ماه عسل و ماه تلخ

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

معلوم بود و معلوم است و معلوم خواهد بود که « ماه عسل» دولت احمدی نژاد و بانو رو به اتمام است. این مراسم عروسی که خواستگاری آن بی سروصدا صورت گرفته و در تمام مدت نامزدی، داماد اصلا روی ماهش را به عروسی که قرار بود به عقد موقت چهارساله دربیاید، نشان نداده بود، در میان سروصدای فراوان برگزار شد و پس از آن داماد تنهایی یک سال به سفر رفت و در چهار قاره جهان با چیزهایی که هرگز ندیده بود، آشنا شد و چیزهایی که در چهار قاره جهان کسی قبلا ندیده بود، نشان داد. فعلا آقای داماد یکی دو ماهی است که به سرخانه و زندگی برگشته و مشغول بازی پاتختی و دیدارهای داماد سلام و عروس سلام است. به نظر می رسد که داماد از وقتی زندگی معمول را آغاز کرده، حالش خوب نیست و دلش می خواهد دوباره به ماه عسل برود.محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت گفت: « ماه عسل دولت رو به اتمام است.»

کیف های مصری

تکذیب شد. وزارت رفاه و امور مجلس که قویا قصد دارد کلیه نیروهای کم درآمد، غریب الغربا، راه ماندگان و ابن السبیل، زیر خط فقر، خواهران ویژه و برادران گرفتار مجلس را تحت حمایت قرار دهد، تا خودش هم در صورت لزوم تحت حمایت قرار بگیرد، اهدای کیف های یک میلیون تومانی را تکذیب کرد و اعلام کرد که این تعداد کیف اصلا قابل نمایندگان عزیز را نداشت، و کسانی که در مطبوعات سروصدا راه انداختند، باید بروند و بمیرند. قرار است وزارت مذکور برای مرحله بعد کوله پشتی هایی به این نمایندگان اهدا کند که وقتی به روستای پدری برمی گردند وسایل شان را در آن بگذارند.

گریه کنین مسلمونا! ثوابه

اصولا یکی از مشکلات جهان امروز این است که وقتی یک کاریکاتور ضد اسلامی در دانمارک چاپ می شود، بلافاصله بیست نفر از مسلمین ترتیب یک انفجار را می دهند، و صد نفر دیگر از مسلمین را می کشند. یا وقتی یک نفر در فرانسه یا ترکیه به شئونات اسلامی اهانت می کند، برادران مسلمان به جای اینکه او را از بین ببرند، که اینجانب با از بین بردن این اشخاص عمیقا مخالفم، می زنند و خودشان را از بین می برند. در نتیجه اتفاق مهمی که می افتد این است که در سه حالت ملت بدبخت و مومن عراق به شهادت می رسند:

حالت اول: در این حالت جنگ بین نیروهای اشغالگر و نیروهای مخالف اشغال صورت می گیرد و هفته ای ده نفر از طرفین کشته می شوند.

حالت دوم( قبل از اشغال): در این حالت صدام حسین رهبری کشور را در دست داشت و مردم هر روز کشته نمی شدند، بلکه هر چند سال یک جنگی راه می افتاد و دهها هزار نفر از مردم عراق دشمنان شان را می کشتند و خودشان کشته می شدند. در فاصله بین دو جنگ نیز صدام وقت می کرد و کسانی را که اضافه بودند بصورت دسته جمعی یا فردی از بین می برد.

حالت سوم: در این حالت چون هیچ قدرت متمرکزی در عراق وجود ندارد که مردم از آن بترسند، در نتیجه مردم وقت می کنند کار طبیعی شان را بکنند، یعنی شیعیان و اهل سنت تلاش می کنند همدیگر را نابود کنند که وقت دشمنان خارجی هم گرفته نشود. در یک عملیات فاجعه بار در شهرک صدر 202کشته و 250 زخمی شدند، در این عملیات سنی ها شیعه ها را کشتند.

یک فرقه عجیب و نه چندان جدید

من نمی دانم کجای این فرقه جدید است؟ البته می دانم که این فرقه عجیب است، اما جدید نیست. رسانه ها اعلام کردند که یک فرقه عجیب در فرانسه کشف شده است. که این فرقه به یک جنبش افراطی در آمریکا وابسته اند. اعضای این فرقه فرزندان شان را در خانه آموزش می دهند. و کودکان آنان با بقیه بچه ها ارتباط ندارند. اعضای این فرقه از رسانه های گروهی مانند رادیوتلویزیون و اینترنت اصلا استفاده نمی کنند.

توضیح: با وجود شباهت تمام خصوصیات اعضای این فرقه با مجاهدین خلق، به عرض می رسد که منظور از این فرقه مجاهدین خلق نیستند.

علی آباد در مقابل فیفا

بالاخره دعای امت شهیدپرور و احمدی نژاد مستجاب شد و فیفا ایران را به دلیل دخالت دولت در اداره امور فوتبال از تمام فعالیتهای بین المللی معلق کرد. این واقعه روح بخش و انقلابی را به امت شهیدپرور و رزمنده ایران تبریک گفته و از خداوند خواستار ادامه این برکات الهی هستیم. برای اقدام متقابل در مقابل فیفا، راه حل های زیر پیشنهاد می شود:

1) افزایش تولید اورانیوم به سرعت و اعلام آن به افکار عمومی جهان تا مردم جهان بفهمند ما چقدر جدی هستیم و دست از بازی های اینچنینی بردارند.

2) انفجار دفتر فیفا در سراسر جهان و سپس دعوت فیفا به مذاکره در شورای امنیت و همزمان با آن کمک به مردم لبنان تا آنها بتوانند ضعف های شان را در فوتبال جبران کنند.

3) کار روی تیم ملی برای اینکه آنها همگی به تیم وزنه برداری بروند و البته دوپینگ نکنند.

4) ایجاد جام جهانی اسلامی و جام ملت های مسلمان در سراسر جهان به جای جایگزین جام جهانی.

5) البته یک راه دیگر هم وجود دارد و آن اینکه علی آبادی از فدراسیون برود و دولت تیم فوتبال را رها کند به حال خودش. اما این موضوع عیب بزرگی که دارد این است که ممکن است مشکلات فوتبال کشور حل شود.

شور رنگی انتخابات

وزارت کشور واقعا تیم خوشفکر و عمیق و دقیق و حساب شده ای را برای برگزاری انتخابات برگزیده است. این وزارتخانه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور سلیقه های گوناگون در انتخابات، صندوق های رای گیری را در رنگ ها مختلف انتخاب کرده که با این صندوق ها احتمالا شور انتخاباتی هفت و نیم برابر می شود.

روز خواهر وارد می شود

روز خواهر و سرودی از بسیجیان برای خواهران کشور عزیز ما ایران. در این سرود دل انگیز و نشاط بخش بسیجیان عزیز به مناسبت روز خواهر چنین گفته اند :

خواهرم در کوچه آرایش مکن

-از جوانان سلب آسایش مکن

-خواهرم دیگر تو کودک نیستی

خواهرم ، این لباس تنگ چیست؟

پوشش چسبان؟؟؟خجالت نمی کشی ؟ حیا نمی کنی ؟

شاید ندونی که من دوستت دارم …

شاید ندونی که من عاشقتم ….

شاید هیچ وقت ندونی که قلب من به عشق تو می تپه …..

اما اینو بدون که انرژی هسته ای حق مسلمه…