تا ابطال انتخابات از پا نمی نشینیم

نویسنده
شیرین کریمی

» دانشجویان دانشگاه سیستان:

دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در حالی ششمین روز اعتراض به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را پشت سر گذاشتند که معاون دانشجویی و کمیته انضباطی این دانشگاه دست به تهدیدخانواده دانشجویان معترض پرداخته و از آنها خواسته است مانع تحصن و اعتراض فرزندان خودشوند.

 

در همین ارتباط دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان دیروز هم در ادامه اعتراض به حمله به کوی دانشگاه های تهران،  اصفهان، شیراز و دیگر دانشگاه های کشور اقدام به اعتصاب غذا در محل دانشکده مهندسی این دانشگاه کردند. این حرکت باوجود تهدیدهای کمیته انضباطی و مسولین امور دانشجویی، با استقبال گسترده دانشجویان و اساتید این دانشگاه مواجه شد.

در این مراسم همچنین دکتر بخشی ضمن تحسین از دانشجویان اعلام کردکه اساتید  این دانشگاه هم در پی تدارک برنامه ای جهت برگزاری مراسم سوگواری شهدای چند روز اخیر تهران و دیگر شهرهای های کشور در مسجد دانشگاه هستند. در ادامه این گردهمایی اعتراضی،دانشجویان الله اکبر گویان ظروف غذای خود را از در سلف سرویس تا تالار فردوسی دانشگاه روی زمین چیدند و تاکید کردند که« تا ابطال این انتخابات متقلبانه و برگزاری انتخابات سالم با حضور ناظران بی طرف» دست از اعتراضات و اعتصابات خود برنخواهند برداشت.