وزیر اقتصاد: معیشت مردم در وضعیت خطیری است

نویسنده

وزیر اقتصاد با بیان اینکه وزارت اقتصاد تنها نهاد مسئول در قبال مجلس است که وظیفه تنظیم سیاست های کلان اقتصادی را بعهده دارد گفت: به همین خاطر است که طی یک سال گذشته شاهد سوالات مکرر از وزیر اقتصاد در مجلس بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی طیب نیا صبح امروز در مراسم تبیین سند راهبردی وزارت اقتصاد، اظهار داشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی یک وزارت خانه عادی و معمولی نیست بلکه دارای ویژگی های خاصی است که آنرا از سایر وزارت خانه ها متمایز می کند؛ براساس قانون تاسیس این وزارت خانه، وزارت اقتصاد مسئول تنظیم سیاست های اقتصادی کشور است.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مردم و صاحبان کسب و کار از رکود بی قرار شدند و انتظار دارند نشانه های خروج از رکود و رونق را واضح تر ببینند، گفت: زندگی و معیشت مردم در حال حاضر در وضعیت خطیری قرار دارد. مردم در مشهد با کلام و دعایشان و همچنین طرح مطالباتشان در عین اینکه از دولت حمایت می کردند اما مطالبه خود را نیز به وضوح بیان می کردند. مردم انتظار دارند ما به سرعت اقتصاد را از وضعیت فعلی عبور دهیم و اقتصاد را به ثبات برسانیم، این خواست مردم، مقام معظم رهبری و دولت است.