شاریعات کیهانیانس

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

با توجه به اینکه خوانندگان اهمیت خیلی والایی از نظر سردبیران( که ما باشیم) داشته و اصولا نظر آنان اینقدر مهم است که روزنامه کیهان هم به آنها توجه ویژه ای نموده و هی آنها را منتشر می نماید، ما هم تصمیم گرفتیم نظراتی را که برای کیهان ارسال می شود، منتشر کنیم تا مشت محکمی به همه جای دشمنان اسلام بزنیم.

 

از اینکه مذاکرات جناب آقای دکتر مهندس احمدی نژاد ریاست محبوب 25 میلیونی با فراکسیون اصولگرایان به نتیجه رسیده و قرار است ایشان وزیرانی مردمی مثل خودشان را تعیین نموده و با رای قاطع نمایندگان که حداقل 220 رای به هر وزیر خواهد بود، به خدمت مشغول شوند، آیا وقت آن نرسیده است که موسوی و خاتمی و کروبی محاکمه شوند، بخصوص اگر به گرانی هم توجه شود ممنون می باشیم.

شمس الله شریعتمداری

 

وقتی روزی نامه های اجاره ای و زنجیره ای با چاپ مقالات سراپا دروغ آرامش ما را سلب نموده و نمی گذارند، شب ها استراحت نمائیم، چون ما در منطقه شلوغی در نارمک بوده و سروصدای روزنامه ها ما را اذیت می نماید، چرا با آنها برخورد قانونی ننموده و موسوی و کروبی و خاتمی را مجازات نمی نمایند.

حسین

 

آیا زمان آن نرسیده است که افرادی همچون علی مطهری که بخاطر شهرت پدر شهیدش حضرت آیت الله مطهری( تخت طاووس سابق) موقعیت به دست آورده و به آب و نانی رسیده است و اگر یک کلمه بیشتر حرف بزند، این دفعه خواستار اعدامش می شویم، نرسیده می باشد که در نامه خود اشاره ای به شهدای بسیجی که اخیرا به دست میرحسین موسوی به شهادت رسیدند، نامی برده و افرادی مانند خاتمی و کروبی نیز به طعمه دادگاه عدل اسلامی تبدیل نمایند.

حیدر شریعتمدارون

 

آیا نباید به اشخاصی مانند آقای علی مطهری و برادرش پاسخ داد که در مورد کشته شده های حوادث بعد از انتخابات باید گفت که اگر پیامبر خطاب به عمار یاسر آن جمله معروف را فرمود که بوسیله ظالمین کشته می شود این موضوع در حقیقت بیانگر حقانیتی بود که در وجود شخصیت عمار بود، یعنی این که عمار چون بر حق بود کشته شدنش لاجرم بدست ظالمین بود. در حالی که کشته شدگان اخیر اولا کشته نشده و در برنامه تلویزیون حضور یافته و اگر هم کشته شده باشند، چه کسی می تواند ادعا کند که آشوبگران کشته شده حوادث اخیر بر حق بوده اند که بتوان آنها را با عمار مساوی دانست و آن نتیجه دلخواه را گرفت. آیا به جای نوشتن این مقالاتهای سراپا کذب، آقای علی مطهری نباید خواستار محاکمه رهبران اغتشاشگران همچون موسوی و خاتمی و کروبی ها شوند؟

رقیه شریعتمدارچی

 

در حالی که دست عوامل فرانسه در دادگاه از آستین مجرمان سنگدل فرانسوی به درآمد و پای عوامل انگلیس از شلوار کارمند سفارت انگلیس دیده شده و کشورهای غربی خارج برای مسوولین خط و نشان کشیده که کاری به عوامل اغتشاشات اخیر نداشته باشید، آیا وقت آن نرسیده است که حداقل با اعدام کارکنان سفارتخانه های خارجی و رهبران آنان مانند موسوی و خاتمی و کروبی مرهمی بر داغ دل پابرهنگان گذاشته شود؟

حسین شین.

