وحدت و پروستات

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

مژده مژده، از امروز پیش بینی می شود که بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، بین المللی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و نظامی و انتظامی و شاید قضایی و امنیتی بشدت کاهش پیدا کند. همچنین سازمان هواشناسی کشور گزارش کرده که تا پنج روز دیگر هوا آفتابی، ملایم، نرم، گرم، بدون تغییر فراوان و بسیار معتدل خواهد بود، به گفته سازمان راهنمایی و رانندگی کشور، جاده های کشور در پنج روز آینده بازخواهد بود و احتمالا هیچ راهبندان، بن بست، دست انداز، سقوط بهمن در جاده، افتادن سنگ از کوه رخ نخواهد داد. یک کارشناس مسائل بهداشت روانی گفته است که در هفته آینده مشکل تیک عصبی، پرش دست، بیخوابی و بی اشتهایی، سردردهای بی دلیل، پرخاشگری و میل به خشونت کاهش خواهد یافت و یک کارشناس خانواده گفته است که از دیروز از میزان طلاق و درگیری های زنان و شوهران کاسته شده و احتمالا این وضعیت به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. همچنین مرکز زلزله نگاری دانشگاه تهران اعلام کرد که در هفته آینده احتمال وقوع زلزله در کشور و بخصوص استان تهران نخواهد بود.

یک پزشک علت اصلی همه این اتفاقات خوب را گزارش داد. وی گفت: رهبر جمهوری اسلامی از دیروز در بیمارستان برای عمل پروستات بستری شده و جراحی شده است. تعدادی از افراد نزدیک به رهبر گزارش کردند که آقای خامنه ای تا چند هفته نباید زیاد کار کند. به همین دلیل اکثر کارشناسان امیدوارند که اگر رهبر دو ماه استراحت کند، و در هیچ کاری مداخله نکند اکثر مشکلات کشور حل می شود. من از سوی همه آشنایان و دوستان از رهبر معظم جمهوری اسلامی می خواهم که فعلا سه ماه بی خیال هر نوع کاری بشود و بگذارد مشکلات کشور حل شود. برای این رهبر استراحت مطلق ابدی و در نتیجه برای مردم خوشبختی آرزو می کنیم.

 

از همین صداقتشه که خوشم می آد

طرف می گوید پا روی دم لاریجانی نگذار، می گویم من چه کنم، ماشاء الله اینقدر دم لاریجانی ها دراز است که هر جا پا می گذاری دم شان همانجا هم هست. پا به مجلس می گذاری علی آقا هست، پا به دادگاه می گذاری صادق آنجا نشسته، حرف حقوق بشر می شود جوادشان آنجاست و پا به حوزه پزشکی و رشوه و اختلاس و زمین خواری هم که می گذاری، جواد و باقر و فاضل تشریف دارند. من چه کنم که هر جا پا می گذاریم دم دراز خاندان دالتون ها دیده می شود؟ بی خودی نیست که به صادق لاریجانی می گویند صادق آملی و به علی آملی لاریجانی می گویند علی لاریجانی که مردم یادشان برود که هر جا که بروی مثل گاوهای مزرعه شایلو یک آرم “ لاریجانی” روی پیشانی اغلب روسای مملکت وجود دارد.

حالا جواد و علی و فاضل و بقیه دالتون ها را بی خیال، من که از همین صداقت صادق خوشم می آید. نه می گذارد و نه برمی دارد و با آن چشمان کودک چهره ورقلمبیده بروبر نگاه می کند و هر چه دوست دارد می گوید. دیروز آقای صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه در کمال “خود رهبر بینی” گفته که “دستگاه قضایی در کنار حمایت از قوه مجریه (یادتان باشد که هنوز قوه قضائیه هیچ کمکی به قوه مجریه غیر از ایجاد مشکل و دردسر نکرده) و کمک به آن انتظار دارد (باز هم یادتان باشد که هنوز کمکی از سوی قوه قضائیه صورت نگرفته، فعلا دارند خشکه حساب می کنند) که دولت در چارچوب قانون اساسی و ارزشهای دینی حرکت کند.” بعد هم رئیس قوه قضائیه یادش رفته که قوه مجریه زیر نظر قوه قضائیه نیست و خودش قوه مستقلی است و گفته است: “دولت باید دولت جمهوری اسلامی باشد، یعنی دولتمردان خود را موظف بدانند که در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی عمل کنند.” بعد هم انگار که قوه قضائیه مامور اجرای قانون اساسی است و انگار نه انگار که اگر بنا باشد مامور اجرایی برای قانون اساسی وجود داشته باشد، این وظیفه رئیس جمهور است نه وظیفه رئیس قوه قضائیه.

