آخرین رسانه جبهه مشارکت مسدود شد

نویسنده

» "نوروز" در آدرس جدید منتشر می شود

پایگاه اطلاع رسانی نوروز ، ارگان رسمی جبهه مشارکت ایران اسلامی، مجددا فیلتر شد

 

این درحالی است که پس ازآخرین نوبت فیلتر شدن وبسایت نوروز از سوی دادستانی تهران ، که از روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از دسترس کاربران داخل کشور خارج شده بود، دست اندرکاران این پایگاه اطلاع رسانی مجبور به تغییر آدرس اینترنتی خود شده بودند.

مسدود کردن دوباره ارگان رسمی جبهه مشارکت ایران اسلامی دیروز دست اندرکاران این وبسایت اینترنتی را مجبور کرد تا نشانی اینترنتی خود را برای چندمین بار پیاپی تغییر دهند.

بنا بر اعلام یکی از دست اندرکاران پایگاه خبری نوروز از این پس کاربران داخلی می توانند با مراجعه به آدرس جدید این وبسایت به نشانی:  www.norooznews.org مراجعه و از تازه ترین رویدادها و اخبار جبهه مشارکت ایران اسلامی آگاه شوند.

به گفته این عضو پایگاه خبری نوروز ، این وبسایت اینترنتی تنها مرجع رسمی در انتشار اطلاعیه ها و اخبار مربوط به جبهه مشارکت ایران اسلامی است.

در فاصله چند روز مانده به برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن، نه تنها سایت نوروز، که سایر خبری و اینترنتی متعلق به احزاب و گروه های اصلاح طلب نیز بدون ارایه هیچ دلیلی فیلتر شده اند.

مسولان دولت احمدی نژاد تنها به وبسایت های اصلاح طلب اکتفا نکرده و در هفته های اخیر برخی از پایگاه های خبری متعلق به منتقدان دولت در جناح محافظه کار را نیز از دسترس کاربران خارج کرده اند.