رابطه استکبار جهانی با چاقو کشی در ایران

نویسنده
نازنین کامدار

» نقدی: اسرائیل محو شود، امنیت برقرار خواهد شد

یک هفته بعد از ادعاهای  احمد خاتمی و احمد رضا رادان مبنی براینکه “ایران امن ترین کشور جهان” است ونا امنی در کشورکاهش یافته، اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی و محمد رضا نقدی، فرمانده بسیج به “افزایش نا امنی” از افزایش ناامنی در ایران خبر دادند اما این معضل را ناشی از”برنامه هدفمند دشمن” و منشاء آن را “استکبار جهانی و اسرائیل” دانستند.

 تجاوزهای گروهی در شهرهای مختلف از جمله خمینی شهر، کرج ، کرمان….، ترور فردی در ارتباط با برنامه هسته ای، قتل قوی ترین مرد ایران، فجایع معروف به سعادت آباد و پل مدیریت…. درحالی به عامل بیگانه نسبت داده شده اند که تا روزگذشته به عنوان مصادیق ناامنی در کشور محسوب نمی شدند.

روز گذشته و پس از موارد متعدد انکار نا امنی در ایران، احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی که به همین دلیل به مجلس احضار شده بود، آنطور که ایسنا گزارش داده، ضمن پذیرش تلویحی افزایش نا امنی گفت: “ماهواره، مشروبات الکلی و نفوذ بیگانگان و برنامه​های آنها در ترویج سکس و خشونت، ریشه اصلی افزایش ناامنی در کشور است “.

او افزوده است: “برخورد با مسئله مواد مخدر، مشروبات الکلی، ماهواره، ساماندهی مرزها، تهاجم فرهنگی، جمع‌آوری سی‌دی‌های مبتذل و برخورد با ترویج روابط بی‌بندوباری جنسی همه و همه از پلیس انتظار می‌رود و از طرف دیگر وقتی پلیس در بسیاری از این حوزه‌ها وارد می‌شود از همه طرف مورد حمله قرار می‌گیرد. در هیچ جای دنیا از سرباز به‌عنوان پلیس استفاده نمی‌شود، اما در کشور ما به دلیل کمبود نیرو از سرباز به‌عنوان پلیس استفاده می‌کنیم که در بسیاری از موارد این سربازان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند”.

احمدی مقدم که در جریان سرکوب اعتراضات مردمی به انتخابات مخدوش ریاست جمهوری، نقش فرماندهی را به عهده داشته در ادامه گفته: “از فتنه 88 به بعد، آمار مجرمیت​ها افزایش یافته است اما خوشبختانه با عنایت مجلس و دستور رهبری، تا پایان سال ۸۸ روند صعودی مجرمیت متوقف شد و در سال ۸۹ هم روند نزولی یافت. البته برخی احزاب برای ضربه فنی کردن رقیب، اقتدار پلیس را زیر سئوال می​برند و تسویه حساب سیاسی می​کنند”.

همزمان با فرمانده نیروی انتظامی ، محمدرضا نقدی، فرمانده لباس شخصی های بسیج نیز، به گزارش سایت آفتاب، با تایید این  ادعا راه حل آن را هم ارائه داده است: “برای جلوگیری از افزایش نا امنی در ایران، اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.”

نقدی گفته است: “امروز برای اینکه بتوانیم امنیت را در داخل کشور ایجاد کنیم، چاره‌ای نداریم جز اینکه رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم و تنها در این صورت است که دانشمندان ما با امنیت کامل می‌توانند به جهاد علمی خود بپردازند”.

نقدی هم  ضمن اشاره به حوادث بعد از انتخابات مخدوش ریاست جمهوری و همچنین ترور دانشجوی فیزیک گفته است:” دشمن از نقش‌آفرینی افتخار‌آمیز جوانان ما در جریان فتنه 88 بسیار عصبانی است و دانشمندان ما نیز با پیشرفت‌های علمی خود به گونه‌ای غیظ و عصبانیت استکبار را برانگیخته‌اند که امروز مجبور شده‌اند دست به اسلحه ببرند و جوانان ما را ترور کنند”.

به فاصله چند ساعت پس از سخنان نقدی، سایت رجانیوز ادعای نفوذ موساد به ایران را “مسخره” دانست و به بهانه انتشار یک یادداشت در سایتی که آنرا معرفی نکرده، نوشت: “به راستی آیا سرویس‌های خارجی موساد، شین‌‌بث یا شاباک تا این اندازه اهل تساهل و ساده‌انگاری هستند که هنگامیکه به خلل‌های امنیتی فرضی ایران دست پیدا می‌کنند، دست به ترورهای کم اهمیت بزنند تا به راحتی راه‌های بهره‌برداری آینده خود را ببندند…؟! آیا به زعم کسی‌که یادداشت مذکور را نوشته است، دشمنان ما مثلا در هنگام نفوذ در تهران، یک دانشجوی معمولی را ترور می‌کنند یا اقدامات دیگری انجام خواهند داد…؟! اقداماتی که همه اذعان داریم بر طبق خود آنچه که مقامات صهیونیستی مطرح می‌کنند، بسیار تا بسیار عمیق‌تر و خصمانه‌تر خواهد بود، نه تا این اندازه سطحی و محدود شده به چند ترور.در واقع اگر ما اندکی هم به عمق مسئله فرضی نفوذ موساد در کشوری مثل ایران فکر کنیم، درخواهیم یافت که آنها از این فرصت برای حضوری دائمی استفاده خواهند کرد، نه حضوری مقطعی که با اقداماتی میلیتاریستی نیز همراه باشد و پس از چندی زمینه اضمحلال آنها را به دست نیروهای امنیتی فراهم کند”.

در برابر سایت جوان آنلاین هم برای نشان دادن وجود امنیت بالا در ایران، به انتشار اخبار مروط به ناامنی در دیگر کشورها پرداخته و از جمله به این موارد اشاره کرده است: “صدها هزار زن در معرض تجاوز در آمریکا، صادرات زنان بدکاره توسط اسرائیل!، فزایش 300 درصدی کودکان روسپی در هلند!، انگلیسی ها، وحشی ترین مردم اروپا، 400 گروه جنایتکار در ایتالیا!، هر سه روز یک زن فرانسوی توسط شوهرش به قتل می‌رسد و…”.