به همین دلیل آقای لاریجانی گفته که “اولا دولتمردان باید قانون اساسی را بپذیرند” و دوم این که “دولتمردان باید پذیرش قانون اساسی را ابراز کنند.” البته احتمالا دفعه بعد قوه قضائیه کلیه وزرایی را که پذیرش قانون اساسی را ابراز نکنند، دستگیر کرده و آنها را وادار به اعتراف می کند. صادق لاریجانی ادامه داده که “دولت مدیرانی که قانون اساسی را قبول ندارند را به کار نگمارد.” و در پایان کار هم حرف دلش را زده که “بنا براین سکولارها را نباید در سمت های مدیریتی قرار داد.”

یعنی این همه شرط گذاشته که اگر دولت روحانی از امروز نه طرفدار اعتدال باشد، نه میانه رو باشد، نه طرفدار آشتی با آمریکا باشد، نه سیاستش برخورد معتدل با فرهنگ و اجتماع باشد، وزرایش هم شبیه زنگنه و نجفی و فرجی دانا و ظریف نباشند، روحانی هم اسمش را عوض کند و بگذارد یا احمدی نژاد یا سعید جلیلی، تازه در آن صورت صادق لاریجانی ممکن است( نه قطعی، فقط ممکن است) کمکش کند. یعنی فکر می کنید این آقای سابقا محترم این همه زور می زند که چه اتفاقی بیافتد؟ احتمالا سعی می کند که دولت مثل مجلس و قوه قضائیه بشود دسته بیل مقام معظم رهبری. تازه آن هم نه خود رهبری که هفته قبل از همین دولت موجود حمایت کرد و از همه خواست از آن حمایت کنند. اصلا معلوم نیست این آقایان به چه چیزی اعتقاد دارند؟ خود شاه بخشیده و از دولت حمایت کرده، این شاهقلیخان و اره و عوره، شمسی کوره لاریجانی و جبهه پایداری و جبهه خاکسپاری نمی بخشند.

 

غربی ها خبرنگاران را سانسور می کنند

وقتی به حرف های آقای رسائی دقت می کنم مثل اینکه می بینم حق با اوست. کمی که بیشتر دقت می کنم یادم می آید که در واقع در سی سال گذشته این جمهوری اسلامی نبود که خبرنگاران را سانسور می کرد، بلکه این غربی ها بودند که ما را سانسور می کردند و ما دقت نمی کردیم. البته ما هم خیلی مقصر نبودیم، چون این غربی های خائن با آن چشم چپ شان نشسته بودند در وزارت ارشاد و همه با ما فارسی حرف می زدند و می گفتند مجوز کتاب نمی دهیم و می گفتند که روزنامه تان توقیف می شود. حتی یادم هست که تعدادی از همین غربی های خائن با سوء استفاده از لباس حزب الله و با استفاده از زبان فارسی به ما حمله کردند و به جای اینکه به انگلیسی شعار بدهند به فارسی می گفتند “مرگ بر ضد ولایت فقیه”. همین شد که بعضی ها متوجه نشدند که این مزدوران همه غربی هستند.

بعدا غربی ها من و شمس الواعظین و جلایی پور و سازگارا و بهنود و قوچانی و زیدآبادی و بقیه روزنامه نگاران را دستگیر کردند و بردند به اوین. البته من فکر کنم ما را به زندان گوانتانامو بردند، ولی نمی دانم چرا به نظرم شبیه اوین می آمد و قاضی هم با اینکه غربی بود، نمی دانم چرا اسمش سعید مرتضوی بود. یعنی در واقع این غربی های خائن در همین پانزده سال گذشته ۳۰۰ روزنامه و نشریه را در ایران توقیف کردند و بارها روزنامه نگاران ایرانی را توقیف کردند و تا می آمدیم سئوال کنیم دست شان را روی دهان مان می گذاشتند و می گفتند “خفه بمیر ضدانقلاب خائن، سئوال نکن.” درست است که ظاهر این غربی ها شبیه مرتضوی و محسنی اژه ای بود، ولی باطن شان همان غربی بود. حتی یک بار وزیر ارشاد غرب در لباس محسنی اژه ای عیسی سحرخیز را گاز گرفت تا نگذارد خبرنگاران ما از غربی ها سئوال کنند.

