روحانی: مبادا امر به معروف ناامنی آغاز کند

نویسنده

به گزارش خبرگزاری «فارس» حسن روحانی٬ رییس‌جمهوری با سفر به استان زنجان در جمع مردم این منطقه به مساله‌ امر به معروف و نهی از منکر پرداخت. وی هشدار داد که «مبادا فردا تحت لوای زیبای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ناامنی آغاز شود». وی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد که با «همه قدرت بر آن هستیم که دیوار ظالمانه تحریم را برای همیشه از میان برداریم».

روحانی گفت: «مباد فردا تحت لوای شعار زیبای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ناامنی آغاز شود، اساس امر به معروف امنیت است، اساس معروف برادری و کرامت انسانی و احترام به یکدیگر است؛ مبادا منکر را تنها به یک مسئله خلاصه کنیم و دروغ و تهمت را منکر نپنداریم، بورسیه‌های تقلبی و رشوه خواری را منکر نپنداریم و از صبح تا شب فقط یک مسئله بدحجابی را به عنوان منکر مطلق تلقی کنیم».

وی همچنین بر مبارزه با «فقر» و «بیکاری» تاکید کرد.

روحانی درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: «ما در سایه تعامل سازنده با قدرت‌های بزرگ مذاکره می‌کنیم و در نخستین گام‌ها در سال گذشته نیز به پیروزی‌هایی دست یافته‌ایم، امید ما به خداوند است و اتکال ما به ارواح طیبه شهدا و توجهات حضرت ولی عصر است، مقام معظم رهبری نیز پشتوانه بزرگ ما است، ما به حول و قوه الهی به مذاکره برای حل مشکلات با یاری خداوند ادامه خواهیم داد».