کابینه یازدهم

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

با توجه به اینکه مملکت مملکت امام زمان است و یک دفعه دیدی شوخی شوخی این جن و پری های احمدی نژاد و مشائی کودتا کردند و قدرت را در دست گرفتند و خامنه ای را هم با طلسم “ بولا بولا” ی یکی از هواداران مشائی در کنگوبرازاویل مسخ کردند و کابینه یازدهم به ریاست جمهوری مشائی تشکیل شد و همه این حرفهایی که می زنند و کارهایی که می خواهند بکنند، درست از آب درآمد، پیش بینی می شود کابینه دهم با وزارت خانه های ذیربط تشکیل و همه وزارتخانه ها در هم ادغام شده و یک دولت مهدوی و ولایی یکدست و شاید بی دست تشکیل شد. ترکیب کابینه به شکل زیر پیش بینی می شود:

سید خراسانی و علمدار امام زمان: سید علی خامنه ای( مسخ شده)

شعیب بن صالح و مسوول دفتر امام زمان: محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور و نایب امام زمان: اسفندیار رحیم مشائی

کمیته امداد غیبی: عباس غفاری

وزارت امور اجنه و زردنبو و ارتباطات خاص: حجت الاسلام جعفر جنی

وزارت راه و قالیچه پرنده و جاروی پروازی: داوود احمدی نژاد

وزارت اطلاعات، ارتباطات دیجیتال و متافیزیکی: حجت الاسلام امیری فر

وزارت یارانه های غیبی: صادق محصولی

وزارت شنود اشباح و ارواح و تلفن: مجتبی هاشمی ثمره

وزارت بهداشت و حمام و واجبی و آل و قازقلنگ: خواهر پری دستجردی

وزارت ورزش و طی الارض: علی سعید لو

وزارت نیرو و نور و هاله و اتم: حمید بقایی

وزارت انقلاب و انفجار و خارجه: علی اکبر جوانفکر

وزارت نان و خرما و صنایع و خودرو: سید مسعود کاظمی

کابینه فوق پس از اینکه رئیس جمهور انتخاب شد، به مجلس نهم معرفی شده و حسن نصرالله رئیس مجلس نهم، از نمایندگان مجلس خواست تا رای گیری انجام شود. در این رای گیری ده تن از نمایندگان به عنوان موافق سخنرانی کردم، چهار تن می خواستند به عنوان مخالف سخنرانی کنند که یکهو چشم شان قیلی ویلی رفته و دهان شان کف کرد و به زمین افتادند. علی مطهری نماینده مخالف به محض گفتن بسم الله، توسط یکی از اجنه حامی دولت غیب شد. تمام وزرای کابینه رای اعتماد گرفته و بعد از خواندن ورد مخصوص از مجلس غیب شده و به محل کار رفتند.

  

مرگ بر ضد ولایت فقیه

در پی دریافت رای اعتماد کابینه یازدهم از مجلس، در مهدیه تهران مراسم شکرگزاری برگزار شد. در این مراسم، مجتبی خامنه ای، آیت الله مصباح، محمدرضا نقدی، حدادیان، حاج منصور ارضی، حسین شریعتمداری، فاطمه رجبی و غلامحسین الهام و چند تن دیگر حاضر شدند که به محض ورود آنها، جمعیت حامیان دولت با فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه، اقدام به پرتاب سنگ به آنان کردند و باعث فرار آنان از مجلس شکرگزاری شدند. همچنین واحد نیروی هوایی وزارت اجنه، در یک واکنش سرافرازانه تعداد 260 فروند ابابیل را که هر کدام تعدادی گاز اشک آور با خود حمل می کردند، به محل مهدیه تهران اعزام کردند که در اثر این اقدام برخی عوامل دشمن از جمله مجتبی خامنه ای و تقی مصباح زخمی شدند که بیمارستان ها از پذیرش آنان خودداری کرده و آنها به سفارت سوئیس پناه برده و مداوا شدند. علی خامنه ای در مورد حضور مجتبی در این جمع گفت “اون خودش بالغ است و به من مربوط نیست، پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد.”

 

مسعود ده نمکی جن گیر 2 را ساخت

مسعود ده نمکی یکی از سه کارگردان زنده غیرزندانی کشور، امروز از فیلم “جن گیر” قسمت دوم که در مورد فتنه اصولگرایان انگلیسی، ساخته است رونمایی کرد. وی در این فیلم که از اسپشیال افکت استفاده فراوانی کرده است، جنگ اجنه و لولوخورخوره ها را با اصولگرایان فتنه سیاه (که رهبرشان ممه استعاره ای از خانواده لاریجانی است) را به تصویر کشیده است. این فیلم که با حضور بازیگران سیاهپوست مسلمان آمریکایی ساخته شده است، تصویر فتنه 1390 را به نمایش درآورده است. در این فیلم “ لیدی گاگا” بازیگر سرشناس تازه مسلمان که نام خود را به “ لولوقاقا” تغییر داده است، استفاده شده که نقش ممه را بازی کرده و محمد رضا شریفی نیا نقش لولوخورخوره را بازی می کند. سپاه پاسداران اعلام کرده است که تماشا نکردن این فیلم به معنی مخالفت با امام زمان است.