خیانت زیر هفتاد هزار تومان ممنوع است

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

فرشاد حیدری٬ مدیرعامل بانک ملی افشای اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات را اقدامی «خیانت‌بار»خواند که با هدف «تخریب» دولت صورت گرفته “.

راست هم می گوید بنده خدا. اصلا یعنی چی؟ حالا سه هزار میلیارد هم اختلاس شد که شد، صدقه سر آقا فرشاد گل. بیخودی هی خائن بازی در آورید که چی ؟ اصلا هزار برابرش فدای یک تار موی سمت چپ مواضع هسته ای رهبر انقلاب. هی قضیه را کشششششششششش دار کردید که به کجا برسید؟ حالا یک بنده خدایی همینطوری سه هزار میلیارد پول لازم داشته، احتیاج داشته، می خواسته بزند به یکی از زخم های زندگیش، از پول های بانک که همینطوری بی استفاده یک گوشه افتاده بوده، برداشته… شما باید بیایید افشا کنید، آبرو ریزی راه بیندازید؟ خدا را خوش می آید؟

چشم ندارید ببینید مشکل یک نفر حل بشود؟ خب کارد به آن شکمتان بخورد، یک کمی دندان می گذاشتید روی جگرتان، این بنده خدا هم مشکلش حل بشود. راه دوری که نمی خواست برود. فوق فوقش می خواست برود همین بغل گوشتان توی کانادا برای خودش ویلا بخرد. بعد هم یواش یواش کار می کرد پول مملکت را می گذاشت سر جایش. اینهمه سر و صدا راه انداختید برای چی ؟

الان جواب این آقا فرشاد گل را کی می خواهد بدهد؟ خیلی هم ناراحت شده، دلش شکسته می گوید: “در حق بانک ملی «کمی بی‌انصافی» شده است” شما می دانید تقاص یک دل شکسته چقدر گران است؟ آن هم نه یک دل معمولی، دل آقا فرشاد گل… حالا دل شکسته این مادر مرده هیچ… جواب این بی انصافی که در حق بانک ملی کردید را چطور می خواهید بدهید؟ حالا خوب است فقط یک کمی بوده، اگر زیاد بود که دنیای تان می شد آخرت یزید با همین کاری که کرده بودید. آدم در مورد بزرگترین بانک جهان اسلام که هر جا سخن از اعتماد است نامش مثل مهتابی می درخشد همچین کاری می کند؟ آنهم فقط برای سه هزار میلیارد ناقابل.

نکنید، حالا اینبار را کردید، ولی دیگر نکنید. مال دنیا چرک کف دست است. از این دست می آید، از آن دست می رود. به هیچکس وفا نکرده، به شما هم وفا نمی کند. از این به بعد تا دیدید یک جایی سه هزار میلیارد تومان اختلاس شده، زود کولی بازی در نیاورید همه را خبر کنید. یک لحظه چشم هایتان را ببندید، به دل این آقا فرشاد گل و حق بانک ملی و مواضع هسته ای رهبر فکر کنید، خودتان پشیمان می شوید.

آآآآآآآآآآآآی ضمنا، این چیزایی که گفتم در مورد اختلاس و رقمهای بالای میلیارد صدق می کند هاااا. شامل این دله دزدی های هفتاد هزار تومنی و کیف قاپی و زورگیری و اینا نمی شود. از اینا هرجا دیدید پدرشان را در بیاورید. اصلا لخت شان کنید ببریدشان وسط خیابان آفتابه بندازید گردنشان. اصلا حیف آفتابه. دارشان بزنید. آنهم جلوی خانه هنرمندان، همین حالا. فهمیدید!

داااااااااااااارشووووووووووون بزنننننننننید.