ان پی تی باید تی بی تی بشود

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در پی حضور براق و درخشان و نورانی محمود احمدی نژاد در نیویورک که صبح آمد، ظهر قدقد کرد، عصر تخم دوزرده گذاشت و شب قرار است به کاراکاس یا یک قاره دیگر برود، گزارش مفصل پیشنهادات شخص موسوم به محمود احمدی نژاد که فکر می کند رئیس جمهور ایران است، بشرح زیر منتشر شد.

 

پیشنهاد اول: اسم پیمان باید از ان پی تی، به تی بی تی، یا الف لام میم، یا رحمه الله علیه تغییر کند.

 

پیشنهاد دوم: تمام ملت هایی که سلاح اتمی دارند، باید خلع سلاح شوند و تا زمانی که سلاح های ما آماده نشده، باید کار خلع سلاح تمام شده باشد. ضمنا در این مدت چون ما کار داریم کسی حق بازدید از تاسیسات ما را ندارد.

 

پیشنهاد سوم: همه ملت ها حق دارند هر روزه از همه نیروگاههای اتمی همه کشورها و ارتش همه دولتها بازدید کنند، جز در مورد ایران که چون مسوول آن در مرخصی است، فعلا بازدید مقدور نمی باشد.

 

پیشنهاد چهارم: تمام سلاح های هسته ای باید تا شنبه آینده خنثی شود و به ما اطلاع داده شود، جز ما که به کسی اطلاع نمی دهیم.

 

پیشنهاد پنجم: هر گونه تحقیق در مورد سلاح های هسته ای باید تا نیم ساعت دیگر متوقف شود و کسانی که قصد تحقیق دارند، باید درخواست خود را به بخش تحقیقات هسته ای دانشگاه صنعتی شریف( در صورتی که هنوز به آمریکا نرفته باشد) ارائه نمایند.

 

پیشنهاد ششم: کسانی که قبلا از بمب اتمی استفاده کرده اند حق استفاده مجدد از آن را ندارند، حالا نوبت کسانی است که قبلا از بمب اتمی استفاده نکرده اند.

 

پیشنهاد هفتم: همه کشورها باید تا اطلاع ثانوی، حداکثر فردا ظهر به وقت قم، کلیه روابط خود را با کشورهایی که سلاح هسته ای دارند، قطع کنند و عکس رهبران آن کشورها را پاره کنند و نامه های شان را پس بدهند.

 

پیشنهاد هشتم: آمریکا قصد دارد به ایران حمله کند و ما هشدار می دهیم که حق ندارد تا روز چهارم بهمن ماه 1389 که ما بتوانیم زودتر به آمریکا حمله اتمی کنیم، حمله خود را آغاز کند و در این باره شدیدا هشدار می دهیم.

 

پیشنهاد نهم: همه کشورها باید از انرژی هسته ای استفاده کنند، حتی کشورهایی که انرژی هسته ای ندارند. در غیر این صورت سازمان ملل متحد همه آنها را اخراج باید بکند.

 

پیشنهاد دهم: ساختار سازمان ملل باید بطور اساسی تغییر کند، محل آن باید به چین یا پاکستان، یا اصفهان یا دمشق منتقل شود، پارکینگ، نوع صندلی ها، میکروفون هایی که صدا را پخش می کند و اکثر تابلوها، کف پوش ها، خیابان های اطراف همه باید بطور ساختاری تغییر کند.

 

پیشنهاد یازدهم: آمریکا باید از نیویورک و نیویورک باید از مانهاتان بیرون برود و سرخپوستان باید هرچه زودتر به آمریکا برگردند.

 

پیشنهاد دوازدهم: قانون اساسی آمریکا تا فردا صبح باید تغییر کند و انتخابات بزودی برگزار خواهد شد.

 

به دنبال این اظهارات در ابتدا نمایندگان اسرائیل و آمریکا، سپس نمایندگان روسیه و فرانسه و انگلیس و آلمان، و سپس نمایندگان کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای اروپای شرقی، و آنگاه نمایندگان همه کشورها جز سه کشور بیرون رفتند، ایران اعلام کرد که به هر کدام از آن سه کشور حداقل یک میلیارد دلار کمک های مالی و جنسی خواهدکرد. احمدی نژاد اعلام کرد برای دادن کمک های جنسی آمادگی کامل دارد.

