پانزده کلید و سه در بسته

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

بالاخره چشم شیطان کور، گوشش کر، روحانی از سد مجلس و اراذل و اوباش آن گذشت و موفق شد پانزده وزارتخانه را به دست پانزده وزیر جدید بدهد. سه وزارتخانه دیگر که نجفی، میلی منفرد و سلطانی فر بنا بود به آن بروند، فعلا سرپرست دارد و فعلا پانزده کلید دست حسن آقاست و سه در بسته مانده که موقتا باز شده. زنگنه که هنوز نیامده چهار تا از لاشخورهای احمدی نژاد را عوض کرد. دستش درد نکند. جنتی هم فعلا رفته وزارت ارشاد منتظریم ببینیم در خانه سینما را چه زمانی باز می کند. ظریف هم که نیامده تلفنی با بان کی مون صحبت کرد و طرف دعوت کرده روحانی و ظریف بروند نیویورک. هنوز نه تقی به توقی خورده، احمد خاتمی، رهبر چشم درشت های امت حزب الله به وزرا گفت: « وزرا در عزل و نصب ها جناحی عمل نکنند.» وزرا هم از راه دور گفتند: « چشم، شما زیاد حرص نخور، فعلا به کارت برس». از طرف دیگر، برادر سروری از سروران مجلس مقادیری شاخ و نشان کشید که « سه وزارتخانه باقیمانده وزیر متخصص و متعهد می خواهند، نه سیاسی و جناحی» یکی هم نیست به این سرور عزیز بگوید که مرد حسابی! اگر متخصص باشد که دیگر متعهد به مجلس نمی شود.

فعلا صالحی که تنها وزیر تمیز و شسته رفته کابینه احمدی نژاد بود، ماند در مرکز انرژی هسته ای، باریکلا حسن آقا، جعفر توفیقی همکلاسی قدیمی خودمان رفت فعلا برای وزارت علوم، نجفی هم شد سرپرست سازمان میراث فرهنگی.

 

کف مطالبات ما از نجفی

ما کارشناسان امور میراث فرهنگی از آقای نجفی در سازمان میراث فرهنگی انتظار داریم مطالبات ما را به عنوان کف مطالبات، لطفا سریعا اجرا نماید:

اول: با توجه به ضرورت حفظ انسان های نخستین آیت الله جنتی به عنوان یکی از تنها بازماندگان عصر نوسنگی که در جریان کشف آتش و سایر موارد بوده، به همین صورت یا به شکل تاکسیدرمی شده به موزه ایران باستان منتقل می شود، تا میراث فرهنگی ایران حفظ گردد.

دوم: با توجه به ضرورت باستانشناسی و شناخت پیشینه دایناسورها و کلیه موجودات ناشناخته آقای حسین شریعتمداری که پرونده همه آنها را دارد به مرکز باستانشناسی کشور منتقل شده و به همکاری خود با جنتی برای پیشینه نگاری نیمه پنهان دایناسورها در موزه ایران باستان خواهد پرداخت.

سوم: با توجه به ضرورت گردشگری و سوابق سیاه آقای نجفی در جاسوسی برای دشمنان، احتمال نفوذ گردشگران افزایش یافته و عناصر دشمن مانند جیم، جورج، ژاکلین، ژان لوئی، آلبرت و سایر عناصر قسم خورده معاند به کشور وارد شده و اطلاعاتی را که قبلا هزار بار فرماندهان پناهنده شده سپاه به اسرائیل دادند مجددا به آنها خواهند داد. در این زمینه جلوگیری نمائید.

چهارم: با توجه به اینکه سازمان میراث فرهنگی قبلا با مدیریت آقای مشائی اداره می شده، و آقای مشائی هم مراد آقای احمدی نژاد بوده، آقای احمدی نژاد هم هفته قبل 2530 قطعه هدایای کشورهای خارجی به رئیس جمهور را که باید در موزه سعدآباد نگهداری شود و نگهداری می شد، با هشت کامیون به سرقت برده است، لطفا دستور فرمائید موزه ها و مراکز باستانی کشور را یک بازرسی بکنند، یک دفعه آرامگاه کورش، سرستون های تخت جمشید، مجسمه مفرغی دوره اشکانیان را به سرقت نبرده باشند.