به همین دلیل است که آقای حمید رسائی گفته که “غربی ها اجازه نمی دهند خبرنگاران ما سئوال کنند.” واقعا دست این آقای حمید رسائی درد نکند که یاد آوری کرد که ما بدانیم که این عوامل مزدور غرب از جمله موسیو مرتضوی و مستر اژه ای چقدر مانع شدند تا خبرنگاران ایرانی سئوال کنند. واقعا چرا ما اینقدر در شناختن غرب ناتوانیم؟ چرا؟ واقعا چرا؟

 

جوانان، اینترنت، فضای مجازی، دیروز، امروز، فردا

بالاخره یک تحقیق نسبتا واقعی در کشور درباره اینترنت انجام گرفت. براساس این تحقیق که توسط وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، ۶۷.۴ درصد کل جوانان کشور از اینترنت استفاده می کنند. از این افراد ۱۹ درصد از اینترنت برای چت کردن یا گپ زدن استفاده می کنند. ۱۵.۳ درصد برای ارتباط با شبکه های اجتماعی، ۱۵.۲ درصد برای سرگرمی و بازی، ۱۰.۴ درصد برای تحقیقات و پژوهشهای علمی، کمتر از ۵ درصد برای رفتن به سایتهای غیراخلاقی و ۱۲.۳ درصد برای دانلود کردن موسیقی و فیلم. یعنی از یک زاویه می توان چنین گفت که فقط پنج درصد از کاربران اینترنت از آن برای رفتن به وبسایت های غیراخلاقی که خانواده در آنجا ننشسته استفاده می کنند و بقیه برای کارهای معمول استفاده می کنند، ولی اگر کسی بیماری روانی خاصی داشته باشد، مثلا نماینده مجلس یا قاضی جمهوری اسلامی یا عضو جبهه پایداری باشد، این جوری تفسیر نخواهد کرد.

از دید این بیماران صعب العلاج استفاده از اینترنت برای چت کردن کلا غیراخلاقی است، چون یا دختر و پسر با هم حرف می زنند که این خودش غیراخلاقی ترین کار دنیاست. یا دو دختر یا دو پسر با هم حرف می زنند که در آن صورت هم چت کردن غیراخلاقی است، چون معمولا دو پسر یا درباره دخترها با هم حرف می زنند که این خودش یک فساد بسیار زشت است، یا درباره دخترها حرف نمی زنند که همین نشان می دهد همجنسگرا هستند که این یکی از آن دوتای قبلی خطرناکتر است. باز اگر دختر و پسری با همدیگر رابطه جنسی داشتند، آدم می گفت خیلی خطرناک نیست، چون می شود صیغه کرد یا عقد کرد یا اصلا هیچکدام، بالاخره خاک توسری شده بود و تمام، ولی اینکه دو نفر با هم حرف بزنند، خیلی خطرناک است.

از آن خطرناک تر کسانی است که وارد شبکه های اجتماعی می شوند که حتی از رابطه جنسی و غیراخلاقی هم خطرناکتر است. و از آن بدتر افرادی که بازیهای شیطان پرستان مثل کندی کراش یا ۲۰۴۸ یا بازیهای دیگر که در آن صهیونیست ها گاهی از اعداد یک تا ۲۰۰۰ که علامت رمز شیطان است استفاده می کنند یا از شکلات که یکی از قهوه ای ترین علائم شیطان پرستی است. از اینها خطرناک تر رفتن به اینترنت برای تحقیقات علمی است که خودش اساسی ترین انحرافات صهیونیستی و استکباری است. باز خداراشکر که پنج درصد به سایتهای غیراخلاقی می روند که با دیدن بخش های زیرین بشری یاد خداوند و دین مبین اسلام و بقیه ادیان می افتند و به خداوند و بهشت و پری و حوری و غسل و تیمم فکر می کنند، ولی چیزی که خطرناک است همین دانلود موسیقی و فیلم یا از آن خطرناک تر همین تحقیقات و پژوهشهای علمی است.

 در واقع از دید آقایان مسئولان مملکتی ۹۵ درصد مردم یعنی کسانی که به سایت های پورنو نمی روند، همه استفاده غلط از اینترنت می کنند. البته یکی از خوبی های جوانان کشور این است که ۴۵.۵ درصدشان به رسانه ملی اعتماد دارند. یعنی بیش از نیمی از مردم به رسانه ای که از بچگی ۳۵ سال است هر روز صدا و سیما را می بینند و تنها رسانه قانونی صدا و تصویرشان در داخل کشور صدا و سیماست، خوشبختانه به آن اعتماد ندارند.

به همین دلیل است که آقای دری نجف آبادی متخصص تمام وقت قتلهای زنجیره ای گفته است “استفاده از ماهواره ها و اینترنت بدون آگاهی از آثار سوء این ابزار زمینه را برای انتقال فرهنگ بی بندوباری از سوی دشمنان فراهم ساخته است.” البته حرف ایشان خیلی هم عالی است، فقط من نمی توانم بفهمم چرا ایشان فکر می کند مردم از آثار سوء این ابزار آگاه نیستیم، اتفاقا ما بخاطر همان آثار سوء از این ابزار استفاده می کنیم. شما زیاد به خودش سخت نگیر.