلمپ ورزشگاه و اداره تربیت بدنی، امور ورزشی این استان به شدت دچار مشکل و درگیر اتفاقهای ناخوشایند شده است. اداره کل تربیت بدنی به صورت موقت به مجموعه تختی انتقال یافته است اما شرایط کارکنان رضایتبخش نیست و مراجعه کنندگان با بن بست مواجه هستند.

یکی از کارکنان رده بالای ورزش این استان به روز خبر داد که هنگام توقیف اموال بعضی از اموال شخصی کارکنان نیز در چارچوب ضبط اموال قرار گرفته و حرم از بازدهی آنها خودداری کرده است.

مسوولان آستان یک حرم مذهبی و محل زیارت بسیاری از شیعیان ایران مصرانه بر مالکیت این مجموعه ورزشی تاکید می کنند. در برابر این پافشاری، پادر میانی وزیر اقتصاد و دارایی کابینه محمود احمدی نژاد و گفت و گوی این وزیر با مسوولان حرم قم، هم بی نتیجه مانده است. پیش از این گفته شده بود که این مشکل با دخالت آیت الله خامنه ای،رهبر جمهوری اسلامی حل خواهد شد اما وی نیز در این مدت در قبال این مسئله سکوت کرد تا گردانندگان حرم معصومه بتوانند به نتیجه مورد نظر خود برسند.

در قبال عملی شدن مالیکت آستان قدس بر یک اداره و ورزشگاه قم، تربیت بدنی تنها اعلام کرده است که این به زیان آینده ورزش این شهر است!