واکنش خرازی به انتقاد از نسل‌دوم اصلاح‌طلبان

نویسنده

خرازی از اعضای موسس “نسل دوم اصلاح طلبان” در پاسخ به بخشی از اصلاح‌طلبان که با این تشکل مخالفت می‌کنند می‌گوید:واقعاً اخلاق این است که به جوانان باانگیزه اهانت کنیم؟ اینها تا دیروز که پیاده‌نظام شما بودند چطور خوب بودند اما امروز بدند؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق خرازی از اعضای موسس تشکل “نسل دوم اصلاح‌طلبان” موسوم به «ندا» در گفت‌وگو با نشریه مثلث به برخی شبهات و انتقادات راجع به این تشکل که عمدتاً از سوی بخش دیگری از اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود پاسخ داده است. 

وی در بخشی از این مصاحبه در مورد نسل اول  اصلاح‌طلبان می گوید: من هیچگاه در خصوص ریزش در نسل اول اصلاح‌طلبان صحبت نکرده‌ام بلکه استراتژی و بحثی تحت عنوان رویش نسل دوم و جوانان اصلاح‌طلب را مطرح کردم. یکی از بزرگترین مشکلاتی که ما در ایران داریم این است که گویا در همه چیز بازنشستگی وجود دارد اما هیچکس در سیاست برای خود بازنشستگی قائل نیست. من نه به دنبال حذف نسل اول اصلاح‌طلبان هستم و نه ریزش نسل اول اصلاح‌طلبان را دنبال می‌کنم؛ بلکه حرفم چیز دیگری است. حرف من این است که جوانانی که امروز در جمع اصلاح‌طلبان هستند نیازمند امنیت، اتاق فکر، توجه بیشتر و تعریف مجدد همکاری با نظام هستیم.