پنجم: در راستای حفظ صنعت گردشگری از یک سو و حفظ صنعت کفش داخلی از سوی دیگر، با توجه به اینکه قبلا در جریان سفر خانم زهرا کاظمی به عنوان گردشگر ایرانی کانادایی، وی مورد اصابت کفش قاضی مرتضوی( موسوم به شیئی سخت) قرار گرفته و در گذشته است، خواهشمند است یا از گردشگران خارجی حمایت نموده یا در هنگام سفر آنها قاضی مرتضوی را حتما در محل مناسب بسته و مانع حمله وی به گردشگران شوند.

ششم: با توجه به اینکه روز اول ریاست ایشان است، بقیه کارها را روزهای بعد اعلام می نمائیم.

 

اسرائیل: کیهان باز هم برنده شد

این شریعتمداری هم هر چند ماهی دچار جن گرفتگی می شود و یک دفعه اعلام می کند که کل دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی عوامل ناتوی فرهنگی هستند. یک دفعه می بینی بی بی سی شد تلویزیون ناتوی فرهنگی، مسعود بهنود شد معاونت فرهنگی ناتوی فرهنگی، بالاترین شد سایت بالارونده ناتوی فرهنگی، گویا شد سایت اصلی ناتوی فرهنگی، گوگل شد موتور جستجوی ناتوی فرهنگی، و اوباما هم شد سفیر ناتوی فرهنگی در آمریکا، حالا دو روز است که گیر سه پیچ داده به مناشه امیر. کیهان نوشته که سایت بالاترین تحت مدیریت مستقیم مناشه امیر است و گویا هم سایت اختصاصی مناشه امیر. بعد هم از قول مناشه امیر تیتر زده که « باز هم کیهان برنده شد». البته طبیعی است، اگر شما هم روزی 36 ساعت خودتان را جر می دادید، ولی هیچ کس به اهمیت شما اشاره نمی کرد، بالاخره یک جمله ای پیدا می کردید که نه دوست تان بلکه دشمن تان لااقل از شما تعریف کند. حالا این موضوع به کنار، این « خاکسپاری جنازه فتنه» هم موضوع مهمی است. از سال 1388 تا امروز روزنامه کیهان 127865 بار جنازه فتنه را که خبر مرگش را اسدالله بادامچیان داده، دفن کرده. بعد هم هر اتفاقی می افتد می گوید بخاطر فتنه است. این فتنه هم شده مثل نابودگر شماره دو، هی گلوله می خورد و می میرد و ذوب می شود، دوباره زنده می شود و فتنه راه می اندازد. حسین جان! ما را که دفن کردی، برو سر انتخابات بعدی بیا ببینیم کت تن کیه؟

 

چرا کوچک زاده به پورمحمدی حمله کرد؟

این سایت انتخاب هم بعد از کلی فکر کردن این تیتر را انتخاب کرده که « چرا کوچک زاده به پورمحمدی حمله کرد؟» این هم سووال کردن دارد؟ همین که روحانی و ظریف و نجفی و آخوندی و زنگنه وارد مجلس شدند، در فاصله ده متری کوچک زاده نشستند و در این همنشینی نه کوچک زاده گازشان گرفته، نه به طرف شان سنگ پرتاب کرده، نه خودش را به دیوار زده، نه صندلی ها را جر داده، نه قمه کشیده، خودش نشانه پیشرفت است. البته ممکن هم هست قرص هایش را به موقع خورده باشد. بالاخره مسوولیت کمیسیون اعصاب و روان مجلس این مشکلات را هم دارد.

 

آیت الله جنتی اظهار علاقه کرد

محسن نفر یکی از آهنگسازان قدیمی کشور در مصاحبه سرگشاده ای اعلام کرده که آیت الله جنتی یکی از نوارهای ایشان را گوش داده و از آن خوشش آمده است. اصولا این موضوع که آیت الله جنتی بتواند از چیزی، حالا هر چه که می خواهد باشد خوشش بیاید، خودش موضوع مهمی است. سازمان باستانشناسان بدون مرز به دنبال این اظهار نظر تصمیم گرفتند ببینند که این نوار چه بوده و اصولا انسان نخستین از چه نوع صداها و موسیقی هایی خوشش می آمده. یکی از آگاهان اعلام کرد احتمالا جنتی از یکی از ترانه های زیر که ممکن است مال محسن نفر باشد یا ممکن است نباشد، خوشش آمده است:

گزینه اول: موزیک “ مرگ دیگری” محسن نفر

گزینه دوم: موزیک “ گورکن” محسن نفر

گزینه سوم: موزیک “ من از روز ازل” بنان

گزینه چهارم: موزیک “ می نوش که عمر جاودانی این است”  فریدون شهبازیان و شجریان

 

نخبگان و بسیج

کلا فرض کنید شما یک نخبه هستید و اسم بسیج را می شنوید….. عزیز من! چرا فرار می کنی، من که نگفتم حتما، گفتم فرض کنید و قبلش هم گفتم “ کلا”، یعنی نه به بار است نه به دار. همین طوری یک چیزی گفتیم دور همی خوش بگذرد. هان؟ « اصلا شوخی شم قشنگ نیست؟» بسیار خوب. این اصلا حرف من نیست. آقای سردار نقدی بدون اعلام وضع اضطراری و بدون اعلام خطر گفته « نخبگان وارد بسیج شوند»…. باز هم که فرار کردید. آقا جان! یک حرفی زده، جدی چرا می گیرید؟ اگر بنا بود حرف های نقدی درست باشد، تا حالا اسرائیل سی بار نابود شده بود و آمریکا ده بار زیر و رو شده بود. نه فقط اسرائیل و آمریکا، بلکه الآن در انگلیس و فرانسه تا حالا جمهوری اسلامی اعلام شده بود همه فرانسوی ها و انگلیسی ها داشتند می رفتند افغانستان پناهنده بشوند. جدی نگیرید. مثلا دعوت کرده که نخبگان وارد بسیج شوند، در غیر این صورت احتمالا بسیج وارد نخبگان می شود. … من چه می دانم، حتما راهش را پیدا می کنند، با بطری یا هزار وسیله دیگر. اصلا بی خیال، یک حرفی زد. ولش کنید. هوتوتوووووو، سابیده به الک.

 

فتح ایدئولوژیک آمریکای لاتین

این آمریکایی ها هم بقول خلاف های زندان اوین دور باسن شان سیم خاردار کشیدند هفت دور. خبری نشده هنوز که. واشنگتن پست نوشته: « ایران در حال فتح ایدئولوژیک آمریکای لاتین است.» بطور کلی مثلا مسلمانان کوبا کلا 1500 نفر هستند، یعنی از یازده میلیون جمعیت کوبا کلا همین تعداد در این 35 سال مسلمان شدند. یعنی از هر 7000 کوبایی یک نفر مسلمان است. و اگر به هزینه های دم و دستگاه مصباح یزدی و آدمهایی مثل حمید رسائی نگاه کنیم، تقریبا مسلمان شدن هر کوبایی یا آمریکای لاتینی در این سالها حداقل ده میلیون دلار هزینه داشته. فعلا هم جمهوری اسلامی پول ندارد، بیخودی نگران نباشید. اگر بعدا پولدار شد خبرتان می کنیم.

 

وزرا دکوراسیون تغییر ندهند

این اصولگراها هم عجب دل شان خوش است. فعلا هنوز ضربه را احساس نکردند. تا وزرای جدید بروند توی دفترشان و کارهای شان را شروع کنند، یواش یواش خسته می شوند. خوشبختانه پول مفت هم در کشور موجود نیست، یواش یواش بساط رجا نیوز و فارس نیوز و اسگل نیوز و اینها که با پول های وحشتناک دولتی می چرخد جمع می شود، یواش یواش ملت خجالت می کشند که توی این جاها کار کنند، از دو سه ماه دیگر می روند توی تونل، آن وقت مجبورند به مخاطب توجه کنند. از همین حالا بلبل هایی مثل حاج سعید قاسمی چند ماهی است رفتند توی کما، حمید رسائی و کوچک زاده و بقیه هم بزودی می روند توی کما، کم کم وضع رو به بهبود می رود. دیروز که احمد خاتمی گفته بود وزرا در عزل و نصب جناحی عمل نکنند. رجا نیوز هم امروز نوشته بود زنگنه چهار معاون ضد فساد خودش را برکنار کرد. احتمالا این ضدفساد های سیستم احمدی نژاد به دنبال ضدفسادهای سه میلیاردی قبلی می روند کانادا. یکی از نویسندگان رجانیوز هم در کمال اعتماد به نفس نوشته بود « وزرای جدید دکوراسیون ها را تغییر ندهند.» جدی مثل اینکه بقول رئیس پلیس تهران هنوز پیام انتخاب روحانی را نشنیده اند.