 

مضرات زنان زیبا برای سلامتی مردان

 

یکی از خبرگزاری ها طی خبری اعلام کرد، حضور زنان زیبا در محیط های کار و محیط عمومی زیانبار است. این خبرگزاری که تحقیقات بسیار گسترده ای در سراسر جهان انجام داده است، اثرات حضور زنان زیبا را برای سلامتی مردان بشرح زیر بازشمرد.

 

هندوستان: حضور زنان باعث می شود که مردان به جای اینکه به خیابان بروند و در نتیجه تصادف کنند و بمیرند، به این زنان خیره شوند و در نتیجه زنده بمانند و در نتیجه عمر بیشتری بکنند و در نتیجه گرسنگی بیشتر شود.

 

روسیه: حضور زنان زیبا باعث می شود تا دندان مردان بسیار زودتر فاسد شود، چون این زنان توسط آن مردان به عنوان قاچاق فاحشه به کشورهای دیگر برده می شوند و در نتیجه به دلیل قاچاق انسانی زندانی می شوند و در زندان دندان شان از بین می رود.

 

کوبا: حضور زنان زیبا در جامعه کوبا باعث می شود تعداد مسافرانی که از آخرین کشور سوسیالیستی به عنوان فاحشه خانه استفاده می کنند، افزایش یابد و در نتیجه عمر فیدل کاسترو نیز بیشتر شود و وقتی عمر کاسترو بیشتر شود، مردم کوبا سلامتی خود را بیشتر از دست خواهند داد.

 

عربستان سعودی: حضور زنان زیبا در کشور عربستان سعودی باعث افزایش تصادفات رانندگی در این کشور می شود. به گفته شاهدان عینی زنان زیبا وقتی وارد خیابان های سعودی می شوند، معمولا از پوشیه استفاده می کنند، در نتیجه زنان زشت در خیابان دیده می شوند و جوانان سعودی هم چون تفریح دیگری ندارند با سرعت دویست کیلومتر در جاده ها رانندگی می کنند و مرگ و میر افزایش پیدا می کند.

 

قزاقستان: حضور زنان زیبا در قزاقستان باعث افزایش مرگ و میر در آلبانی می شود. به گزارش گزارشگران مربوطه، افزایش زنان زیبا، باعث می شود تا قاچاقچیان زن که اکثرا از آلبانی هستند، برای بردن آن دختران به امارات، با همدیگر درگیر شوند و همدیگر را بکشند.

 

ترکیه: حضور زنان زیبا در ترکیه باعث می شود تا برخی هواداران تیم های فنرباغچه و گالاتاسرای به موضوعی غیر از فوتبال هم توجه کنند و در نتیجه درآمد این دو باشگاه کاهش پیدا کرده و قدرت خرید مردم کاهش یابد.

 

فرانسه: حضور زنان زیبا در فرانسه اتفاق خاصی محسوب نمی شود، چون معمولا کسی به آنها نگاه نمی کند، پسرها متوجه پسرها هستند و در صورتی که زنان زیبا لباسی شبیه سایر زنان فرانسه پوشیده باشند، احتمالا کسی آنها را نمی بیند، مگر اینکه لخت مادرزاد باشند که این هم طبیعی است و توجه کسی را برنمی انگیزد.

 

ایتالیا: حضور زنان زیبا در ایتالیا باعث توقف کامل زندگی در این کشور خواهد شد، تا جایی که پای نخست وزیر هم به درگیری کشیده می شود، البته اشتباه نکنید، نخست وزیر برای حل بحران وارد صحنه نخواهد شد، او خودش یکی از کسانی است که باعث ایجاد بحران می شود.

 

سوئد: حضور زنان زیبا در یک دانشگاه در استکهلم نشان می دهد که احتمالا در جای دیگری واقعه ای مهم در جریان است. شاید در فاصله ای نه چندان دور تمام زنان فمینیست همان دانشگاه مشغول برگزاری یک جلسه مهم باشند.

 

ایران: حضور زنان زیبا در خیابان های تهران، باعث افزایش زندانیان سیاسی در کشور می شود. به گفته گزارشگران، افزایش زنان زیبا در خیابانهای تهران بخصوص در فصل بهار و اوایل تابستان که فصل جفتگیری بسیاری از جانداران و از جمله بسیجی هاست، باعث می شود بسیجیان دچار حالت نامتعادل تری شده و در نتیجه درگیری های خیابانی افزوده شده و زندانیان سیاسی افزایش یابند.

 

( مطلب فوق از نشریه الحوادث القومی، چاپ بیروت ترجمه و نقل شده است.)