سپاه قدس خواستار حمایت از مقاومت

نویسنده
کرسنت

» گزارش کرسنت از نامه قاسم سلیمانی

به رغم این‌که رژیم‌های عربی و دوستان غربی آن‌ها برای تضعیف مقاومت علیه حمله صهیونسیتی در غزه نقشه کشیده‌اند، صداهایی در ایران وعده حمایت کامل می‌دهند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر ایران، در پیام روز عید فطر از تمام مسلمانان جهان خواست تا اختلافات خود را کنار بگذارند و به فلسطینیان کمک کنند و برای دفاع از خود برای آن‌ها سلاح بفرستند. وی همچنین خواستار مسلح کردن مقاومت در کرانه غربی شد.

قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران نیز در پیامی احساسی قول داده که از غزه در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها حمایت کند.

این پیام که بصورت نامه منتشر شده، اولین بار توسط تلویزیون لبنانی المیادین پخش شد و پس از آن بین مردم می‌چرخد. وی نوشته است: “فلسطین قلب تپنده‌ای است که خونش در رگ‌های بشریت جاری است تا انسانیت تازه‌ای را خلق کند. فلسطین سعادت را به جهان هدیه می‌کند و وجدان را می‌لرزاند و ملت‌ها را از خواب عمیق بیدار می‌کند. در این برهه زمانی فلسطین بین حق و باطل است، بین عدالت و بی‌عدالتی، ستمگر و ستمدیده.” فرمانده نیروی قدس، فرماندهان فلسطینی را که مصالحه نمی‌کنند و فشار را تحمل می‌کنند و در مقابل توطئه‌ها عقب‌نشینی نمی‌کنند، ستایش کرد.

وی به طور خاص نیروهای قسام، شاخه نظامی حماس، تیپ شهدای الاقصی، تیپ ناصر صلاح‌الدین، تیپ ابو علی مصطفی، رهبران سیاسی حماس، جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت را مورد ستایش قرار داد.

او در نامه‌اش نوشت: “صحنه‌های دردآور فلسطین قلب ما را می‌شکند و سینه‌هایمان را مالامال از غم می‌کند، غمی که یک خشم عمیق به همراه دارد، خشمی که در زمان مناسب بر سر جنایتکاران صهیونیست خراب خواهد شد. خدا کسی را که با شما بدرفتاری کرد و به این کار ادامه می‌دهد لعنت کند. خدا هر ستمگری را که از این رژیم جنایتکار دفاع کرد و می‌کند لعنت کند. آن‌ها دفاع کرده‌اند و می‌کنند، خصوصا رهبر این ستمگر جهانی، آمریکا.”

سلیمانی با اشاره به رژیم نظامی مصر که گذرگاه رفح را که تنها مرز غیراسرائیلی غزه محسوب می‌شود، بسته است گفت: “خدا کسی را که درهای نجات شما را بسته و همدست جنایت صهیونیست‌هاست لعنت کند.”

ایران به غزه کمک‌ فرستاده اما رژیم مصر اجازه نمی‌دهد کمک‌ها از مرز عبور کند. فرمانده قدس با اشاره به پیشنهاد اخیر مبتنی بر این‌که حماس و جهاد اسلامی خلع سلاح شوند تا اسرائیل با رفع محاصره غزه موافقت کند گفت: “تمام دنیا باید بداند: خلع سلاح مقاومت اشتباه است. توهمی است که به واقعیت نخواهد پیوست. در پیشگاه خدای بزرگ، با شهدا پیمان می‌بندیم که محکم بایستیم و تغییر نکنیم، همانطور که در عمل به وظیفه شرعی حمایت از مقاومت این کار را همیشه کرده‌ایم. ما تاکید می‌کنیم که تا پیروزی مقاومت…تا وقتی که زمین، آسمان و دریا برای صهیونیست‌ها جهنم شود ادامه خواهیم داد. جنایتکاران و مزدوران باید بدانند که حتی یک لحظه هم دفاع و حمایت از مقاومت و حمایت از مردم فلسطین را کنار نخواهیم گذاشت و هیچ تردیدی در این مورد نداریم.”

منبع: کرسنت - 3 اوت