تعیین مدیر بعد از انتخابات

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» تربیت بدنی حکم خود را تکذیب کرد!

محمد علی آبادی، معاون محمود احمدی نژاد ورییس سازمان تربیت بدنی در فاصله سه روز تا انتخابات رییس جمهوری اسلامی، یک بار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تعیین و سپس انتخاب اورا تکذیب کرد.

 

علی آبادی که این روزها در بحث های انتخاباتی ازوی به عنوان یکی از “مفسدین اقتصادی” نام برده می شود،دیروزطی حکمی حبیب کاشانی، مدیرعامل سال پیش باشگاه پرسپولیس را به عنوان عضو هیات مدیره این باشگاه انتخاب کرد. این خبر روی سایت تربیت بدنی هم رفت و اعلام شد که هیات رییسه باشگاه با تشکر از عباس انصاریفرد، کاشانی را بار دیگر به عنوان مدیرعامل برگزیده است. اما تنها دقایقی بعد مدیرعاملی کاشانی تکذیب و گزینش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به بعد از انتخابات روز جمعه موکول شد!

خبرگزاری دانشجویان ایران با عنوان “سازمان تربیت بدنی خبر خودش را تکذیب کرد!” از سوی این سازمان اعلام کرد که کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشده است. بر اساس این خبر یکی از مسوولان پایگاه اطلاع رسانی سازمان تربیت بدنی خبری را تکذیب کرده که چند دقیقه پیش از آن به طور رسمی اعلام کرده بود.

در خبر سایت سازمان تربیت بدنی آمده بود: “با نظر هیات مدیره و ضمن تقدیر از تلاش عباس انصاری فرد،حبیب کاشانی مدیر عامل جدید باشگاه پیروزی شد.”

اما همین پایگاه رسمی اطلاع رسانی دقایقی بعد خبر مزبور را از روی سایت خود حذف کرد.

حکم عضویت کاشانی در هیات مدیره صبح دیروز پس از دیدار او با محمد علی آبادی از سوی خبرگزاریها اعلام شده بود. پس از این ملاقات عباس انصاریفرد نیز با رییس سازمان تربیت بدنی دیدار داشت. جالب اینکه خبرگزاری فارس پس از این انتصاب در خبری با عنوان “بیانیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس” از سوی حبیب کاشانی هواداران این تیم را به حمایت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امروز با امارات در راه جام جهانی 2010 دعوت کرد.

یکی از مسوولان سازمان تربیت بدنی - که مایل نبود نامش فاش شود – در تماسی با روز یادآور شد که تا پیش از روز انتخابات رییس جمهوری هیچ عزل و نصب مهمی نباید انجام گیرد.