تق تق سکس و ترس

نویسنده
مرضیه حسینی

» فیلم روز

فیلم سینمایی “تق تق” به کارگردانی “ایلای روث” و نویسند‌ه‌گی “ گیلرمو آمودو” و “نیکولاس لوپز” از ۲۸ اکتبر در سینماهای سراسر دنیا روی پرده رفته. این فیلم که محصول مشترک آمریکا و شیلی است، داستان مردی به نام ایوان وبر (با بازی کیانو ریوس) را روایت می‌کند که به تازه‌گی ازدواج کرده و آخر هفته در خانه تنها می‌ماند و به طور ناخواسته میزبان دو دختر می‌شود.

بازی‌گران: کیانو ریوس، لورنزا ایزو، آنا دو آرماس

کیانو ریوس که با بازی در تریلوژی “ماتریکس” به شهرت رسیده، درباره‌ی بازی و حضور در این فیلم به خصوص سکانس‌های اروتیک‌اش می‌گوید: “برای بازی در سکانس شهوت‌آلود این فیلم که در حمام می‌گذرد به هم‌راه دو بازیگر فیلم به مدت یک هفته تمرین کردیم.”

کارگردان تق تق، ایلای روث، که همسرش ایفاگر نقش یکی از دختران اغواگر فیلم است، درباره‌ی تجربه‌ی کارگردانی کردن همسرش برای بازی در یک نقش سکسی می‌گوید: “باید اعتراف کنم که عجیب بود. زیرا لورنزا ایزو آن موقع نامزد من بود و ما واقعا داشتیم فیلم‌برداری می‌کردیم، از آنچه فکر می‌کردیم عجیب‌تر بود. هر چند یک صحنه‌ی عشق پرشور نبود. صحنه‌ای از جوشش غریزه‌ی حیوانی همچون صحنه‌های رابطه‌ی جنسی در فیلم‌های دیوید لینچ بود. من نمی‌خواستم که این صحنه مفرح باشد بلکه می‌خواستم دارای سبک، سوررئال و حیوانی باشد. رعد و برق و موسیقی این صحنه را که “غریزه اصلی” در آن به اوج می‌رسد، همراهی می‌کنند.”

تق تق خیلی زود از صحنه‌ها و سکانس‌های اروتیک عبور می‌کند و وارد ژانر وحشت می‌شود. دو زن اغواگر فیلم پس از سکس با مرد متاهل از خانه‌ی او خارج نمی‌شوند و آرام‌آرام خانه و زنده‌گی مرد را به سمت نابودی می‌برند.

تریلر تق تق را ببینید.

 

چهره‌ی روز- لورنزا ایزو

لورنزا ایزو پارسونز (به انگلیسی: Lorenza Izzo Parsons) (متولد۱۳ ژانویه ۱۹۹۲) هنرپیشه و مانکن اهل شیلی است. او دختر مدل سابق رزیتا پارسونز و همچنین خواهرزاده کارولینای پارسونز است.

ایزو که از سال ۲۰۱۲ و با بازی در فیلم “پس‌لرزه” وارد سینما شده، تا به حال در چهار فیلم بازی کرده و تق تق سومین تجربه‌ی سینمایی‌اش محسوب می‌شود. او در ۸ نوامبر ۲۰۱۴ با هنرپیشه و کارگردان آمریکایی ایلای روث ازدواج کرد.