 

ضمن قدردانی از سرمقاله های ارزشمند کیهان به قلم آقای شریعتمداری که مرهمی بر دل ما می باشد، آیا وقت آن نرسیده است که با افرادی مثل آقای کروبی که شرم و حیا را کنار گذاشته و نامه اخیر را منتشر کرده است، برخورد قضایی بشود و بدین ترتیب تکلیف مردم و نظام با امثال وی مشخص گردد؟

اکبر شریعت چی از قیام دشت

 

آیا وقت آن نرسیده است که روزنامه محترم کیهان ستون ویژه ای را به نقد مردم از مسئولین بخصوص مسوولین سابق اختصاص بدهد تا با انعکاس این انتقادها اشتباهات دولت و دولتمردان، اگر چه اشتباهی هم نکرده اند، چه اشتباهی کرده اند جز پیروی از اباعبدالله الحسین رهبر آزادگان و شهید رجایی و امام راحل( ره) کمتر بشود و امور اصلاح گردد. و همچنین آشوبگرانی که شیشه های کلیسای ما را شکسته اند مانند موسوی و کروبی و خاتمی مجازات گردند؟
وارطان شاریعتمادار

کیهان: این ستون و همچنین صفحه «نامه ها و پاسخ مسئولان» برای انعکاس نظرات خوانندگان محترم در موضوعات مختلف مختصاص داده می باشد. شما می توانید انتقادات خود را با حفظ حریم افراد و عدم توهین و اعلام موضع خود در قبال دولت های قبل و ارائه فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و کپی کارت پایان خدمت و آغاز خیانت، بیان نمایید.

با توجه به اظهارات گستاخانه جورج دبلیو بوش رئیس جمهور آمریکا که علیرغم ظاهرسازی و اعلام نام اوباما به عنوان رئیس جمهور، سکان جنگ طلبی را در اختیار دارد، و اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر حمایت علنی از آشوبگران حوادث بعد از انتخابات و ادامه این روند، وظیفه مسئولین امنیتی کشور بسیار خطیر می باشد، لذا باید بیشتر از پیش مراقب باشند و بر همین اساس از مسافرت سران شناخته شده اغتشاشگران به خارج جلوگیری کرده و مقدمات برخورد قضایی با موسوی و خاتمی و کروبی را فراهم سازند.
یارمحمد شریعت از کابل


آیا وقت آن نرسیده است تا با افرادی مانند قالیباف برخورد قانونی توسط نیروهای لباس شخصی صورت بفرماید؟ چرا که شهرداری با قبض عوارض نوسازی که درب منازلین شهروندانهای تهرانی فرستاده آرامش خانواده های را به هم ریخته است. برای بنده مبلغ 150 هزار تومان عوارض نوسازی تعیین کرده اند که 13 هزار تومان جریمه است- در حالی که خودشان کوتاهی کرده اند و عوارض سال گذشته را نگرفته اند. در ضمن شماره تلفن 137 هم مشکلی را ( حسن! ببین این شماره درسته) حل نمی کند. در پایان می خواستم پس از حل مشکل شهرداری خواستار محاکمه کروبی و خاتمی و موسوی بشوم
ح. ش. یک شهروند ناراضی از شهرداری تهران( منظور قالیباف می باشد)

 

آپارتمانم را به همسرم صلح کردم و حالا که به اداره دارایی مراجعه کردم تا برای تنظیم سند مفاسا حساب مالیاتی بگیرم، این اداره از من کد رهگیری معاملات مطالبه می کند و راهی بنگاه های معاملات ملکی کرده است. فکر نمی کنید این کار مردم را سرگردان و کلافه کرده و بخصوص اینکه در مسیر رفتن به دارایی اغتشاشگران اتوبوس را آتش زده و اینجانب متقاضی دستگیری و مجازات موسوی و خاتمی و کروبی می باشند.
ح. کیهانزاده


