همه خبرهای صلح نیوز؛ از طلاق تا تجاوز

نویسنده
نازنین کامدار

» بیماری جنسی "امنیتی های ناشی"

با افزایش تعداد خبرسازی های جعلی سایت “صلح نیوز” و وارد کردن اتهامات جنسی بی سابقه به مخالفان آیت الله خامنه ای، برخی از فعالان رسانه ای جناح راست نیز به اقدامات این سایت که به “سایت امنیتی های ناشی” شهرت یافته، اعتراض کردند.

سایت صلح نیوز که توسط “امیرحسین طاهرخان” ،یکی از نزدیکان محمدرضا فقیه، رئیس پیشین سازمان هلال احمر و برنامه ریز میتینگ ورزشگاه آزادی برای اسفندیار رحیم مشایی، اداره می شود، پس از چند خبر با مضامینی چون “شکایت همسر دوم محمد رضا خاتمی”، “طلاق همسر مهدی کروبی” و… اقدام به انتشار خبری مبنی بر “تجاوز محمد نوری زاد به دخترش” کرد؛ اقدامی که حتی واکنش فعالان راستگرا از جمله مهدی رحمانی، سردبیر سایت “نکات پرس” را برانگیخت.

این سایت که خود را وابسته به “قرارگاه عمار” می داند و کارش را با اعلام خبر “پرونده سازی برای روزنامه نگاران فتنه گر” آغاز کرد در خبر “ اختصاصی/ شکایت از محمد نوری زاد به جرم تعرض جنسی به دخترش + عکس” نوشته است: “محمد نوری زاد اخیرا در پی یک جنون آنی به دختر ۳۲ ساله خود در منزلش تجاوز می کند که با حضور به موقع همسرش از ادامه تعرض پدر به فرزند جلوگیری به عمل می آید. این گزارش حاکی ازآن است این فرد که به نظر می رسد دچار جنون آنی شده است به یک باره به دختر ۳۲ ساله خود حمله می کند و وی را مورد تعرض جنسی قرار می دهد. همسر محمد نوری زاد از وی به مراجع قضایی شکایت کرده است و هم اکنون پرونده این جانی در حال رسیدگی است. محمد نوری زاد طی سال های گذشته دچار اختلالات روحی و روانی شده است و پرونده وی در بیماستان اعصاب و روان مهرگان تهران موجود است وی تحت نظر پزشکان اعصاب و روان است. برخی از منابع خبری اعلام داشته اند که خانواده نوری زاد وی را به دلیل نداشتن تامین و امنیت جانی ترک کرده اند. وی به شدت از مشکلات روحی و روانی رنج می برد و مصرف داروهای اعصاب و روان در دستور کار وی است.حال دختر محمد نوری زاد هم اکنون نامناسب گزارش شده است. در این رابطه اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد”.

این سایت پیش از این هم خبری درباره همسر دوم محمدرضا خاتمی نوشته بود: “رویا امانی همسر دوم محمدرضا خاتمی برادر سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات اخیرا به دادگاه خانواده از همسر خود شکایت کرده است؛ علت شکایت بدرفتاری اعلام شده است!” این خبر از سوی محمدرضا خاتمی تکذیب شد.

صلح نیوز خبری هم درباره “طلاق همسر دوم مهدی کروبی” منتشر کرده بود.

خبر “تجاوز جنسی نوری زاد به دخترش” با واکنش این چهره منتقد آیت الله خامنه ای مواجه شد به طوری که وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: “ساعت یک بامداد است. می بینم دوستی خبر صلح نیوز – خبرگزاری وزارت اطلاعات یا سپاه – را برای من ارسال کرده. دیدمش. بیش از آنکه مکدر شوم، به سقوط اخلاقی یک جامعه ی مدعیِ مسلمانی در ورطه ی زشتکاری می اندیشم. به خود می گویم: محکم بایست که این گریبان دریدن ها نشان از آن دارد که تو به مغز این هیولاها میخ کوفته ای. و این که: این هنوز ابتدای راهی است که بدان پای نهاده ای”.

این خبر که با واکنش سایت های خبری مواجه شده، از سوی سایت صلح نیوز به عنوان “رسالت عمارگونه” نام گرفته!این سایت در واکنش به انتقادها نوشته است: “دامنه حملات ضدانقلاب و دشمنان نظام و رهبری عزیز به صلح نیوز هر روز وسعت بیشتری پیدا می کند و ترور شخصیتی تیم خبری صلح نیوز از سوی معاندان در دستور کار قرار گرفته است. این حملات با هداف ایجاد رعب و وحشت برای صلح نیوز از سوی ضدانقلاب صورت می گیرد تا ما را در انجام رسالت عمارگونه خود سست نمایند.اما زهی خیال باطل تیم خبری صلح نیوز بدون توجه به این حملات و اتهام زنی های کذب و مضحک در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه محکم ایستاده است و هر هزینه ای را در این راه پرداخت خواهد کرد”.

اما انتقادات به این سایت امنیتی، تنها به سایت های مخالف محدود نبوده و مهدی رحمانی، سردبیر سایت “نکات پرس”، وابسته به محافظه کاران نیز نسبت به اقدامات صلح نیوز اعتراض کرده و در صفحه گوگل پلاس خود نوشته است: “اخه آدم هر چقدر انقلابی تر می شه باید مومن تر باشه با اخلاق تر بشه کریم تر و مهربان تر بشه. یک سایت که من صاحبش را دقیق می شناسم تیتر زده «شکایت از محمد نوری زاد به جرم تعرض جنسی به دخترش + عکس» بعد هم برداشته عکس دختر طرف را زده…آدم انقدر پست و حقیر می‌شه که اینطور با ابروی مردم بازی کنه؟!نوری زاد ضد انقلاب اصلا محارب اصلا باید ۱۰۰ بار اعدام شه خوبه؟!!! این کثافت کاری های رسانه‌ای و اخلاقی چیه (حتی به فرض محال درست )به والله نمی تونید جواب بدید دختر بدبخت را بدنام می کنید از خدا خجالت نمی کشید؟! اگر این رویه انقلابی گری و دفاع از ارزش ها است مرده شور ارزشهاتون را یکجا ببرم.یه عده هم ذوق کردن که بزنیم آبروی این مرتیکه ضد انقلاب ببریم شما دارید آبروی خودتونو می برید آبرو این انقلاب را می برید که نتوانسته به شما درس اخلاق بده…الله اکبر…”.

گفتنیست بسیاری از نیروهای اصولگرا در پای مطلب مهدی رحمانی از صلح نیوز انتقاد کرده و خواستار توقیف یا فیلتر آن شده اند.