روحانی: بزدل را مقابل شیردل گفتم

نویسنده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری٬ حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت در باره‌ صحبت‌های اخیر خود توضیحاتی ارایه کرد.

روحانی در این باره گفت: « مخاطب من در جمله و کلمه‌ای که در وزارت امور خارجه بیان کردم نقطه مقابل «شیردل» بود نه منتقدین و مخالفین، بلکه کسانی بودند که صرفاً به‌دنبال تخریب و کارشکنی هستند. افرادی که بخواهند در مسیر توسعه کشور معضلی بیافرینند، فکر می‌کنم همین موضع‌گیری‌های مقطعی برای‌شان کافی باشد تا بدانند که از اقدامات آنها مطلع بوده در مقابل آنها سکوت نخواهیم کرد».

روحانی در ادامه گفت که گروه و «اقلیتی» وجود دارند که نه منتقد و نه مخالف دولت‌اند بلکه مشغول «کارشکنی» و «اتهامات ناروا» و «دروغ‌پراکنی» هستند.
رییس‌جمهوری در این باره گفت: «امروز به جایی رسیده‌ایم که برای حفظ منافع ملی و رفع معضلات و توسعه کشور اگر ببینیم گروه و اقلیتی در گوشه و کنار از اتاق فکر خارج و وارد اتاق عملیاتی شده‌اند، باید بدانند که دولت هم از اقدامات آنها آگاه است و هم در این زمینه جملات متناسب با تخریب آنها را به کار خواهد برد».

حسن روحانی روز دوشنبه در جمع سفرای جمهوری اسلامی در خارج از کشور گفته بود: «یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند. هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند ما داریم می‌لرزیم. خب به جهنم! بروید یک جای گرم پیدا کنید برای خودتان. چه کار کنیم ما؟ خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده. ما چه کار کنیم؟».