تمرین تیم زنان توسط آقای مدیرعامل!

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» در لیگ برتر فوتسال ایران رخ داد

شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال زنان پرسپولیس مشهد خبر داده که در غیاب او محمد اولیاء زاده به سالن تمرین تیم رفته و بازیکنان را تمرین داده است. این خبر در شرایطی انتشار می یابد که در جمهوری اسلامی حتی تماشای مسابقه بانوان هم برای مردان با سختگیری بسیار ممنوع است.

به نوشته خبرگزاری مهر یاری گفته: “مدیرعامل کمترین دانشی برای آموزش فوتبال و یا فوتسال ندارد و بازیکنان تیم فوتسال بانوان پرسپولیس دیگر حاضر نیستند با این آقا که معلوم نیست از کجا مجوز گرفته وارد سالن شوند، تمرین کنند! در چند ماه گذشته حتی ریالی هم از قراردادهای بنده و بازیکنانمان پرداخت نشده است و چهار تن از بازیکنان غیربومی (مرضیه توفیقی نسب، مهسا نظری، لیلا خدابنده لو و زهره عینی) به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی تمرینات تیم و شهر مشهد را ترک کرده اند. چند بازیکن دیگری هم که در مشهد مانده اند به امید در یافت مطالباتشان هستند.”

خانم یاری یک روز پیش از این به خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی گفته بود: “وعده های توخالی مدیرعامل پرسپولیس مشهد فراری ام داد. دیگر ادامه حضور در تمرین یا مسابقات برای من و بازیکنانم امکان پذیرنیست.”

سرمربی معترض تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در گفت و گو با ایرنا یادآور شده بود: “تیم پرسپولیس مشهد پس از دیدار مقابل دانیال ایذه در هفته چهارم لیگ برتر (در اول بهمن ماه) تاکنون تنها دو جلسه تمرین داشته است. آیا با چنین شرایطی یک تیم می تواند به فعالیت طبیعی خود آن هم در لیگ برتر ادامه دهد؟”
برپایه این گزارش مدیرعامل باشگاه تازه تاسیس پرسپولیس مشهد در روز یکشنبه گذشته نیز با بازیکنان برخورد کرده و گفته باید در تمرینات روز بعد به مربیگری خود او، حاضر شوند؛دستوری که با مخالفت بازیکنان مواجه شده است.
تیم پرسپولیس زنان مشهد با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و قرار است روز جمعه ۱۸ بهمن ماه در برابر تیم پرسپولیس تهران قرار گیرد.