آیا وقت آن نرسیده است که به مشکلات خیابان دماوند در ایستگاه منصوری روبروی تامین اجتماعی رسیدگی گردد؟ زیرا نیاز شدید به نصب پل عابر پیاده وجود دارد. می خواستم از طریق این ستون این نیاز و درخواست خود را به گوش مسئولان شهرداری بخصوص آقای قالیباف که به جای نصب العین پل به تبلیغات از طریق برج میلاد برای رهبری اغتشاشات گشت، برسانیم. امیدوارم مورد توجه قرار بدهند و همچنین بزودی شاهد مجازات موسوی و خاتمی و کروبی باشیم.
سمیه شریعتمدار

 

آیا وقت آن نرسیده است که اینجانب بابت چاپ سخنرانی آیت ا… جوادی آملی در مورد ولایت فقیه در روزنامه کیهان مورخ 19/5/88 تشکر کنم. همچنین می خواستم خواستار مجازات عوامل اغتشاش از جمله موسوی و کروبی و خاتمی و چاپ مقالاتی در مورد مجازات گردم.

نظرعلی شریعتی

 

آیا زمان اخراج اینجانب نرسیده است؟ می خواستم بگویم که حدود یک سال است که از دانشگاه علوم پزشکی تهران بازنشسته شده ام، در حالی که من یکی از عناصر فریب خورده بوده و باید اخراج شوم نه بازنشسته. از دولت مهرورز که حتی به دشمنانی همچون من نیز توجه می نماید تشکر نموده لطفا مرا اخراج و به وضع عوامل اغتشاش از جمله موسوی و خاتمی و کروبی رسیدگی گردد.
قاسم شریعتمداری

 

آیا وقت آن نرسیده است که اینجانب از مقاله ای که با عنوان “کودتای رنگی در ایران شکست خورد” در صفحه سیاسی کیهان مورخ 18/5/88 چاپ شده از جهت روشنگری بسیار آموزنده و قابل استفاده بود. ضمن زحمت هایی که در روزنامه می کشید قدردانی و خسته نباشید می گویم و خواستار محاکمه عوامل کودتای رنگی یعنی موسوی و خاتمی و کروبی می باشم.
آرداشس کیهانیانس

 

تعدادی دوره گرد با بلندگو صبح تا شب در بلوار 110 فردیس کرج مزاحم زندگی و آسایش ساکنین این محله شده و سبزی می فروشند و همچنین یکی از آنان شبیه یکی از اغتشاشگران که در تلویزیون پخش شد، می باشد. بارها به اداره سدمعبر شهرداری آقای قالیباف در این مورد مراجعه کرده و شاکی شده ایم اما با بی توجهی کامل آقای قالیباف روبرو می شویم.
پیام شریعتمدارزاده


در بیمارستان شهید شریعتمداری بابل، تمام کارهای مربوط به بانوان، توسط پزشکان مرد انجام می شود. حتی در مورد مامایی نیز در این بیمارستان، پزشک زن حاضر نیست. از وزارت بهداشت و درمان دوران خاتمی که عامل این وضع می باشد، شکایت داشته و تقاضای رسیدگی می شود. لطفا پس از ارسال پزشکان و مامایان زن، موسوی و خاتمی و کروبی محاکمه گردیده پیگیری نمایید.( اینو خیلی ظریف نوشتم، حذف نشود، در صورت کمبود جا)
شریعت کیهان زاده

 

آیا وقت آن نرسیده است که نیروی انتظامی نسبت به برخورد با افرادی که به بهانه داروفروشی در ناصرخسرو جلوی مغازه ها بعضا به ایجاد مزاحمت و فروش موادمخدر مبادرت ورزیده اقدام نمایند، این افراد در روزهای اغتشاش برای موسوی تبلیغ نمودند و خواستار محاکمه موسوی و کروبی و خاتمی می باشیم.

حسن قاسمی شریعتمدار